Jaa en tiedä, en ole kokeillut just nyt ei jaksa purkaa ja kokeilla.. ^^ tietty pelkällä HD5850 sais tuohon GTX460 korttiin vähän enemmän kuvaa kuinka surkeesti se sitten on optimoitu.
Kokeilin itse ajaa samoilla asetuksilla kuin sulla niin eipä tuohon kauheata rakoa jää Prossulla siis kelloja hiukan vajaa 3,3GHz(Ei kellotu vakaana enempää[varmaa emonvaihto olis paikallaa] ja näyttis defaulteil)
Tämmösen satuin löytämään: "Wow, the AMD cards get crushed in this new game title, laggin far behind the Nvidia competition." http://www.pureoverclock.com/review.php?id=1109&page=9 D
Sama lankku, sama prossu ja 3,4Ghz vakaana vakiovolteilla (enempää en ole vielä yrittänytkään). Taisi sattua huono yksilö sinne?
Eikös tuo sinun ole kuitenkin M3N linjan kärkeä ja minun pohjalla? Ei oikeen tämän lankun virransyöttö pysy prossun vaatiman perässä :/ kyllähän tuosta lähtisi irti jos oisi parempi emo. Paljonkos muuten sinun prossulla vakiovoltit? ja käytätkö sitä AUTO asetusta vai itse asettanut ne kiinteästi siihen?
CPU-Z:n kertomaa: voltit solid 1.344V ja CPU frequency 3415.5Mhz. Emosta en tiedä, mutta eiköhän nämä lankut ole aikalailla samasta puusta veistetty. Ellei sitten tässä paketissa hehkutettavat 140W CPU support and 8+2-phase power design tee jotain eroa, Idunnomaybe?
Piirisarjat ainakin ovat eri, itsellä nForce 720a ja sinulla 780a. Itsellä myös 4+1 power design kellotus ominaisuudet ovat myös aika olemattomat :/ just voi säätää prossun voltit, kertoimen ja FSB. siinä olivatkin kriittisimmät erot En kyllä tosin varmaan tähän kokoonpanoon enää hirveesti rahaa laita että vuoden päästä kokonaan uusiks.