Hitto, menee hermo. sori en jaksa alkaa lukemaan ketjuja läpi ja haulla en löytänyt oikeaa ongelmaa. ELI: asensin pelin D:asemalle mutta piti saada lisää tilaa C:asemalle niin vahingossa poistin koko D:aseman mutta tein sen uudestaan. ok, pelihän oli hävinyt, mutta miks en voi asentaa sitä uudestaan? alusta asti oli ku laittoi pelin asemaan niin siihen tuli sekotekstillä juttua mutta siel oli tyhjä lokero mistä painaa tai sit joku missä oli tyyliin %¤&¤%# tekstiä, mutta nyt en saa asennettua ku kummastakaan ei tapahdu mitään, olisko kellään ideaa miten pitäis toimia? sori, on vähän sekoa tekstiä kyllä tämäkin
Eli siis peli oli asennettu D:lle, kun poistit sen? Eli et käyttänyt Uninstall:a? Silloin peli on poistettu väärin ja rekisteriin on jäänyt tietoja. Sinun pitää poistaa sen tiedot rekisteristä ja sen jälkeen saat luultavasti asennettua sen. Itse käytän CCleaner -ohjelmaa tähän.
Kun asensin patchin, peli näyttää 800*600 tekstuurit vaikka minulla on 1280*1024 valikossa laitettuna. Ennen patchejä toimi vielä.
Minulla on nyt semmoinen ongelma että yksin peli lagaa ja pahasti ja tekstuurit katoavat nopeasti. Se alkoi kun olin pelannut 80% pelistä läpi ja nyt olen vetänyt 85% ja ne katoaa melkein heti ja fps on todella pieni mutta netissä ei mitään ongelmia. (Pelasin muuten 8 lvl tuossa välissä ennen kuin sain vaivauduttua kirjottamaan tämän viestin )
Ei voi taas ymmärtää mikä piru tuossa taas on ku ei käynnisty vaik miten koittaa käynnistää tai asentaa uudestaan, lähtee levy pyöriin ja tulee eka musta lokero mistä se yleensä on pukannut toisen ja peli käynistyy, mutta nyt se vain sammuu.. eilen ku pelasin niin se yks kaks vain sammui ja valitti jotain video memorista, tarvis taas apua viisaammilta ku ei itse ymmärrä Niin ja olen kans pelannut n.85% varmaan jo pelistä..
Viittaiskohan tuo näytönohjaimen muisteihin?Vähän outoa jos on noin pitkään muuten toiminut...Asiasta kolmanteen,mites paljon tuo päivitys auttoi hd4870:sen suorituskykyä "catalyst 9.1" atin ajureiden kanssa?
En oikein jaksais uskoa että näytönohaimessa olis kuiten vikaa, tai mistäpä sen tietää, tämä paketti on ollut käytössä n.2-3viikkoa Antec Sonata III 500 -AXT-kotelo, 500W ATX12V v.2.0 AMD Phantom II 940 Black Edition -prosessori AM2+-kantan Asus M3A-H/HDMI ADM 780G AM2+ ATX-emolevy 8Gb = 4*Kingston HyperX 2Gb 800Mhz DDr2 DIMM CL5 NON-ECC Gigabyte Nvidia GeForce GTX260 Samsung Spinpoint F1 750GB sata 3.0 Samsung SH-S223F/RSMN 22* polttava asema Windows Vista Home Premium 64-bittinen tällä koneella ei ole muita pelejä kuin GTA IV ja sitten asennettu tulsotin/kopio/scanneri mutta ei muuta.. ei voi ymmärtää.. ja kaikki tosiaan toimi viel 2pv sitten.
GTA IV Ei Lähde Toimimaan, ONGELMA!!! Peli asentuu normaalisti, mutta kun yrittää pelata ja painaa valikosta START ja peli lähtee pyörittämään hahmojen kuvia, niin peli sammuu ja tulee ilmoitus: ___________________________________________________________________ GTAIV lakkasi toimimasta Ongelma keskeytti ohjelman virheettömän toiminnan. Windows sulkee ohjelman ja ilmoittaa onko ongelmaan käytettävissä ratkaisua. Tietokoneen suojaamiseksi tietojen suorittamisen estämistoiminto on sulkenut kohteen GTAIV. ___________________________________________________________________ Virheilmoitus tulee myös joissakin ohjelmissa. Käyttöjärjestelmän kanssa on ollut ongelmia joissakin ohjelmissa ja peleissä, koska se on 64-bit. 1. Olen asentanut pelin uudelleen 2. Olen asentanut uuden patchin 3. Olen hankkinut uudet näyttiksen ajurit 4. Olen kokeillut estämistopimintoa molemmilla tavoilla Järjestelmä->Lisäasetukset->Suorituskyky->Asetukset->Tietojen suorittamisen estäminen. GTAIV.EXE tiedostoa ei voi suorittaa ilman estämistoimintoa. MIKÄ SIIS ON VIKANA??? ---------------------------- Asus s775 P5B Seagate barraguda 320GB Nexux medium tower 500W Kingston 3GB 533MHZ MSI X1950PRO 256MB Intel Core 2 E6400 2.13GHZ Vista Home Premium 64-BIT ----------------------------
vähän samalta vialta kuulostaa ku itellä.. mul vaan toi winukka 7. varmaan joku ihan helppo-erkki juttu mis mättää.. ?? pitää googlailla vaan..
kannattaa muuten ladata se uusin rockstarin julkastama patchi, itel hävis samantien kaikki ongelmat, kaikki pätkimiset sun muut bugit on nyt historiaa ja pystyy pelaa juuriki nii kaua kun haluaa ilman ongelmia. EDIT: Ja jos joku ei vielä tiedä sitä sivua mist uusin patch ladataan, tässä tulee: http://www.rockstargames.com/support/IV/PC/patch/index.html
Ei auta uusi patchikään. Jos joku tietää windowsin ongelmaan ratkaisun, niin olisin siitä kiitollinen ja pääsisin ehkä pelaamaankin.
Jos löydät ratkaisun niin ilmoittele. Joku tuossa windowsissa estää tuon pelin pelaamisen, mut en ainakaan itte keksi mikä.
jees.. pitää yrittää setviä ongelma ku ainakin mitä muilla (google) kellä win 7 on pelittänyt pelit. en sit tiiä onko se "kokoonpanosta" vai mistä kiinni ku ei skulaa. call of duty 5 kyl lähti päälle ongelmitta.
Osaakoha kukaa auttaa tos Memturbo 4:ssa? Se kyl auttaa todella hyvin, ei pätki enää mutta se ei aina jotenkaan toimi. Ehk joka neljäs käynnistys kerta on sellane et ei pätki yhtää. Lopuilla kerroilla se toimii sen vartin ja sit alkaa armoton lagi. oisko tähän mitään lääkettä?
Kyllä oikeastaan pyörii ihan kuitenki siedettävästi... Statistics Average FPS: 25.11 Duration: 37.24 sec CPU Usage: 95% System memory usage: 42% Video memory usage: 86% Graphics Settings Video Mode: 1680 x 1050 (60 Hz) Texture Quality: Medium Render Quality: Highest Reflection Resolution: Very High Water Quality: Very High Shadow Quality: Very High View Distance: 26 Detail Distance: 51 Definition: Off VSync: Off Hardware Microsoft® Windows Vista" Home Premium Service Pack 1 Video Adapter: NVIDIA GeForce 8800 GTX Video Driver version: 180.84 Audio Adapter: Speakers (Realtek High Definition Audio) AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5000+ HUOM!... varsinki uudet konsoleilta käännetyt pelit kuten itsellä gta4, saints row 2, nfs undercover, tökkivät tosi pahasti.. vaan jonku eh..crackin mukana oli asentunu fah joka rasittaa prossua.. Kannattaa tsekata task managerista onko sellasia prosesseja esim kuin fah.exe tai fahcore78.exe.. Sammutin molemmat niin prossun idle lämmöt tippu 45 -> 33.. Ja pelit alko pyöriin.