Niin jawn1:lle että en ole asentanut PSP:lleni minkäänlaista päivitystä/ohjelmaa (firewarea).. :O (Ilmeisesti asennan nyt sen Marssin ehdottaman 3.03OE-C - firewaren..? Täytyykö sitä ennen mahdollisesti asentaa joku vanhempi fireware/ päivitys..?
Ensin sun täytyy kattoo mikä firmware sulla on nyt käytössä eli settings->system information... sit jos sulla on yli 2.71 mut pienempi ku 3.03 niin sun pitää päivittää siihen 3.03 ja sit täällä on ohjeet alas päivittämiseen 1.50:een sit jos on alle 2.71 niin päivität ensin siihen ja sit haet netistä downgraderin jolla alennat sen 1.50 firmikseen Sitten kun on 1.50 firmware niin sit asennat siihen päälle sen 3.03OE-C ohjeet täällä tää on vähän väärä aihe tuon keskustelemiseen mut laitoin näin yhden viestin verran apua....jatka jollain muulla keskustelu alueella joissa puhutaan firmwareista..
Juu. Kunhan saan tuon GTA VCS-pelin loadattua niin kattelen sitten tän homman.. Ja kiitokset sulle Marssi!
Mistäköhän johtuu etten voi "alentaa" tuota 2.71 firewarea - 1.5 firewareen? Olen kokeillut vaikka minkälaista "ohjelmaa", ja kikkaa.. :|
No ei se millään kikoilla alene, rikot vaan PSPsi. 2.71 kannattaa alentaa Dark Alexin Generic Downgraderilla. Tämä ei toimi jos sulla on TA-082 emolevy, sen voit tunnistaa tämän linkin avulla http://www.modpiiri.com/asennusohjeet/undiluted/ta82.jpg Generic downgraderin löydät tuolta: http://dl.qj.net/index.php?pg=19&src=Generic+downgrader&catid=106 Tarviit lisäks HenD:n. Se löytyy tuolta: http://dl.qj.net/Homebrew-Enabler-for-2.71-Revision-D-(HEN-D)-PSP/pg/12/fid/11444/catid/114 Lue README-tiedostot mitkä tulee noiden mukana, niissä on hyvät ohjeet.
moi mul psp fw 3.10oe-a' ja mä en saa mitään .iso pelej toimimaan.. umd on kelkassa.. drabonball shin budokai ei toimi, ja sit metal gear solid po ei toimi. voisko joku ystävällisesti laittaa vaikka omansa recovery menun asetukset? koska niissä saattaa olla mulla vikaa, vaikka oonkin niitä aika paljon säätänyt.. tai sitten varmuuskopiot ovat vain viallisia MINULLE SIIS TULEE KOKO AIKA 80020148 error
Mulla taas on fw 3.40 oe-a ja 4GB muistikortti. Miten saan isopelit toimimaan? Muunsin tavallisen .ison .cso-muotoon. Millaiset asetukset pitää olla, että isot toimisivat? Olen kokeillut .cso-tiedostojen laittamista melkein kaikkialle... Myös recovery-asetuksien kanssa olen säätänyt melko paljon. Mitähän tämän kanssa pitäisi tehdä että toimisi. Sisällä on Daxter-levy. Kun laitan .ison/.cson E:\ISO\PELIN_NIMI kansioon, Game valikossa näkyy vain Corrupted Data... Mitä tehdä?
Olen tähän mennessä tehnyt isot MagicISOlla ja muuntanut .csoksi Cisolla. Voisiko viallisuus johtua MagicISOsta? Mitä ohjelmaa suosittelette isojen tekemiseen? Olen tähän mennessä testannut vajaata kymmentä peliä. (PAL)
Tossa olis yksi opas: http://tonzaraj.arkku.net/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=1097 Ja UMDgen on hyvä, jos haluat esim. muuttaa ISO tiedosto CSO tiedostoksi.
tarkoitatkin siis ps1 pelejä tarvitset siihen popstation ohjelman joka muuntaa sen eboot.pbp tiedostoksi ja sitten pistät sen x\psp\game\kansion nimi paikkaan myös helpompi käyttöinen ohjelma (siinä mielessä että ei tarvitse niitä keys ja base tiedostoja) on icetea, mut tossa pitäs olla vähintään 3.10oe-a
Aaaa..! Olen saanut sellaisen käsityksen, että sekä varmuuskopiot että ps1-pelit toimivat samalla tavalla! No selvisihän tämäkin!!! Kiitoksia paljon! Pitääpä kokeilla. Tarvitsenko muita tiedostoja kuin sen uuden eboot.pbp tiedoston, jotta pelit toimisivat? Tai pitääkö tähän tarkoitukseen recoveryä säätää jotenkin? LOL nyt peli jo käynnistyy, mutta jää käynnistyttyään mustaan ruutuun...
milläs ohjelmalla teit ton eboot.pbp tiedoston popstation vai icetea jos teit popstationilla laita se keys.bin tiedosto myös sinne x/psp/game/kansion nimi paikkaan, jos ei toiminut ni kokeile jotain toista peliä
Olen käyttänyt IceTeata ja kokeillut viittä eri peliä. Voisiko alkuperäiset ISO-tiedostot olla viallisia? Ne on siis tehty MagicISOlla. Olisiko se ongelma ja olisiko siihen parempaa ohjelmaa?
vika on varmaankin ohjelmassa itsekin kokeilin tehdä powerisolla levystäni .iso tiedoston, mutta ei näyttänyt toimivan edes tietokoneella psx emulaattorilla kokeile productiso tai isoproduct (joku ton tapainen se oli) mut jos löydät sen jostain ni kannattaa olla asetuksien kanssa varovainen meinaa jos pistät ne väärin se heittää sen jälkeen vaan virheraportin kun koitat käynnistää sen ja ei vaikuta mitään, jos poistat sen ja pistät uudestaan(itse poistin koko ohjelman ton takia eikä sitä ole nyt koneella) ohjelman koko on noin 70kt, mut se toimii jos asetukset on oikein(olen nähnyt kaverillani)
eli tässä pientä purtavaa mulla on psp versio 3.11 miten saisin sen 1.5 mielellään tarkat ohjeet eikai minun tarvitse ostaa mitän uusia pelejä