juu tuota.näyttis toimii esim crysis warheadissa maksimi graffoilla ilman tökkimistä viimeistään kun saan ripari juhlistani rahat niin saan ostettuu i5 setin. mutta sen pelin jatkumis onkelman sain korjautettua sillä et latasin netistä saven joka jatkuu samasta kohtaa. sitten ööh winukkaa en oo voinu asennuttaa uusiks ku ei oo winukan levyy (valmiina winukka ku ostin(taino vanhemmat osti mun rahoilla) tän koneen ja jouluna ostin 4890 näyttiksen ja 650w virtiksen). tänään törmähdin tälläiseen juttuun että jos pelaan kaikki graffat matalimmalla, paitsi resot 1280x 1080x 60hz niin parin minuutin päästä alkaa tökkimään.noh ihan huvikseen tämän jälkeen laitoin graffat maksille(ihan kaikki täysillä ja ne palkit 100) niin peli toimi "ns" moitteettomasti,tällä siis tarkoitan että kuvaa menee paremmin eteenpäin kuin huonomilla graffoil kun tökkii.miten ihmeessä tää on mahollista? edit:tein tekstist selvemmän
Tosiaan kun sanoit, että sait pelin jatkumaan sit kun latasit uuden save tiedoston jostain..... niin voin sanoo, että mulla on käyny ihan samanlailla joskus tuossa pelissä ja sain homman korjaantuun siten, että aina kun tallentaa pelin (autosave pois käytöstä), niin tallentaa sen aina seuraavaan slottiin, eli jos haluaa palata tehtävissä takasinpäin niin se onnistuu. Esim niitä save slotteja on joku 10-15? Nii tallentaa ensimmäisen saven 1 slottiin ja sit seuraavan 2 slottiin ja sit ku tulee 15 slotti ja sit pitää taas tallentaa nii sit taas alusta... 1 slottiin jne. Joskus jouduin tekeen just niin ku peli ei edenny mihinkää nii otin aiemman saven ja tein sen yhen guestin uudelleen. Hassua kuulla, että oot vasta ripari-ikänen. Itellä ne ajat on takana ollu jo kohta 6 vuotta PS. kattelin muuten et gta iv on yleensäkkin tuomittu erittäin bugiseksi peliksi pc:llä... joku jossain youtuben videossa sitä kerto, että on miltei mahdotonta pelata peliä max graffoilla ilman tökkimistä... PS2. katotaa ku mun HIS HD5870 näyttis tulee tossa ens viikolla, nii kokeilen peliä vielä sillä, että tökkiikö...
Hei! Itse sain tänään tuon sigussa olevan kokoonpanon kasaan ja sitten asensin GTA 4 ja rupesin pelailemaan. Lagaa aivan järjettömästi kun painaa jotain näppäintä Muuten toimii moitteettomasti mutta aina sellainen 0,5 sek lagi kun painaa jotain näppäintä. Mistä johtuu? Jostain luin että johtuu jostain tapahtumakeräys hommasta? mutta en löytänyt sellaista koneeltani. Toivon pikaista apua
Olisi kysymys että miten GTA IV PC versiossa toimii aseella "Target lock on" hiiri&näppis ohjauksella? XBOX360 ohjaimellla se taitaa onnistua. Mutta en ole onnistunut löytämään miten se toimii hiiri&näppis yhdistelmällä? Hiiren oikean puolen näppäimellä tulee vain "Free aim" päälle ja hiirtä liikuttemalla sitten tähtäät, pelkillä nyrkeillä se toimii muttei aseella... Olisi nyt kiva saada tietää toimiiko se hiiri&näppis yhdistelmällä. Vastatkaa joku viisaampi....
SPOILER Miten ihmeessä pääsee helikopterin kyytiin kun rossipyörällä hypätään sitä kohti ja jahdataan pegorinoa joka pakenee veneellä? Vaikka kuinka hakkaa hyppy nappia niin nico tipahtaa veteen.
Jos oikein muistan niin se tais olla niin et siin ei itse kuulunut hypätä pois Voi myös olla ettei oo tarpeeks vauhtia.
Mulla on ollu alusta asti ongelmia GTA IV:n kanssa pelin käynnistyksessä aina kun siirryn safe housesta kadulle siis sillon kun ekaa kertaa käynnistän pelin, nii frapsit tippuu alas ja tulee hirveä nykimien tätä kestää jonkin aikaa ja tämän jälkeen peli alkaa vasta toimia sujuvammin. Olen kokeillut eri grafiikka asetuksilla mutta ei ole tuntunut olevan apua.... Uusimmat patchit on asennettu. Onko muilla ollut samoja ongelmia? mitä avuksi? Kokoonpanoni: AMD Phenom II X4 955 BE 3,2 GHz ASUS ati radeon HD 5770 Cucore 4gigaa DD3 muistia windows 7 PRO 64-bit
Eipä tuossa mitään ihmeellistä, ekalla kerralla peli moottori ei ole täysin luonut maastoa mikä pistää koneen koville. Ja eipä se toisella kertaa tee näin kun tulet menet vaikka samantein taloon ja sieltä ulos.
Ostin eilen kyseisen pelin kun halvalla sain ja peli toimi aluksi mainiosti medium asetuksilla, pätki hieman, mutta ei kuitenkaa häiritsevän paljon. Koneena toimii Samsung R580 prossu Intel Core i3, näyttis Nvidia Ge Force GT 330M, Ramia on 4gb ja win7. Latasin näyttikseen uusimman ajurin ja asensin sen niin peli rupesi pätkimään entistä enemmän. Tämän jälkeen latasin rockstarin sivuilta tämän patchin http://www.rockstargames.com/downloads#/dl:/collection:9/content:/downloads/getPatches/9 1.0.4.0 ja kappas peli ei enää lähtenyt käyntiin. Asensin uudelleen, jolloin peli toimii, mutta pätkii edelleen pirusti,enemmän kuin ennen uusien ajurine asennusta. Miten tuota pätkimistä saisi pois?
joo, tuoltahan se löytyi. Mitenkäs poistanko nyt olevat ajurit ohjauspaneelista, jonka jälkeen asennan tämän vanhan vai tarviiko nykyisiä ajureita poistaa ollenkaan vai käykö asennus suoraan päälle? Lueskelin noita Gta IV patchi juttuja, ja monilla patchit olivat auttaneet kuvan nykimiseen, ja uusin päivitys oli aina asentunut liven kautta automaattisesti. Miksi minulla kyseinen homma ei toimi, liven kautta ei asennu mitään. Luulen, että aikaisemmin asentaessa patchia kävi asennuksessa jonkinlainen kämmi, jonka takia peli tilttasi, niin olisko jonkinlaisia ohjeita tarjolla tuohon asennukseen, esim. mihinkä kansioon se asennetaan ym. ja linkki oikeaan patchiin, joka on teillä toiminut hyvin.
Osaisko joku kokeneempi sanoa, että mitä varten gta:ssa tulee sellasta pientä tökkimistä, vaikka fps on pelatessa hyvissä lukemissa (50-60). Peli vaan töksähtää ja jatkuu heti. Tökkimistä tapahtuu n. 3 sekunnin välein. EDIT: Otin omat specsit ja muut pikkujutut pois tekstistä, koska löysin ongelman. Se on uusimman GTA IV -patchin vika. Steamin foorumeilta löysin tietoa asiasta. Toivottavasti R*:n puolelta tulee korjaus pikaisesti.
Kokeilin tuossa pitkästä aikaa pelata ja sain FPS:siä noin 8-40 väliltä. että jet jet.... Melko tyypillistä sigun kokoonpanon tasoiselle koneelle? eh...