Tässä haetaan nyt hieman edullisempaa kokoonpanoa. Ei sen kotelon tarvitse mikään karvalakkimalli olla. Kyllä halvemmistakin koteloista löytyy hyviä ominaisuuksia.
Minun puolesta voi ostaa ton R3:sen jos raaskii, outlaw on ihan pätevä kotelo tuohon hintaan. saisi kyllä halvemmalla jimmsistä. Jaaa mitä mun pitäisi nyt sitten perustella? Tuuletin paikkoja löytyy 5 joihin yhteen kuuluu tuuletin. Entä sitten ? voi siihen ostaa aina lisää tuulettimiakin, on se parempi ja tilavampi kuin tuo compucase. Mutta sitä et voi sanoa että toi outlaw olisi paskempi kuin tuo compucase. Ja kyllä R3 on moninkertaisesti parempi kuin tuo outlaw mutta puolet kalliimpi eikös? Systemassa hintaan 99€. Tuokin on hyvä vaihtoehto. mutta tilasin kyllä kotelon jimmsistä sitten saa 10€ halvemmalla. jos siis jompaan kumpaan noista päädytään
Kun rahat on tiukilla, niin silloin säästetään kotelossa. Sitä paitsi, jos miDy haluaa kasauksen niin silloin ei paljoa voi jimmsistä tilata koteloa. Ja tässä on halpa hyvä kotelo systemasista: http://www.systemastore.fi/product_info.php?products_id=50160 Sanokaa mitä sanotte, mutta alle 40e koteloa ei paljoa parempaa saa systemasista.
Systemasta CM Silencio 450. Jos aloittaja repii budjettia ja menee 960T kompolla hän tulee tarvitsemaan prossujäähyn Paremman emon eli FX-sarjaa esim. GA-970 tyyppiä ja erillisen näytön ohjaimen HD 6870 Menee yli niin että paukkuu, ei auta halpa ja huonno kotelo kuten Compucase mitään. Noihin koppiin tarvitaan puhallin eteen sisään ja katosta ulos ja sitten hinta on 60€ Llano-setti=rahalle vastiketta.
öö saanen kysyä mitä tossa daolpun setissä on enää jos siihen vaihtaa powerin ja koteloin? prossu 960T, emo gigabyte 970 ja näyttis HD6950. Tolla pyörii varmasti noi kyseiset pelit.
Eihän tämä ole daolpun ketju vaan aloittaja on miDy joka kysyy vaihtoehtoa netAnttilan 600€ HP- tarjoukselle Kun tarpeeksi lisätään pyörii ainoastaan aloittajan lompsa Edelleen AMD APU on toimivin vaihtoehto näihin budjetteihin vaikka täällä ei siitä mitään ymmärrettäisiinkään.
Mielummin itse kasattu llano sitten. Ihan järjetöntä ostaa noita anttilan aikapommeja jotka hajoaa vuodessa.
Itse tarjonnut HD 6850:iä, en mitään HD 6870:iä, paketti pysyy justiin tuossa 510e En ole ollenkaan tarjoamassa compucasen koteloa. En jaksanut laittaa uutta kuvaa, kun vanhakin löytyi ja sanoin jo, että kotelon tilalle esim. CM elite 310. Toki Vipetzkinkin ehdottama on hyvä, ehkä itse ottaisinkin tuon hänen ehdottaman. Prossujäähyä ei tartte erillistä jos ei kellota. Itselläni sama prossu ja hyvin stocki fanilla on pysynyt kylmänä ja hiljaisena. Itelläni kotelossa yksi tuuletin takana, ei muuta ja hyvä on. Ei sinne ainakaan mitään kattoon heti tarvitse laittaa.