Tuli vaa tos mielee, et auttaskoha jos formatois koneen ja sais kaikki virukset yms muut turhat pois? Itel siis se ongelma ku pelaa n. 20 min ni alkaa pätkii rajusti.. specsit: Amd Athlon Dual Core X2 5000+ 2.6GhZ, NVIDIA 9800Gt, 2 gigaa muistia.
En pääse pelaamaan gta iv:ssä multiplayeriä vaikka olen kirjautunut RGSC:iin ja GfW-liveen. Mistähän tämä johtuu?
On. Lisäsin vielä poikkeuksien listaan tuon GfW-liven, josko tästä olisi apua. Palataan pian asiaan. E: Eip. Ei vaikutusta. Olen siis kirjautunut RGSC:iin, GfW-Live:en ja vielä pelissäkin kirjautunut Liveen, eikä siltikään toimi.
no se riippu ihan millasilla säädöillä pelaat peliä ? noilla pitäis kyl yli mediumil ja kaikki ne ihme detail jutut jne olla yli 40
aiai piraatti poika... eikös keskustelu säännöissä puhuta että piraatti hommat jää puhumatta... toi vispaus juttu johtuu piraattipelistjacrakätysty versiost,, jospa vaan ostaisit pelin kaupasta =)
vois lukee noi säännöt , ei piratismi puheita toi sun ongelma johtuu siitä että sul cräkätty peli/versio..
C:\Users\Käyttäjänimesi\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\User Music. Tapparas, oletkos itse lukenut säännöt?
Pyörii. Suosittelen kuitenkin hakemaan pari gigaa lisää muistia, tekee aika paljon sinun tapauksessasi.
Kyselisin, että kannattaako ostaa GTA IV koneelle vai PS3? Näitä osia löytyy: amd athlon 64 x2 6000+ 8800gt 4gb 800mhz DDR2 WinXP Home Edition loput osat ihan kunnossa.. Kiitän jo etukäteen.
Sain toimimaan ku poistin GTA:n ja kaikki savegamet yms. Eli toisin sanoen kaikki sen luomat tiedostot ja sitten asensin uudelleen
Niille tiedoks joilla peli alkaa pätkimään sen jälkeen kun on pelannut vähän aikaa, se johtuu muistivuoto ongelmasta. Tilapäinen korjaus jota voi käyttää kunnes Rockstar itse jaksaa tehdä jotain sille: Lataa/wareta MemTurbo 4. (jotenkin ei huvita maksaa Rockstarin virheistä) Löysin siihen täydelliset asetukset yheltä foorumilta: Memory Status > Auto Recover ja Target molemmat niin lähelle 50 MB ku menee. CPU Rocket > Enable CPURocket > Max Configure > 'Don't auto recover unless CPU usage is below 25%' pois päältä' Memory Status > Klikkaa Recover RAM, odota vähän aikaa, jätä ohjelma päälle ja ala pelaamaan! Pystyin jopa Frapsilla kaappaamaan videon aika hyvin sen jälkeen kun tuon tein. Tietoa MemTurbosta: http://www.softwareonline.com/support/memturbosettings.html
Jos halusit tietää, pyöriikö peli koneellasi, niin kyllä. Sitä, kumpi versio olisi parempi PC/PS3, en osaa kertoa. Toki PS3:lla ei tarvitse huolehtia laitevaatimuksista.
No sit kun osat tulee ja saan asennettua niin kellotan prossyn sinne yli 3 Ghz, luulisi kellottuvan hyvin kun siihen tulee vielä zalman 9700 prossu cooleri.
Sen tiesin, että pyörii. Mutta lähinnä hain, että pyöriikö yhtä hyvin ja/tai paremmilla resoilla verrattuna PS3. Jotain tämäntyyppistä.. Tähän vielä (ehkä) selvennettynä: Pyöriikö noilla osilla niin hyvin, että on jotain järkeä ostaa PuuCeelle, kun on myös tallissa PS3?