vaikka laitan ne kappaleet sinne kansioon niin miten niitä voi sitten pelissä kuunnella kun en ainakaan mistään radio kanavalta löytänyt mitään?
Dodiih, nyt tuli tämä nelososa sitten itsekin ostettua. En malta odottaa mitäs ongelmia tulee asennuksen aikana.
Ongelmanani on että kun yhtenä päivänä päätin mennä normaalisti pelaan niin kun peli lataa saveani nii tulee "Load failed check your hard drive and try again" Koneeni osat on sigussani Onko jollain ollut samanlaista ongelmaa? Kertokaa jos tiiätte kuinka korjata tämän. Eikä kovalevyssäkään ollut yhtään damaged kohtaa ku HD Tunel katoin.
Vihdoinkin uusi pätsi tullut! Nyt pyörii mukavasti 1080p resollakin, rockstarin pojat on tehnyt hyvää työtä.
Onhan tuo pätsi jo hetken ehtinyt olemaan 23. julkaistu. Mutta tuo kyllä päivitys mukavasti asetuksia lisää ja pyöriikin mielestäni sulavammin. Ja fps:ssät nousi sisätiloissa 50 => 60 ja ulkotiloissa 40 => 45-50. Benchmarkkia en ole tehnyt
Joo näköjään tullutkin jo viime viikolla. Tässä on ollut muutakin tekemistä, kuin leikkiä pelien parissa.
joo mulla ois tämmöne prossu AMD Athlon(tm) Dual Core Processor 5400B, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.8GHz ja näyttis on 512 NVIDIA GeForce 9500 GT muistia 4gb yksinpeli toimii hyvin mutta kun liityn moninpeliin saatan päästä peliin mutta jotenki se vähäsen vaan lagittaa ja kone tilttaa..... pitäskö uusia osia laittaa vai onko se kovalevyst vai pitäskö kone laittaa uusiks ku laitoin vast uuen emon ja prossun mutta en laittanu järjestelmää uusiks???
Ei tuo välttämättä näyttiksestä johdu, jos kerran yksinpeli toimii. Toivottavasti jollain on parempia neuvoja kuin minulla.
Miten pitäisi toimia kun latasin pelin ja nyt on kaksi .iso tiedostoa . Olen purkanut ne kansioon mutta kaksi noin 7 gigan tiedostoa ei purkaannu ne ovat .cab muodossa Ekalla kerrallla sain asennettua pelin ja purettua nuo mutta en muista enää miten.
Ajatelin tänään laittaa tuon nelososan uudelle konelleni (hooray!), mutta mites tuon patchin kanssa: pitääkö itse hakea ja asentaa vai tuleeko automaattisesti?
Mulle ainakin poliisit on sanonu et voit tehda mita vaan kunhan et jaa kiinni, ja pitaahan entinen suomenpoliisi paallikko ihan hyvana ottaa aamu jurrit ja menna rattiin, daemontools lite vaikka joss pitaa asentaa kovolle, mutta kannattaa kauda ostamassa joss tykkaa!!!
Toimisko Gta IV täälä kokoonpanolla: prossu: Pentium 4CPU 3ghz näytis: nvidia 8600 gts muisti: 1024MB RAM käyttis: xp sp3 Vastatkaaa kiitos PS: Tiedän että se tarviis kaksydin prossun, mutta onko mitenkään mahdollista että toimis tällä kokoonpanlolla?