Ei herran jumala. Montako kertaa pitää sanoa että tuossa huononpi emo ja poweri, jotka kaiken lisäksi maksaa enemmän... Jos välttämättä haluat corsairin kamoja koneeseesi ja asuksen p67 piirisarjan emon niin fine. BTW AsRock on asuksen tytäryhtiö.
Ei kestä, näyttis upuu. Jätä vaan aikaisemmin mainitut emo ja virtalähde. Jos haluut 3 v pärjätä niin ota mun setti, sil toisel poweril!
h ttp://aijaa.com/005199587839 kestääks tää? Ja mitäs Wabis tuossa ois korjattavaa? en oo asiantuntija joten haukut otan ihan ok vastaa. Käytän sitä mun nykyst kovalevyy et pysyis budjetis.
Tuo on ok! Mutta tuosta powerista en olisi niin varma, kokeileppa googlata revikoita kun itse en ehdi. Eikä ollut tarkoitus haukkua
Jos haluat 3 v Kestävän ja että on päivitys mahdollista vielä sillon, niin ota vaan mun setti toisella powerilla. Tätä et kiertämällä selvitä.
Kuten aijemmin sanoin tuo minun ja Temez1:in suosittelema super flower on 450w GOLD hyötysuhteella ja tarvittaessa toimii 550w SILVER hyötysuhteella, joka on silti parempi kuin tuo corsair, koska se toimii 550w BRONZE hyötysuhteella. Platinium hyötysuhde on paras sitten gold,silver,bronze ja lopuksi ne jotka eivät edes saa tuota luokitusta. Edit: tosi hidas
Ota nyt vain mun setti tällä powerilla. http://www2.hardwareversand.de/articledetail.jsp?aid=41092&agid=1627
En voi luvata 100% varmasti, mutta kyllä tolla jo pitkälle pärjää. Muista ottaa se toinen poweri! Edit: Riippuu tietenkin mikä on se raja ettet kestä enään.