Hyökkäys poliisiasemalle 13 on kyllä varmaan yksi huonoin näkemistäni leffoista. Leffassa ei ole mitään juonta ja 1.5h on päätöntä juoksemista ja ampumista jossa kukaan ei osu.
ne turborangersit ehottomasti kaikki poliisi opistot paitsi eka ja firefox (ainut huono clintin elokuva) ,the ring2 ei mitään kauhua
Raging sharks (2005). Se kuka tämän elokuvan katsoo alusta loppuun ilman taukoa pystyy varmasti ihmisenä mitä uskomattomimpiin tekoihin. Itse en siihen pystynyt, vaikka pidän jo alusta loppuun katsomistakin yhtenä elämäni "kovimmista" teoista.
Kyllä noita riittää ja huonoimmat eivät edes muistu mutta viime aikojen huonoimpiin kuuluvat: Open Water - Jos ei nukuta niin tässä täydellinen lääke ilman sivuvaikutuksia. [bold] Ghost Lake [/bold] - Tuo roska on sitten vakavuudessaan väännetty. The Day after tomorrow on tämän jälkeen oscarin arvoinen.
Huonoja leffoja on niin paljon ettei kaikkea edes pysty/halua muistaa. Lähiaikoina huonoin leffa jonka katsoin on Vin Dieselin Tuttisoturi.
Onpas yllättävää että Susien Klaania ja Cubea haukutaan. Itse tykkäsin kummastakin, ja Cube ensimmäinen on jopa parempi kuin se jatko-osa. Ainoa elokuva johon olen teatterissa meinannut nukahtaa on ollut Rauhantekijä. Muutoin kyllä huonointa televisiosta katsottua elokuvaa on hankala sanoa koska sieltä on tullut katsottua kaikenlaista kuraa. Eräs mainitsemisen arvoinen leffa on kuitenkin tämä uusi Night Watch joka oli mielestäni aivan käsittämättömän huono verrattuna sen saavuttamaan suosioon ja hypetykseen. Volcano oli kanssa aika tylsä. En vain jaksanut koko juonta.