Googlella löytyi ainakin ScreenFix, muistaakseni heistä olen kuullut pari suosittelun sanastakin. Hinnastosta näkyy hinnat eri puhelinmallien etu- ja takalasien vaihtoihin, niin ei tule yllätyksiä. Päihittää ainakin omenakorjaamojen 289€ vaihtokorjaushinnan.
Olipahan taas ketju. Teille molemmille sai nauraa oikeen kunnolla pcnero ja jirtsx näytti molemmat parhaat puolensa. Asiaan. Suosittelisin melkein vaihtamaan tuon näytön itse, kuin maksamaan siitä jollekin firmalle. Tuossa asiassa kun ei puhuta kumminkaan mistään mahdottomasta tehtävästä. Netistä saat kaivettua erittäin näpprät ohjeet ja näytön voit tilata kiinasta erittäinkin edulliseen hintaa.
no ite en kyl lähtis ite vaihtelee. koska ite sain kyl suht edullisesti vaihdettuu huolto paikas. Apple iphone huolto hinnasto vaihtelee iha törkeesti eri paikois !
Pari Iphone 4 kotona kovassa käytössä. Ei ongelmia muuta kuin putoamisesta johtuvia näytön ja takakannen rikkoontumisia. Vaihdettu koko paketti itse ilman ongelmia. Samalla hyvä putsata toi napinalunen. Mielestäni paras PUHELIN helppokäyttöisyyden vuoksi...
Millaisia nuo iPhone 4:n vaihtonäytöt ovat olleet esim. resoluutioltaan? Vastaavatko alkuperäisiä muuta kuin ulkonäöltään?
Moro, joku kyseli paikasta, mis korjataan iPhoneja. www.itapsa.com Tossa yks, mikä oli nopee ja kans edullinen. Hoitivat odottaessa kuntoon..
Apple vetää aivan mielettömästi välistä - varaosat maksaa 5 kertaa vähemmän kuin Samsungilla. Ja kyllä, markkinoilla löytyy vaikka mitä, mutta täysin alkuperäistä vastaavat retina-näytöt ovat melko edullisia. Esim. suomalainen firma www.tokoitech.fi tarjoa asennusvalmiit näyttöpaketit työkaluineen ja ohjeineen puolen vuoden takuulla, säästää vähintään 50% huoltohintoihin verrattuna ja asiakaspalvelu nopeaa ja mukavaa