1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Hyvä kone?

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by junahi, Jul 21, 2010.

1. _Pekkis_

_Pekkis_ Regular member

Trophy Points:
    26
    Mä kirjottelen sen takii tänne kun ei oo oikee muutakaa, ja haluun saaha lisää tietoo.. Kunnon konettakaan kun ei viel oo millä vois pelata bc2.. :(

2. jarsaman

jarsaman Regular member

Trophy Points:
    46
    Onhan sulla parikin konetta. Miten Wlan-asia on edennyt.

3. _Pekkis_

_Pekkis_ Regular member

Trophy Points:
    26
    Nii toinen on porukkoitten.. :D Heikosti edistyy kun ei oikee oo toi netin salat oikee hallus.. :( kokeilin et siirsin yhen piussin port 1 -> port4= netti hidastu. eli alaalla porukoitten koneella netti toimii 110% mut mulla missä netin pitäs toimii 120% niin ei toimi! 8Mekakikkelin netti ja tulee jollaa 2 lekalla.. :((

Last edited: Jul 22, 2010
  4. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    WLAN on vähän kyseenalainen juttu näin offtopicina. Kuten eilisen viesteistäni näkee, mulla tulee tuplapostia koko ajan. Välillä sivut latautuu hitaasti ja tulee tuplapostia. Välillä taas kaikki on salamannopeeta ja kaikki pyörii. Modeemi on vähän mäsänä, se on jo tiedossa. Valitettavasti se ei taida olla pekkiksen ongelman syy :(

Mutta palataas astialle. Nyt kun oot yön yli miettinyt asiaa, niin aiotko ottaa kasauksella vai tarttua toimeen itse?

E: Valitettavasti tuossa ylempänä sen takia että uuden modeemin osto poistais ongelman, nyt ei oo ratkasu tiedossa. Näin ettei kukaan luule et haluan muiden modeemien olevan mäsänä ;)

5. jarsaman

jarsaman Regular member

Trophy Points:
    46
    Oltiin eilen samoihin aikoihin linjoilla ja mulla oli samantyyppistä ongelmaa. Ei tosin tuplapostauksia ihan niin paljon. Välillä sivu ei latautunut ollenkaan. Näkyi vain valkoisena. Kun päivitti sivun riittävän monta kertaa, se latautui. Välillä toimi ihan hyvin. Minulla on Soneran liittymä Turussa.

6. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    No, ainakaan sama vika meillä ei ole. Samantyyppinen ehkä, mutta meikä pyörii Elisalla Tampereella. Ellei sitten vika oo aD:n palvelimissa. Tokkopa. Muutenkin tän paketin kanssa ollut wlan-ongelmaa, eikä niin pientäkään. Modeemi tohon ja kaapelilla kiinni olis kiva, mutta se on tuolla toisella puolen taloa eikä sieltä siirry. Eikä konekaan sinne mahdu.

7. power_age

power_age Active member

Trophy Points:
    93
    .

Last edited: Jul 27, 2010
  8. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    Ei se nyt väärin ollu että ehdotit, mistäs olisit voinut tietää. Tosin tä menee jo asteen verran OT:ksi :)

9. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    E: Ja tä meni tuplaksi.

10. power_age

power_age Active member

Trophy Points:
    93
    .

Last edited: Jul 27, 2010
  11. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    Ok. Kyllä tää nyt pyörii ihan hyvin tää vastailu, mutta yleensä toi modeemi on jotain 12h päällä sillonkin kun oon ulkona tjsp ja tämän lisäksi vielä iltaisin 2 läppäriä samassa verkossa. Eiköhän se ongelma ratkea sillä, että sammuttaa ton modeemin aina ku lähtee pihalle. Lisäks hyvänä varottavana juttuna on you have been disconnected from xfire; tällöin tulee aina tuplia ja hidasta latautumista. Xfireen yleensä yhdistää vaikkei olis verkkoyhteyskään vielä auki, jos siihen katkee niin on aika surkee yhteys. Jos vaikka jättää vastaamatta sillon kun on netti vähän vajaa, niin ei tuu tuplia.

Share This Page