1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Half Life 2 kaataa koneen

Discussion in 'PC:n pelit' started by fog, Nov 16, 2004.

1. elementfi

elementfi Member

Trophy Points:
    11
  2. mydoom

mydoom Member

Trophy Points:
    16
    mulla on toi sama ongelma että pelaan half life 2 tunnin niin tulee teksti "käsky ositteessa "0x241f7c37" viittasi muistiin ositteessa "0x0110f5c0". muisti ei voi olla "read".
    lopeta ohjelma napsuttamalla ok". onko sihhen löytyny ratkaisua?

3. Fidelaar

Fidelaar Regular member

Trophy Points:
    26
    Mulla on pohjalla hl1, steami ja counter+modeja useita...
    HL2 asentui ja toimii moitteetta. KOneessa on radeonilla Omega-ajurit. Aikoinaan vaihdoin catalystit omegoihin juuri sen vuoksi, että jotkut pelit heittivät takas työpöydälle mystisistä syistä joihin en saanut tolkkua. Omegoilla on kaikki toistaiseksi toiminut. Ainut huono puoli on, että omegat asennetaan omalla vastuulla ja olen kuullut, että takuukin on kyseenalainen jos omegoja käyttää.

4. morsku

morsku Guest

Mulla on ongelmia kanssa.. tämä ei anna mitään virhe ilmoitusta, mutta on vaan niin hidas.. ja kyllä koneessa teho riittää ihan reippaasti ja 4.12 on ja äänikortin uusimmat ajurit.. Mitään neuvvoja?

5. pahis

pahis Regular member

Trophy Points:
    26
    mullakin on sama ongelma css:ssä... lisäksi sitten vielä koneen uudelleen käynnistymisiä ja muuten vaaan tilttausta pelin aikana (tämä toistuu myös hl2:ssa) sanoo että ongelma on näytönohjaimessa joka mulla on ati radeon 9000 pro... uusimmat ajuritkin on ... mitä ratkasuja tähän on löydetty... muissakin uusissa peleissä on saman tapaisia ongelmia... inhottavaa tämä on..

6. morsku

morsku Guest

joo ei se o pelkästään täsä (hl2)mullakaa..(ati radeon 9600)

7. pahis

pahis Regular member

Trophy Points:
    26
    ratkasu saattas olla siinä kun laittaa reson 800x600...
    silloin ainakin mulla toimi ihan hyvin. tai sit voi kokeilla näyttiksen ominaisuuksista vianmääritys välilehdeltä kiihdytystä pienemmäks.

8. pahis

pahis Regular member

Trophy Points:
    26
    tai no ensimmäinen 4 tunnin pelisessio meni hyvin, mut sit kun käynnisti uudelleen ja lähti pelaamaan samoilla asetuksilla kaatu taas 15 min. jälkeen eli ei suurempaa apua siitäkään ... muita ratkaisuja..???

(kokeilu sillä 800x600 graffoilla ja suositelluilla adv. opt.)

9. Luke76

Luke76 Member

Trophy Points:
    16
    Tomox, vastaavanlaista voi sattua monestakin syystä, mutta eräs joka itselläni auttoi, oli muistiasetusten väljentäminen BIOSista. Laitoin myös voltteja lisää muistille. Nyt toimii hyvin (tai hyvin ja hyvin, ääni rätisee sietämättömästi - koneeni kuuluu osastoon "mikään pätsi ei vielä ole auttanut kokonaan korjaamaan tilannetta").

10. DaKorgonV

DaKorgonV Regular member

Trophy Points:
    26
    No mä sain hl2 jouluna ja toimi sen jälkeen oikeen mainiosti ku laitoin pelin asetukset peinemmälle..kaunis silti vaikka reso on 800x600 kannattaa sählätä niitten asetusten kans ettei vaan syvempiä asetuksia koneelleen mee tekeen liian ajoissa!

mulla on kans (radeon 9600)

11. pahis

pahis Regular member

Trophy Points:
    26
    nyt toimii mullakin hyvin, kun asensin uuden biosin ja äänikortin ajurit vaikka wintoosa ei niitä tuekkaan...

Share This Page