1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

inverto idl-7000 pvr

Discussion in 'Keskustelua antenniverkon digibokseista' started by sat2003, Jul 12, 2006.

1. Turbaani

Turbaani Regular member

Trophy Points:
    26
    Eräs henkilö lähetti hieman infoa tuosta 214.070 softasta ja laitetaanpa se tännekkin.

DVB-T 214.070 beta
    DVB-C 214.070 beta

ominaisuuksia:
    - backup kansion voi disabloida

korjauksia:
    - Ma-Pe tallennukset eivät satunnaisesti onnistu perjantaina -korjattu
    - useita epävakautta aiheuttavia ongelmia korjattu
    - offline salauksenpurku pysähtyy jos poistaa backup kansion -korjattu
    - offline salauksenpurku ei toimi satunnaisesti -korjattu

Last edited: Feb 25, 2008
  2. Astrax

Astrax Member

Trophy Points:
    11
    Eikös uusin versio ole 214.090?
    Linkki
    Olis kyllä kiva jos noissa olisi mukana changelog! Tietäis mitä muutoksia on tehty, kannattaako edes päivittää!

Oman boxin osalta vika lista alkaa olemaan jo surullisen pitkä, pitäis kärrää huoltoon.

3. Mikkopee

Mikkopee Regular member

Trophy Points:
    26
    Mä päivitin nyt tuohon mainitsemaasi versioon (kaapeli) ja ei toistaiseksi mitää ongelmia. Oli ilmestyny uus kansio tonne juureen nimeltään BACKUP. Ei oo hajuuka mikä sen funktio on, ja ei mistään saa change logia et näkis mitä muuta on tehty. No ainakin näyttäis siltä että se ärsyttävä rec-merkin jääminen ruutuun olis korjattu: häipyy automaattisesti.

4. Turbaani

Turbaani Regular member

Trophy Points:
    26
    Onkohan joku turkulaisten oma versio DVB-C:lle :D

ps.Hävitin jo oman DVB-C boksin pois niin jää testaamatta omalta kohdalta.Mutta kerroppa tännekkin mitä ongelmia sinulla on ollut boksin suhteen.

5. Turbaani

Turbaani Regular member

Trophy Points:
    26
    Tuo Rec-merkin jääminen ruutuun korjattiin jo melkein vuosi sitten :D +muita ongelmia sen jälkeen.Päivitykset on vaan kusseet ja toiminta on ollut todella surkeaa.Valmistajaa ei luultavasti kiinnosta suomen pienet markkinat.

6. Mikkopee

Mikkopee Regular member

Trophy Points:
    26
    Tottakai. Mä oon noita inverton sivuja seurannu ku en tienny että suomalaiseltaki saitilta saa uusimmat. Joku marras/joulukuussa edellisen softan ajoin sisään.

Mä luulin omistavani uusimman softan, mutta ei..

Mitäköhän muita uudistuksia parannuksia tähän on tehty?

Last edited: Mar 8, 2008
  7. Nurpa

Nurpa Member

Trophy Points:
    11
    Tässä tietoa muutoksista joita uusin kaapeliversion Firmware 1.4 Build 214.090 pitää sisällään. Tiedot otettu Inverto Forumilta.

------------------------------------------------------------

(Uploader: joeben04)
    am: 10.03.2008 09:54

Beschreibung:
    Firmware 1.4 Build 214.090

changes since 212.2

Feature:
    New backup function (inside HDD settings it's possible to disable backup)

Fixed:
    - somtimes wrong characters inside teletext
    - problem with loop-through in standby
    - Sometimes the receiver totaly freezed
    - sometimes second recording is marked as scrambled
    - Sometimes it was not possible to put the receiver into standby, this is fixed
    - display for parental rating sometimes incorrect
    - Sometimes you only had audio, no video on scrambled channels, this is fixed
    - After deleting the Backup folder, the offline descrambling failed, fixed
    - Planned recordings on monday-friday with an endtime after 0:00 did not record on Friday, fixed
    - Offline descrambling ends up in a loop when a damaged file was trying to descramble, fixed
    - Several stability improvements on the system and Offline Descrambling.
    - after factory reset TVScart is set to RGB
    - no sound after changing soundtrack in playback mode

8. PetePee

PetePee Member

Trophy Points:
    11
    Päivitin kaapelimallin boxin USB:n kautta uusimpaan firmikseen (214.090) viime viikolla, pari havaintoa:

Boxi on päivityksen jälkeen buuttaillut itseään useamman kerran, yleensä tuo on tapahtunut kun painaa kaukosäätimen library nappia, pari kertaa boxi on tosin buutannut itsensä myös ihan kesken katselun ilman että käyttäjä on tehnyt mitään. Buuttaus tuntuu menevän normaalia virtanamiskasta tehtyä buuttausta nopeammin: ruutu pimenee, vilahtaa RT logo valkoisella pohjalla ja sitten kuva palautuu samalle kanavalle kuin mitä on ollut katsomassa.

Toinen havainto, firmiksen päivityksen jälkeen yksi leffan tallennus meni oudosti, ohjelma tallentui 7 eri pätkäksi kovalevylle, siten että pätkien kesto oli n. tunnista muutamaan sekuntiin. Ilmeisesti koko leffa tallentui, mutta siis pätkissä?

Onko muuten kokemuksia tallennettujen ohjelmien editoinnista, eli turhien alku- ja loppupätkien poistosta? Jostain foorumilta muistan lukeneeni että joku epäili tallennusongelmiensa johtuneen tehdyistä editoinneista: editoinnin jälkeen oli seuraava tallennus tullut vain lyhyenä pätkänä ihan kuin siihen editoinnilla poistettuun "tyhjään" kohtaan kovolla? Itse en ole vielä editointia harrastanut omalla boxilla.

Lieko softissä muuten mitään levyn eheytyksiä tms. näissä digiboxeissa?

9. Mikkopee

Mikkopee Regular member

Trophy Points:
    26
    Juu en suosittele noita editointeja! Itellä meni kaikki ihan läskiks ku vanhoista pätkistä otin varmuusaikoja pois. Sen jälkeen tallennukset ei toiminu kertaakaa. Oli muka tallentavinaa ja rec näky, mut mitää ei menny kovolle. Tai sitten meni ihan muutama minuutti. Sitten jos koko ohjelma meni, niin siellä saatto olla 5-15 minutin pätkiä keskeltä tallennusta pois. Muuta syytä en oo keksiny ku ton editoinnin. Kun en oo enää editoinu ni joka ikinen (kymmeniä) tallennus on onnistunut täydellisesti.

Eli en suosittele editoimaan.

10. kylli

kylli Member

Trophy Points:
    11
    Onko kukaan saanut kesäaikaa toimimaan? Eipä ainakaan omassa vaihdu automaattisesti.

11. Mikkopee

Mikkopee Regular member

Trophy Points:
    26
    Hyvin on täällä pelannu ja vaihtunu.

12. Gallotus

Gallotus Member

Trophy Points:
    11
    Olisi hiukan aloittelijamainen kysymys. Tuli tyttöystävän kanssa hommattua viime kesän puolella touommoinen inverton 250gb tallentava boksi (kaapeli) ja nyt viimeinkin sain itseäni niskata kiinni ja ostin ulkoisen kovon. Nyt kun on yrittänyt tyhjätä tuota digiboksia niin löytää kyllä kovon ja alustaakin sen, mutta kun yrittää siirtää niin ei näy "USB Device 0" kohtaa missään. Mihin se karkaa?

Kyseessä 500gb kovo, jonka olen osioinut seuraavasti = 50gb osio "box" (Tiedostomuoto fat32) ja 450gb osio. Ymmärtääkseni tuo digiboksi vaatii tuon fat32 tiedostomuodon.

Ei jaksais aina osioida tuon Inverton oman alustamisen jälkeen uusiksi. Kivistää.

13. Mikkopee

Mikkopee Regular member

Trophy Points:
    26
    Johtuu siitä että kaapelipoksilla ei voi siirtää materiaalia ulkoiselle tikulle tai kovolle. Antennimallilla onnistuu kaapelilla ei. Ainoa konsti saada materiaalia ulos koneesta on siirtää se PCSuite ohjelmalla ja usb-piuhalla tietokoneelle.

Tosta on ollu juttua täälläkin ja DVDPlazalla vaikka kuinka paljon.

Last edited: Apr 1, 2008
  14. Gallotus

Gallotus Member

Trophy Points:
    11
    Kiits vaan. Seuraavaan kysymykseen :D Pitäisikö tuossa yhdistämisessä kestää kauankin? Yritin eilen firmwaree päivittää Pcsuitella mutta "uploading" palkki ei puolen tunnin aika liikkunut mihinkään ja nollaa prosenttia näytti koko matkan. Sama asia kun yritti downloadata tavaraa koneeseen.

Eikö Pcsuitessa ole sitten vista tukea vai miksi minulla tuntuu olevan kaikki ongelmallista tuon boksin kanssa?

15. Astrax

Astrax Member

Trophy Points:
    11
    Ei pitäisi...itse päivittänyt kerran ja ihan hyvin meni.
    Ja itse tein sen Vistalla, eli toimii.

Kokeile uudelleen ja jos ei lähde ni voit kokeilla vielä erikseen usb tikulta päivitystä. Muuten huollon puoleen...

Edit: Tarkista vielä PC-suiten asetkuset että sulla on varmasti ne oikein.

Last edited: Apr 1, 2008
  16. Nurpa

Nurpa Member

Trophy Points:
    11
    Panvisionin sivuilla (www.panvision.net/inverto) on näemmä uusi firmis (.091) tarjolla kaapeliboksiin.

Onko kenelläkään tietoa changelogista verrattuna .090-versioon?

17. Mikkopee

Mikkopee Regular member

Trophy Points:
    26
    Mistäs nyt tuulee ku päivityksii ihan satelee..

18. Astrax

Astrax Member

Trophy Points:
    11

He...ehkä jos on ollut liikaa vikoja :)

Onko kukaan kokeillut? Eroaako 090? Hitto ku mulla on tossa semmonen vika et kuva ja ääni ei synkkaa aina yhteen...Esim. ku katsoo salkkareita (minä en siis katso) ni on kun katsois dupattua pätkää!

Onko muilla ollut vastaavaa? Pitäis viedä huoltoon mutta kun emäntä tallentelee kokoajan..eikä boxi kuulemma saa viedä! <=Mun laite mut eukko omi sen heti :)

19. Mikkopee

Mikkopee Regular member

Trophy Points:
    26
    Mä pistin ton uuden firmiksen ja en vielä oo löytäny mitää eroja. Toi ääni/kuva synkka on mullaki, ja joskus se häiritsee.

20. Nurpa

Nurpa Member

Trophy Points:
    11
    Mulla tuli tekstityksen jumiutumisongelmia ja kuvan/äänen epäsynkka juuri tuon .090 -firmiksen mukana. Jostakin pitäisi saada .070-versio.
    Se toimi minulla oikein hyvin.

Share This Page