no jaa-ha no voin vastaa niin et mulla on vanha ibm titanium kuorilla ja jonkinlaisella laadulla varustettu eli jos ei halua ostaa uutta kiinalaista jonka toimivuus on huono ja kestävyys on nollan luokkaa tietty uusi ja kaunis mut mut laatu on nyky koneis huono!! tietty kasatuista koneista en osaa sanoa koska siinnähän saa kaikki valita silleen et ne kestää!! no kelpasko jonkinlaiseksi perusteluksi tiedät itsekkin et nyky koneiden laatu ei ole mikään standardi!!!
Nii-in. Tuo sun linkkaamas paska läppäri tuskin pyörittää niitä miniclipin pelejä. Jos tähän otetaan vaikka bf3 parhailla settingseillä, ei vois kuvitellakkaan että tommonen vanha paska kone pyörittää. Mieti, mitä nykyajan koneet on ulkonäön lisäksi? Vähän muutakin, kun toi sun paska läppäris.
no se ei oo mun paska läppäri ja aina voit laittaa rahat uuteen vaioon jos haluut jos oikeesti haluat hyvän neuvon niin dell ei oo paha "alieware"!! hintaan n.1400e jos haluut peli koneen niin nii!!
bf3 taitaa tarvita läihinnä jonku hd 6000 sarjan kortin!! tuskin siihen juuri muuta tarvii!! kohtuu prossu ja kiintolevyn jossa on tyhjää tilaa tarpeeksi tietty ram muisti pitää olla kohillaan!!
Jos oma viesti on viimeisenä ja halutaan jotain lisätä, käytetään "Muokkaa viestiä" nappia. Yritetään pysyä kysytyssä aiheessa.
Ei tolla juhan linkkaamalla läppärillä pyöri edes ne miniclip pelit kunnolla kun ei pyöri tolla munkaan vanhalla
Oot todella hukassa. Kun osat valitaan itse, niin voidaan juuri valita ne osat joissa on hyvä takuu ja juurikin standardit ylittävät ominaisuudet. Virtalähteen hyötysuhteet, sekä monet muut asiat. Tottakai laatu on huonoa, jos halvimpiin pakettikoneisiin mennään. Toi viimeisin lausees jäi todella hämäräksi. Ilmeisesti et ole kehityksen kärryillä, taikka aktiivisesti seuraamassa tietotekniikkaa. Edelleen painotan, että pakettikoneet ovat se viimeisin valinta. Siellä on sutta ja sekundaa välillä todella räikeästi.
Kyllä jollain 600€ budjetilla saa ihan kestävän läppärinkin... Pakettipöytäkoneissa on yleensä jolain 2000€ hinnallakin pommipowerit mutta kyllä nykypäivän koneissa laatu on suht kohdallaan... JA nykypäivänä on yleensä tietotekniikasta 2-4 vuoden takuu...