Eli ostin vasta nyt oman iPhonen ja siinä on versio 04.02.13_G tiedustelisin että toimiiko nuo samat ohjeet tähänkin versioon vai onko noita ohjelmista tullut esim uudet versiot. Tiedän että kysymys on vähän tyhmä mutta kun englannin kielen taitoni on senverran heikko että en pysty asiaa selvittämään itse. Mainitkaa myös jos jotain oleellista on muuttunut jotta ei sitten menis tuo puhelin lukkoon. Kiitos
Sain iPhonen ja Firware versio 04.02.13_G, niin mistä ohjeet lukituksen poistoon yms. Ja miten toi iTunesin versio, mulla uusin mitä saa vai onko se 7.1.4.2-versio joku vanhempi? Jos, niin mistä saa? Ja pystynkö itse käyttämään muropaketin ohjetta omassa puhelimessa, ja mistä firmwaren 1.0.2-version saa?
Olen yrittänyt seuraavasta linkistä saada puh toimii, homma tyssää siihen kun pitäis asentaa appSnapp, onko muut yrittäneet tällä ohjeella tai muilla ohjeilla puhelinta missä 4.6 bootloader.
Oletko pessotto saanut puhelimesi toimimaan? Itselläni sama firmware enkä saa edes sitä perusruutua(tekstiviestin kirjoituksiin,kontakteihin jne.) näkyviin vaan pelkkä Itunes-logo ja usb-johdon kuvat. Onko kellään neuvoja?
Moi, joo saan itse puhelimen nettiin asti, en muuta. Eli siinä vaiheessa unlokkausta kun pitäis ladata AppSnapp installer niin sitä unlock tekstiä ei tule ja homma tyssää siihen, yritin tällä linkillä purkaa: http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=461 Ollaan yhteydessä ja yritetään löytää ratkaisu omiin luureihin, voi olla et joutuu odottaa vähän aikaa et tulee uusinpia ohjelmia unlokkaukseen.
Moi Pessotto, nyt olen saanut omani "jailbreakattua". Noudatin samoja ohjeita kuin sinä tuolta Iclarified-sivuilta. Oli samoja ongelmia, eli AppSnappin jälkeen ei tapahtunut mitään uutta ruudussa. Sen jälkeen päädyin toisille sivuille, joilta katsoin ohjeita, joissa oli pieniä eroja. Eli ainakin kohtaan johon tulee Iclarifiedin ohjeissa "prefs:" laitettaisiinkin "prefs://11". En tiedä tekikö se muutoksen, mutta sen jälkeen sain omani aktivoitua ja edes Ipodin käyttöön. Tuossa kuitenkin linkki ohjeisiin, joita käytin. http://www.modmyifone.com/forums/showthread.php?t=15837 Ilmeisesti unlockausta näihin europuhelimiin joutuu vielä odottamaan tai sitten ostamaan turboSimin tai StealthSimin netistä. Ne ovat tosin sikahinnoissa, että ainakin jonkin aikaa kärsivällisyyden on riitettävä.
Moi, joo tein myös itse samalla muutoksella mutta ei tehnyt muutosta. Odotellaan ilmeisesti sit? Vaikka rupee jo ärsyttää. Se on joo kanssa yks vaihtoehto et turbosim mutta jossain oli että ovat kuulemma sen verran haluttua että toimitusajat mahdottomat?!
Tonkos, mitä tarkotit sanalla europuhelimella koska omani olen tilannut jenkeistä apple storen kautta ja kaveri toi suomeen. Oletko siis hankkinut omasi euroopan maista? Saksa tai englanti? Onko meillä kenties eri purkuohjelmat tarpeen?
Omani on UK-versio. En osaa sanoa varmasti, että onko eri purkuohjelmat, mutta mitä eri sivustoilta olen lukenut, niin kaikissa vko 45 jälkeen julkaistuissa/myydyissä puhelimissa on bootloader 4.0.6 ja firmware 1.1.12. Eli samat pitäisi olla meillä molemmilla..
Tonkos, pistätkö mulle sun mailin tänne: *mailiosoite-poistettu-sääntöjen-vastaisena*. Niin ja pitäiskö hommata tommoset superSimin tai StealthSimin?
Tämä ei kyllä varsinaisesti liity aiheeseen mutta kysynpähän nyt samalla...rupesin tuossa Muropaketin Sim-lukituksen poisto-ohjeita lukiessani miettimään; voiko puhelimella jopa soittaa lukituksen poiston jälkeen?? Nimittäin muistaakseni Muropaketin sivuilla sanotaan, että kun lukituksen poisto on tehty, puhelimella voi tehdä kaikkea muuta paitsi soittaa,lähettää viestejä jne...mutta siitä huolimatta Muropaketin sivuilla kerrotaan myös, että...: "Oikean PIN-numeron näpyttelyn jälkeen puhelimen päävalikko aukeaa ja operaattorin pitäisi löytyä automaattisesti. Kaikki ominaisuudet, paitsi visual voicemail, toimivat normaalisti." Joten miten asia on? Voiko puhelimella soittaa ja lähettää viestejä lukituksen poiston jälkeen normaalisti?
Tässä kun sain itse juuri oman Iphonen ja yrittänyt tutkia nettiä että miten saa ääkköset toimimaan, mutta vastausta ei ole löytynyt ettäkö ymmärtäisin. Eli tietääkö joku miten. Suomenkieliset ohjeet tähän hätään olisivat parhaimmat. Versio itsellä on 1.1.2. Ja jos samaan syssyyn kerrotte miten itse käyttöliittymän saisi suomeksi (tiedän että sen saa mutta en tiedä miten). Kiitos ja kumarrus etukäteen jo..
Afterdawn opas löytyy vielä suomenkielellä. http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/applen_ipod_touchin_ja_iphonen_jailbreikkaus.cfm