1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

iPod Nano ongelma

Discussion in 'Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista' started by jouga78, May 9, 2007.

1. Knape1

Knape1 Member

Trophy Points:
    11
    Voisitteko kertoa ihan kädestä pitäen miten RockBox toimii ja miten saan videoita iPod nanoon kun on sen kanssa ongelmia? Liian monimutkaisia laitteita :D

2. Maranen

Maranen Member

Trophy Points:
    11
    Onko mitään Rockboxin tapaista uuteen ipod nanoon?

3. Maranen

Maranen Member

Trophy Points:
    11
    Niin ja saako uuteen 3. sukupolven ipod nanoon idoomia?

4. 8BurtoN8

8BurtoN8 Member

Trophy Points:
    11
    Mulla tuli nyt sellanen ongelma ku yritän laittaa nanoon musiikkia iTunesilla nii tulee teksti et "kopiointiyritys levylle epäonnistui. levyä ei voitu lukea tai sille ei voitu kirjoittaa"

5. YLASAARI

YLASAARI Member

Trophy Points:
    11
    Hei! olen uusi sivuston käyttäjä ja en tiedä kuuluuko tämä tähän aiheeseen, mutta iTunes näyttää että koko iPodin muistista on "1,05Gt Muut" ja musiikkia jtn 2Gt eli mitä noi "muut" sitten on? jotain ohjelmistoja?

6. yberozi

yberozi Member

Trophy Points:
    11
    Osaako joku sanoa mikä mättään, kun omistan ipod nanon 2gb...
    ruvennu herjaa paria biisiä.. lopettaa toisen 20 sekan pääst ja toisen minuutin päästä kesken.. vaikka ovat pitempiä.. soivat koneella itunesissa ihan normaalisti... olen yrittänyt syncata ne sinne jo monesti uudelleen mut aina loppuvat samaan aikaan?.. auttaisiko koko laitteen bootti?

7. ferre185

ferre185 Guest

MIkä on kun en tiedä mikä itunesin lataan- Minulta häviää kappaleita ja sinne ei mene kappaleita- Mikä ohjelma käy kun mulla on ipod Nano 4gb - Malli mA 426- Mistä voin tarkistaa mikä tiunes lataa- Ipod on perseestä- en osta enään sitä-

8. Hamsteri

Hamsteri Member

Trophy Points:
    11
    Mulla on iPod nano 8GB jaa ongelmana se että kun laitan sanoja biisiin itunesista, niin kun yritän avata ne ipodilla näytölle tulee noin 90% biisin sanoitusten kanssa lukemaan "Sanoituksia havaittu muttei voitu noutaa". Eli siis joissain harvoissa biiseissä toimii, mutta suurimmassa osassa ei.
    Toivottavasti tajusitte.. :D

Share This Page