mikäs tossa vikassa tehtävässä on vikana ku pitäis siihe helikopteriin kiivetä rämpyttämällä space:a ni se ei kiipee sinne vaikka rämpyttäis viimestä päivää... alukse on kiipeemäs mut sit se vaa näyttää siltä et se yrittää vaihtaa kuvakulmaa ku se kuva pomppii sillee edestakas ja se ei kiipee sinne.. kiva alottaa aina alusta...
moi asensin gta iv peliin uusimman päivityksen mutta en pääse enää pelissä tietokoneelle kaverilla oli sama missä vika? tuleeko korjaus päivitys?
Kaverilla löytyy sama ongelma. Johtuu uusimastta patchistä, kaverilla peli tosin waretettu niin veikkaan että sinullakin, ongelmaan ei ratkaisua.
Minullakin tuo ongelma ettei tietokoneelle pääse uusimman patchin kanssa (itellä crackatty...). MUtta ongelma on että GTA tunnistaa vain 222MB videomuistia vaikka sitä on 256MB...missähän olisi vika? Näyttis on MSI 8600GTS 256MB ja ajurina GTA IV:lle suunniteltu 180.84
Noniin sain vihdoin ja viimein pelin toimimaan. Tottakai löytyy ongelmia taas jälleen.. Elikä.. Aloitan pelin siitä, mihin olen viimeksi tallentanut. Kuvassa näkyy sininen taivas, ja viivoja sielä sun täälä.. soundit kuuluvat.. kuva ei ole tosiaankaan sitä mitä pitäisi olla. Vaihdan resoluutioasetuksen toiseen, ja takaisin -> sillon toimii (1-60min). sitten heittää taas siniseksi ja viivakuvaksi. Osaako joku sanoa miksi tekee näin? intel core dual 2,66ghz nvidia geforce 8800gts muistia 2gt edit: ongelma tulee, kun käynnistää pelin, ja usein kun hakee tehtävän, ja tulee (pitkä) video. Videon aikana heittää siniseksi ja viivaiseksi.
Moro! Minulla on kyseisen pelin kanssa semmosta ongelmaa, että varsinkin jonkun missuun briefaavan videon aikana peli vain tilttaa. Nyt kävi näin ekan kerran myös ihan kun olin vetäny missun ja käppäilin kadul. Peli on aito ja uusin pätsi on asennettu. specs: C2D E8500 4G DDR2 Geforce 9800GT Vista 64-bit uusin näyttiksen ajuri jne.
Terve. I have trigger issue and I hope someone here can help me out. I'm using old Xbox controller (that BIG one) customized with USB connector and XBCD in Vista. Button mapping is now like this: I mapped triggers as buttons 11 and 12. 'cos I didn't get anything else work, but buttons. Otherwise controller works right, but triggers are digital (Full ON/OFF) in other words - No Free Aim and full throttle or none... With XBCD I can map triggers to slider or Z-axis, which makes triggers analog but I dont know what I should edit (number code) in xbox360cemu.ini file to make GTA IV recognize triggers. So, what should I do to make triggers work properly? Postasin tämän ensin GTAForumille ja Afterdawnin englanti puolelle, joten en jaksanut enää samaa alkaa suomeksi kirjoittamaan. Toivottavasti jollain olisi ratkaisu tähän ongelmaan.
Mitäs sanotte toimiiko seuraavalla kokoonpanolla: Käyttis: Win xp SP3 Näyttis: Nvidia Gforce 7600 Gt 256mb Prosessori: AMD Athlon X2 4200+ 2,63 Ghz (kellotettu) Muisti: 1 Gb DDR2 Kiintolevytila: Rajattomasti... Muistia voisin ostaa lisää... mutta en mielellään mitään muuta alkais muuttelee... Siksi kysyisin vähän teiltä jotka tunnette pelin paremmin, että toimisiko tällä koneella. Näytönohjaimeen pitää ladata se ajuri sen tiedän. Kiitos jo etukäteen..
Juu,tuolla kokoonpanolla heikosti toimii. Jos muistia 1G lisää ja vähän uudempi näytönohjain tai parempi prossu niin toimisi. Vanhalla kokoonpanolla Athlon X2 4400+ sekä 8800gs näytönohjain niin sillä kyllä pelasi mutta huikea parannus tuli pelattavuuten kun tuon prossun vaihto phenomiin.
Miksihän minulla gta4:ssä on sellainen ongelma että talojen seinissä näkyy sellaisia ihmeellisiä juovia jotka värisevät, ja kun menee tarpeeksi lähelle seinää niin se näkyy normaalisti. Ja autojen kyljissä näkyy jotain outoja mustia kohtia. koneessa on prossuna intel core 2 duo 2,2ghz@2,6ghz, näytön ohjain on ati 2600pro joka on kellotettu, ram muistia on 2gt.Vaikuttaisikohan ongelmiin jos ostais uuden näytönohjaimen.
Olen edelleen tässä aiheessa. Kysele neuvoa vaan. Mutta nyt mulla ois tälläne probleema: Eli, En pääse verkkoon pelaamaan. Lauantaina toimi. Sunnuntai aamu alkoi näin: Pääsin verkkoon, mutta en nähnyt pelaajia, vain pelaajien autoja, joissa ei ollut pelaajia sisällä ne ihan liikkuivat. Kysyin kaverilta, että mikäs tämmöne probleema on ja et kuinka mont pelaajaa plaa plaa... > re-join > ei toiminut. Sitten maanantaina ja vielä TÄNÄÄNKIN tämmönen homma: menen servulistalle > KAIKISSA servuissa lukee: Join in progress 0% ja mä joinnaan ihan vaan kokeeks > lukee "starting game..." sitte siihen se jää. Sitte vlillä joutuu ihan sammuttamaan virtanappulasta tai sitte alt + f4 tai tab tai jotain vastaavaa. Mutta ärsyttää. Kertokaa missä vika. Kiitos
No jos vaihtaisin tuon kokoonpanon Tästä: Käyttis: Win xp SP3 Näyttis: Nvidia Gforce 7600 Gt 256mb Prosessori: AMD Athlon X2 4200+ 2,63 Ghz (kellotettu) Muisti: 1 Gb DDR2 Kiintolevytila: Rajattomasti... Tähän: Käyttis: Win xp SP3 Näyttis: Nvidia GeForce 9400GT - 1 Gt GDDR2 - PCI-E Linkki! Prosessori: AMD Athlon X2 6000+ 3.00 Ghz Muisti: 3 Gb DDR2 Kiintolevytila: Rajattomasti... Miten toimisi? Vai kannattaisko panostaa vielä enemmän..? En hirveesti koneilla pelaile mutta olis tää peli pakko saada toimii.. Musiikkia äänitän ja Miksaan enimmäkseen bändini kanssa Eniten epäilen tota prossua. Miten dual core vielä pärjää? Ja antaka eri mahdollisuuksia ton näytönohjaimen ja prossun tilalle... Ei mielellään kuitenkaan budjetin tarttis yhteensä mennä yli 150e.. Olisko tästä mihinkää? Ja kunka paljon parempi?
http://www.youtube.com/watch?v=p1THgLvxHuo Vähän samanlainen kokoonpano mitä suunnittelet. osta käytetty xbox360 jos vain tätä peliä pakko päästä pelaamaan.
Nojuu.. mutta tossa mun näytönohjaimessa olis 1gt muistii ja prossu 3.00 ghz... En sit tiiä paljo vaikuttaa...Ja hyvinhän se näyttää pyörivän...
Mulla on nyt sellanen ongelmaa, että en pääse katsomaan videotani. Kun klickkaan tai painan preview video, niin tulee loading ja sitte se kaatuu sihen, että se vaan on siinä loading tilassa ja tulee, että "GTA IV on havainnut virheen..." Mitä mun pitäis tehdä?
Osaisko joku auttaa kun GTA 4 nettipelissä en pysty käyttämään Chattiä ilmoittaa "you do not have sufficient privileges for network text chat" Eli ei ole riittäviä oikeuksia chattiin? Mikähän tuon tekee?
Mistähän mahtaa johtua? (tähän kyllä saattaa olla täällä jo vastaus, mutta en jaksa ruveta kaivelemaan) Kun joskus yritän käynniistää GTA:n, niin se ei lähde päälle. Laata, mutta ei tapahdu mitään. Palomuurista olen sallinut kaiken mahrollisen, mutta ei...