1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

HP Pavilion P6325 pöytäkone +23" näyttö

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by raazz, Aug 27, 2010.

1. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    Joo ei halua kasattua, miksiköhän ei. Luulisi sen verran älliä olevan takametsän Joosepinkin päässä, että kun on valistettu osista kasatun olevan päivitettävämpi, luotettavampi ja tehokkaampi, ei enää haluta paskaa.

Ahaa, voin valita otanko tietokoneeseen kympillä waretetun Vistan vai ilmaiseksi aidon seiskan. Taidanpa ottaa kympillä wareVistan, vaikka tiedän aidon seiskan olevan parempi. En vain tahdo sitä.

2. Ransester

Ransester Active member

Trophy Points:
    68
    Jos tosiaan pelikäyttöön meinaat konetta niin pakettikoneesta saa maksaa varmaan pari donitsia että saa järkevän vehkeen.

3. raazz

raazz Member

Trophy Points:
    11
    Noh, ei tässä nyt kenenkään älykkyyttä tarvitse sentään alkaa kyseenalaistamaan. Kunhan vain haluan mahdollisimman helpolla koneen, mutta silti katsoa vähän millaisen vastineen sille rahalle saa verrattuna muihin helppohin vaihtoehtoihin. Itse en konetta osaa kasata, enkä jaksa aihetta opiskella, tai etsiä ketään kuka sen kasaisi puolestani. Mieluummin ostan paskaa, ja kun paska hajoaa, ostan uuden paskan tilalle. :)

Tuossa mainittiin, että Lapstoresta voisi ostaa osissa ja ottaa kasauksen siihen päälle. Sitä vaihtoehtoa voisin harkita, jos on luotettava paikka ja takuu toimii. Jos joku jaksaisi tehdä jonkinlaisen ehdotuksen, mitä noin 700 eurolla kannattaisi ottaa, niin olisi kovasti hyödyksi (+kokemukset ko. paikan palveluista yleensäkin).

4. kiatoche

kiatoche Regular member

Trophy Points:
    26
    lapstore on ihan laatu paikka ja kasaus maksaa vissiin 25 euroo?

5. wasdasi

wasdasi Regular member

Trophy Points:
    48
    Siinä olis 100x tehokkaampi ja luotettavampi kone valmiiksi kasattuna. Windowsin ja ajurit joudut asentamaan itse.

http://i10.aijaa.com/b/00260/6626709.jpg

Hyvällä tuurilla prosessorista on mahdollista aukasta kaksi lisäydintä, jolloin se vastaisi Phenom II X4 955BE:tä.

Last edited: Aug 29, 2010
  6. raazz

raazz Member

Trophy Points:
    11
    Kiitos listasta. Pitääpä sitten harkita jos sitä ottaisikin tuollaisen.

7. Zo3L

Zo3L Regular member

Trophy Points:
    26
    Mikäköhän on JustGamerin mielestä hyvää? Varmaan jokin SF3D Ultimate hintaan 5600e.

8. Pc_P

Pc_P Regular member

Trophy Points:
    48
    Ei huono hinta/laatu suhde

Pakettikoneet ovat huonoja itsekootut hyviä, koska hinnoissa ei ole "ilmaa" ja osat ovat laadukkaampia eivätkä poksahtele.

Last edited: Sep 18, 2010
  9. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    Se vasta paskaa onkin. Kellotus maksaa toista tonnia niissä seteissä.

Mulle hyvää on laadukkaista osista kasattu tonnin paketti.

Mä moitin pakettikoneita, koska ne on oikeasti paskoja. Ei tarkota sitä, että mä vaatisin jotain 200000-ydin settiä terahertsin kelloilla ja kahdenkymmenen HD5970:n CF-settiä.

Share This Page