ekana päivität psp:si 3.50 firmwareen (linkki alla) http://dl.qj.net/PSP-Firmware-3.50-(North-America)-PSP/pg/12/fid/13840/catid/163 sitten käyt ostamassa lumines pelin joka on joko ULES00043(EU) tai ULUS10002(US) sen jälkeen lataat ton downgraderin (linkki alla) http://dl.qj.net/dl.php?fid=13978 ja sieltä pitäisi löytyä readme, jonka saat suomentaa itse tai pyytää jotakuta muuta tekemään sen. en ota mitään vastuuta jos hajotat psp:si
Eli latasin tuon ISO Producerin. Ja luonnollisesti sähläsin asetusten kanssa. Sitten kokeilin ladata Alcohol 120. Sainkin sillä osan peleistä pyörimään. Yli puolet sanovat kuitenkin käynnityessään: "The game could not be started. The data is corrupted." Johtuuko tämä Alcoholista vai yksinkertaisesti pelien yhteensopimattomuudesta PSPn kanssa? Olisiko siis ISO Producerilla tehdyt isot voineet pyöriä paremmin? Sain siis toimimaan jotain 4/13...
Varmaanki tosta alcohol 120 ohjelmasta kaverini on tehnyt kaikki isot sillä iso producerilla ja kaikki on toiminut ihan hyvin jos sinulla ei ole vähintään 3.10oe-a ni pal pelit ei toimi. Kannattaa päivittää uusimpaan custom firmwareen, joka taitaa olla vielä 3.40oe-a ni saattaa toimia paremmin
On 3.40oe-a. Palautan järjestelmän ja koetan jos saisin ISO Producerin kuntoon. Kaikki on siis PAL-pelejä... Sain ISO Producerin toimimaan, mutta en ole saanut yhtään enempää PSone pelejä pyörimään. Muistikortilla kuvake on aivan normaali - siis ei Corrupted - mutta käynnistäessä tulee ilmoitus: "This game cannot be started. The data is corrupted." Apuja/Kokemusta??
Mun kaveri halus että olisin saanu sille jotenkin varmuuskopiot toimihan psp:ssä. Oon nyt lukenu näistä custom firmiksistä ja Devhookeista. Minun mielestä näyttää siltä että toi 3.40 OE-A olis helpompi asentaa ku toi Devhookki. Mulla on jo noitten tarvittavat tiedot koneella. Elikkä nyt kirjotan tähän mitä oon aikomasa tehä. Sanokaa jos jotain täs menee pieleen, sillä sitten kaverin psp on entinen: Ekaks alennetaan kaverin 3.71 firmiksestä 1.5 firmikseen. Sitten siirrän sen 3.40 OE-A:n oeupdmaker ja oeupdmaker% kansiot sinne GAME kansioon. Sitten pitäis kopsata ne 150.PBP ja 340.PBP tiedostot sinne oeupdmaker kansioon. Sitte sieltä GAME kansiosta pitäis löytyä psp:ssä joku ohjelma. Se pitäis suorittaa ja ohjelma tekis sinne DATA.DXAR tiedoston. Sitte aioin siirtää nämä kansiot kans sinne GAME kansioon: 340oeflasher ja 340oeflasher%. Sitte mä siirrän sen DATA.DXAR tiedoston sinne 340oeflasher kansioon. Sitte mä runnaan sieltä asennusohjelman. Virheitä? Kiitos.
Eiköhän toi oo ihan oikein. Upgraderin kanssa tulevat ohjeet on ihan täydelliset ja niitä tarkasti noudattamalla ei käy kuinkaan. Ja toi oli musta aivan niiden ohjeiden mukanen...
Asennus stoppas alentamiseen. Kaverilla on 3.90 firmis. Saako sitä millään muulla kuin Pandora akulla alennettua 1.50?
Sellanen akku jota on vähän modattu esim ohjelmalla PSPllä tai leikattu pinni pois (en suosittele, ei toimi enää sen jälkeen normaalisti jos pinni on katkistu..) Jotta tämä akku toimisi siten että sillä voi asentaa 3.71 M33n niin tarvitsee laittaa muistikortille tietyt tiedostot tällä. Eli helpommin sanottuna se on sellanen akku kun se tungetaan PSPhen ja muistarilla on tällä (sama kuin yllä..) laitetut tiedostot niin kun käynnistät PSPn noi molemmat koneessa niin tulee sellanen valikko josta voi asentaa 3.71 M33n. Ja jos et millään keksi mistä sellaisen voit saada niin lueppas tää Tossa paikat mistä/miten voit saada/tehdä Pandoran. -------------------------------------------------------- Tossa ohje manuaalisesti pandoran tekoon jos jollain kaverillasi sattuisi olemaan 1.50 tai kustomi. Toinen vaihtoehto on että teetätät jollain Huuto.netissä omasta akustasi pandoran. Pistä Huuto.netin hakuun että PANDORAN niin pitäs löytyä. Ohjelma vie Magic Memory Stickin tekoon. Kolmas vaihtoehto on että ostat Huoltoakun/pandoran täältä. Ohjelma vie Magic Memory Stickin tekoon. Neljäs vaihtoehto, mutta ei niin suositeltava on että leikkaat akustasi yhden pinnin pois. Tossa kuva mikä niistä. Ohjelma vie Magic Memory Stickin tekoon. Akun palautus normaaliksi tapahtuu tällä ohjelmalla (2 vaihtoehdolle, se joka sen muuttaa niin varmaan lähettää sinulle eeproom.bin tiedoston, jolla palautat akun vanhan serialin (eli muutat takas normaaliks)). Jos olet tehnyt ensimmäisellä vaihtoehdolla niin akun palauttaminen normaaliksi: - Boottaa psp kokonaan. Tarvittaessa 2 kertaa ^. Käynnistä "Pandora's Battery Creator" ja laita akku paikalleen. Paina [] (neliötä). Se muuttaa akun normaaliksi. - Jos olet tehnyt eeprom.bin tiedoston niin paina L ja R yhtä aikaa. <-- !! ei pakollinen palauttaa alkuperäisen serialin Muistarin voi palauttaa normaaliks formatoimalla muistikortin PSPllä. Kysy jos tarvitset enemmän apua/tietoa.
Isot saa toimimaan kun on custom firmis psp:eessä ja tuo Irshell on memory stickin juuressa. Tossa on sivu http://irshell.org/
Rautalangasta vielä.. Siis muistikortille tehdään ISO kansio ja sinne sit noi .cso ja Image:t ??? Löytyy koneen valikosta "Games" ?? Näinkö? Uusin firmis ja 4G kortti.
JUST näin. kunhan firmis on tol´lan m33 eikä joku original sony. ja ISO kansio muistarin juureen (et pääse enää taaksepäin) ja sinne .cso ja .iso pelit
Morjensta taas! Hommasin PSP:n johon latasin (tyhmyyksissäni?) 3.30 firmwaren, mutten saa siihen mistään downgraderia!? Neki mitä oon nähnyt, vaatii GTA LCS pelin??
Lueppa tää aihe ja kato saisikko mitään siitä irti, siinä on ainakin perinpohjin selitetty kaikki.. Kysy sitten vaikka täällä jos jotain jäi epäselväks tai muuten vaan jtn kysyttävää.