1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

inverto idl-7000 pvr

Discussion in 'Keskustelua antenniverkon digibokseista' started by sat2003, Jul 12, 2006.

1. McNano

McNano Member

Trophy Points:
    11
    Hups, olin kyllä lukenut koko ketjun läpi, mutta ohi se vain meni. :)

Siellähän se jo luki 8. viestissä. Anteeksi töppäilyni.

Last edited: Aug 30, 2007
  2. McNano

McNano Member

Trophy Points:
    11
    btw, jos kytken VHS-nauhurini invertoon SCARTilla, niin voinko tallentaa vanhat VHS-nauhani boxin kovalevylle? Eli voinko boxin avulla päästä eroon vhs-nauhoista, joiden sisällön kuitenkin haluaisin säilyttää? Tiedän kyllä, että on lisälaitteita, joilla vhs:n voi kytkeä tietokoneeseen ja sillä tavalla siirtää vhs:t vaikka dvd:lle.

Saan nimittäin Inverton (7000M DVB-T) loppuviikosta, kun posti jaksaa sen toimittaa.

3. TompJSa

TompJSa Guest

Onko kenelläkään muulla sellaista ongelmaa ettei PlusTV paketin
    Discovery channelin EPG tiedot näy? Onkohan yleinen vika, vai
    johtuuko boksista?

4. Bagoonga

Bagoonga Regular member

Trophy Points:
    26
    Mulla on ihan sama homma..luulen että on kanavasta kiinni. Korjatkoon joku jos olen väärässä. :)

5. arskaxx

arskaxx Active member

Trophy Points:
    66
    Ei onnistu millään boxilla tuo homma :(
    Olishan tuo kiva ominaisuus.

6. McNano

McNano Member

Trophy Points:
    11
    Jeh, näin arvelinkin sen olevan, mutta en ollut varma. :(

7. olbedus

olbedus Member

Trophy Points:
    16
    Saako alkuperäisiä kaukosäätimiä Invertoon mistään? Nuo "One-For-All" ratkaisut ovat monasti varsin hankalia vai...?

8. Wonderman

Wonderman Regular member

Trophy Points:
    26
    Jos englanti taittuu niin pistä postia inverton asiakaspalveluun ja kysy sieltä.

http://www.inverto.tv/aboutContact.asp

Siinä myöskin linkkiä mistä vois käsittääkseni kysäistä :)

9. Vilhis

Vilhis Guest

Juu sainkin lopulta kaiken näkymään, kun tajusin A) Digiboxissa palaa valo silloin kun se EI ole päällä. Tämä seikka hämäsi, eikös toi nyt ole hieman epäloogista? :p
    Ja kanavana piti olla AV-2, että mitään sai näkymään.

Nyt huomaan, kun katson kuvaasi, että minulla on tällä hetkellä liitännät eri tavalla, mutta boxi kyllä pelittää. Seuraava kysymys tosin taitaa jo ratketa tuosta sun kuvasta. Kokeilin tallentaa kahta kanavaa samanaikaisesti, mutta vain toinen tallentui. Ehkäpä jos laitan johdot noin tallennus kahdelta kanavalta toimii sitten täydellisesti? :)

10. Vilhis

Vilhis Guest

ja vielä sellainen, että miksiköhän ohjelma-opas on alkanut nykimään? Kuin eloudaisi itsensä sekuntin välein. Kellään samankaltaista ongelmaa?

11. Mikkopee

Mikkopee Regular member

Trophy Points:
    26
    Jos meinaa tallentaa kahta kanavaa samanaikaisesti, ne pitää olla samassa kanavanipussa. Kato kanavaniput Digitan sivuilta.

12. Vilhis

Vilhis Guest

Molemmat ohjelmat kuuluivat samaan kanavanippuun(subtv ja nelonen).

13. VarMi

VarMi Regular member

Trophy Points:
    26
    höpöhöpö. kahta voi tallentaa jos on kytkennät oikein, ja kolmatta katsoa jommasta kummasta kanavanipusta

14. nummito

nummito Guest

Sain boksini (Inverton tallentava kaapeliboksi 250gb kovolla) eilen ja olen törmännyt yhteen harmittavaan ongelmaan. Eli kun soitan muistitikulta MP3 biisejä niin boksi jämähtää totaalisesti (ei näytä tv kuvaa ja ei tottele mitään käskyjä) ongelma ratkeaa vain "päävirtakytkimestä" kääntämällä. Ovatko muut törmänneet ko. ongelmaan? Ps. Firmware on 1.4 ja päivitetty 15.5.2007. Muuten laite vaikuttaa todella asialliselta.

15. VarMi

VarMi Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei jumi minulla ainakaan mp3.set,
    Ja .mpg tiedostotkin toimii "suoraan" siirtämällä ne ensin kovalevylle.

harmi ku toi siirtonopeus on mitä on.

ai niin 1.4 on versio minullakin.

Last edited: Sep 16, 2007
  16. Anova

Anova Member

Trophy Points:
    11
    Ostin tuon Inverto IDL 7000M 250gt digiboxin kaapeliverkkoon pari päivää sitten ja silmiini iski heti sellainen ilkeä vika, että valikot värisevät koko ajan. Muutenkin jos tarkkaan katsoo, niin voi nähdä kuvan takana aaltoilevaa liikettä joka nousee jatkuvasti ylös. Tämä näkyy erityisen hyvin kirkkaita värejä vastaan (esim. Simpsoneita katsoessa) ja varsinkin valikoiden ja teksti-tv:n kirjaimissa ja numeroissa. Tuntui, että varsinkin teksti-tv:n teksti oli hyvin sahalaitaista ja värinän takia sitä ei pysty edes lukemaan.

Olen tullut siihen johtopäätkseen, että vika on joko boksissa, johdoissa tai sitten tv:ssä. Kaikki kytkennät ovat oikein ja varmistettu, että ovat paikallaan, joten mistään huonosta liitoksesta ei ole kyse. Kokeilen boksia vielä toisessa tv:ssä ja katson jos värinä jatkuu yhä siinäkin, mutta muuta en itse keksi.

Nyt kaikki vinkit ja neuvot olisivat enemmän kuin tervetulleita. Harmittaa vain kun muuten inverto on toiminut moitteetta ja hintaan nähden siinä on hyvät ominaisuudet. Tosin valikot eivät ole mediaseksikkäimmät ja epg:n olisi voinut tehdä viisaammin, mutta ne ovat pieniä seikkoija joiden kanssa voi hyvin elää. Värisevää kuvaruutua taas en pysty nielemään =/

17. Mikkopee

Mikkopee Regular member

Trophy Points:
    26
    Lueppa täältä lisää. Muillakin ollu samaa ongelmaa.

Viimeisillä sivuilla juttua.

Last edited: Sep 16, 2007
  18. xam

xam Member

Trophy Points:
    16
    Tietäiskös joku seuraaviin ongelmiin ratkaisua:

1. Olen huomannut että jos tulee pienikin sähkökatkos niin boksin aikatiedot nollaantuu eli kello menee 00:00 tilaan ja päivämääräkin menee samoin. Mutta sitten se ongelma tuossa tapauksessa on se, että jos olen ajastanut boksille jotain ohjelmia joita se nauhottaa viikoittain, niin kun olen tuommoisen sähkökatkoksen jälkeen laittanut kellonajan oikein. Siis tässäkin on se outo homma, että kellonaika pitää naputtaa manuaalisesti, koska jos laitan automaattisen kellonajan päivityksen niin laahaa se kaksi tuntia normaalia aikaa jäljessä. Oudointa on että GMT aika on kuitenkin asetettu oikein. Mutta siis kun näpyttelen manuaalisesti tuon kellon ajan niin sen jälkeen kaikki ajastettujen ohjelmien kellonajat on muuttuneet. Niihin on yleensä lisääntynyt yksi tunti. Mistähän tuo johtuu?

2. Silloin kun digiboksi on päällä se pitää pientä hurina ääntä. Samoin jos se nauhottaa jotain tai valmistuu nauhoittamaan jotain se pitää pientä hurina ääntä. Mutta nyt tuo boksi pitää kokoajan samaa hurina ääntä vaikkei se olisi päällä tai nauhoittaisi mitään. Kerran kokeilin niin, että pistin siitä hetkellisesti virrat pois sen jälkeen tosin jouduin manuaalisesti laittamaan kellonajan uudelleen, mutta surina ainakin loppui. Valitettavasti boksi on alkanut uudelleen tekemään samaa, missähän voisi olla vika?

19. johelo

johelo Guest

minäkin ostin tuon IDL 7000 m, ja kanavapaketti A (YLE) toimii hyvin mutta B (maikkari, nelonen) näkyy pätkien.Sekin kanavanippu missä on mm. MTV , travel-tv DW-tv näkyy hyvinO ohjelmistopäivitys on tehty
    eikä auttanut.
    Kaksi vuotta vanha Humaxin karvalakkimalli toimii moitteettomasti. Onko vika silloin koneessa eli kone vaihtoon?

20. copeka

copeka Member

Trophy Points:
    11
    Ihmettelin väärää aikaa itsekin, kunnes tajusin että myös kesä/talvi-aikasäätö täytyy laittaa päälle.

Share This Page