Onko näin? En halua pelkästään tämän pelin takia ostaa käsikonsolia. Ihan tyhmää olla tekemättä ps2-julkaisua, koska tehot luulisi myös pleikkarissa riittävän. Pelin suosiokin kasvaisi koska useilla GTA-faneilla on PS2. Tehtiinhän GTA LCS myös PSP:n jälkeen PS2:lle, tosin sitä versiota arvosteltiin jyrkästi. Mielestäni tämäkin oli yksi GTA-"klassikkoihin" kuuluva. Useat arvostelijat eivät taida oikein tykätä vanhan kunnon pelimoottorista/fysiikasta...
Onko näin? En halua pelkästään tämän pelin takia ostaa käsikonsolia. Ihan tyhmää olla tekemättä ps2-julkaisua, koska tehot luulisi myös pleikkarissa riittävän. Pelin suosiokin kasvaisi koska useilla GTA-faneilla on PS2. Tehtiinhän GTA LCS myös PSP:n jälkeen PS2:lle, tosin sitä versiota arvosteltiin jyrkästi. Mielestäni tämäkin oli yksi GTA-"klassikkoihin" kuuluva. Useat arvostelijat eivät taida oikein tykätä vanhan kunnon pelimoottorista/fysiikasta...[/quote] Nov vittu mulla on kaikki muut gta:t patsi se ja aion kerätä kaikki, joten osta vice city storiesin takia psp:n
selailin vcs:sän ohjeita ja huomasin jotain puhetta henchmaneista...saako niitä muutenkin kuin tehtävissä?
saako tähän vcs:ssään custom trackseja ja jos saa nii voitteko heittää ohjeita ku en löytäny googlettamall??? pls
En oikein usko että tätä peliä vielä modataan. Ai tarkoitat siis että voiko kuunnella mp3:sia radioasemien sijasta? Sitä en tiedä.
http://www.psp-hacks.com/forums/about49803.html ja täältä täydelliset ohjeet kuinka ne peliin laitetaan.
kiitti tiedosta. muistaako kukaan sen tehtävän missä ollaan sil talousrobotilla (domestobot) siellä mendezin kartanossa kun pitää laittaa se koodi sinne holviin niin mikähän se voisi olla kun olen koittanut sitä monta monta monta kertaa.... :/ tuli vielä mieleen että poistaako tuo vanhat radion kanavat??? ja tuo näytti olevan gta lcs:ssään vai kuvittelinko vaan?? :O
siis kun lueskelin noita foorumeja niin mun mielestä sillä samalla saa sekä vcs:ssään, että moneen muuhunkin peliin
no ne korruptoituvat heti kun laitan ne psp:lle....joten mikä neuvoksi??? ja sit vielä löytyiskö ohjeita suomeks??
Kyllä. Gta vice city stories 9.3.07. Toivottavastyi grafiikka ois vähä parempi -.- Kartta jos on yhtäiso ees ku vice cityssä niin hyvä. Liberty cityssä oli liian pieni , onneksi oli niin halpa. VIssiin joskus lokakuussa sitte gta 4 ps kolmoselle, jonka olen jo itselleni varmistanut <333
Siinä teet kyllä pikku virheen. =D Vice City Storieksessa on mahdollista pyörittää bisneksiä, mikä on huippuominaisuus. Lisäksi voi lentää helikopterilla ja dodolla. Sitten on Jet Ski. Tehtävät ovat monipuolisia. Esimerkiksi se robottitehtävä. Ominaisuuksia on toki GTA San Andreaksesta karsittu, mutta emme halua tämän pelin muistuttavan liikaa sitä. Ja mikä parasta... Vice Cityn loistokkuus on palannut!
itse hommasin konsolifinin sivuilta itselleni psp:n ja huomenna pitäisi tulla perille. ja kävin jo lauantaina samantien kun psp kaupat varmistui huuto.netistä huutamassa itselleni tuon Vice City Storiesin vaikuttaa erittäin paljon paremmalta kuin Liberty City Stories.. juurikin esim nuo ominaisuudet mitä Lasse87 kirjoitti ja muutenkin koko pelialue ja hahmot yms on paljon tyylikkäimpiä ja parempia kuin LCS:ssä