1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

itsepuolustus lajit

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by stomppa82, Sep 12, 2003.

1. CheG

CheG Member

Trophy Points:
    16
    Aloitin Judolla sitten harrastin useamman vuoden TaeKwonDoa ja vähän vähempi TaiChia, HanMooDoa ja Krav Magaa. Tähän asti ei ole tarvinut käyttää, kunnes kesällä hullu naapuri kävi käsiksi ja kun laitoin sen ojennukseen, se soitti poliisit.
    Huomasin vain aika oudon asian... en oikeastaan käyttänyt mitään lajia, vaan se oli sellaista nakkikoppitappelua.

Tällä hetkellä en harrasta mitään kamppailulajia ja lopetin yleensä lajin, kun siinä piti alkaa ottelemaan. en ole koskaan pitänyt tai ollut kovin hyvä tappelemaan, mutta kun tämä naapuriepisodi kävi, niin huomasin kuinka helppoa se on, kun ei tarvitse "pidätellä" itseä, ettei loukkaa kaveria...

Last edited: Sep 14, 2003
  2. stomppa82

stomppa82 Regular member

Trophy Points:
    26
    Sori vaan Pelssi käy itse armeja ,ei kai minun enään tartee simosta käydä .

loppetan täältä osiin nyt alkaa joo riittää tältä osiin , pistään vaikka jotain heviä soimaan...

3. marala

marala Guest

CheG: toi oli hyvä SE soitti poliisit

Jos haluaa melkein pelkän kuntolajin niin aloita judo.

4. CheG

CheG Member

Trophy Points:
    16
    Nojuu... on käynyt muutaman muunkin asukin kimppuun, mutta kun se oli "voittanu" ja "häviäjä" ei uskaltanut tehdä asialle muuta, kuin muutta pois niin kusihan siinä nousee hattuun. Sitten kun sattuu jäämään toiseksi, niin heti ollaan itkemässä sitten poliisia, vaikka itse kävi päälle.
    Se oli vielä kaiken lisäksi kusettanu kytille vaikka mitä.

Olen huomannut parhaaksi kuntolajiksi kuntonyrkkeilyn.

ja sen verran vaan, että eipä uskoisi tuollaisia kommentteja lähettelevän memberit??? newbieltä voi odottaa moisia, tosi ihmeellistä käytöstä. onhan tämä
    toki hieman väärässä paikassa, mutta asiallisuutta ystävät, asiallisuutta.

Last edited: Sep 15, 2003
  5. stomppa82

stomppa82 Regular member

Trophy Points:
    26
    No sori jos meni hiemaan asiattomaksi nää viestit , onhaan tää kyllä hieman vääräpaikka ko asian jauhamiseen ,mutta ei kain säänöt kiellä tätäkään kuhaan ne pysyis asiaallisena .

CheG miteen kävi sen kahakaan kansaa tuliko mitään kun ojensit päälle käyneen naapurin kun se soitti polisit .

viellä sen verran oleen edelleen sitä mieltä jos viestit eii pysy asiallisena tään voi sulkea ja postaa jopa.

6. mika

mika Moderator Staff Member

Trophy Points:
    116
    mun mielest tääl voi kyl jauhaa välillä muustakin kuin aina "miten saan tekstit leffaan", "avi -> vcd" jne. Piristää välillä ja kun tuota englannin puoltakin tulee välillä lueskeltuu, niin siellä käydään läpi vaikka mitä. esim. jalkapallo, kuka on saitin ärsyttävin ihminen (voittikohan Oriphus tuon tittelin :eek:) jne.

Ei kai tällasestä nyt tarvi kimpaantua :), ei tarvi lukee..

Last edited: Sep 15, 2003
  7. CheG

CheG Member

Trophy Points:
    16
    Olen käynyt antamassa lausunnon ja asia on vielä auki... ollut about 2kk jo. todennäköisesti asia jää auki, koska tapauksella ei ole silminnäkijöitä, eli oikeudessa olisi vastakkain minun ja naapurin lausunto = järjetöntä käydä oikeutta. naapuri vaatii minulta naurettavan pientä rahallista korvausta, sekä rikosrekisteriin merkintää. Soitin asianajajalle, joka sanoi, että älä maksa sille mitään, äläkä sovittele mitään.

Kun olen jutellut muutaman poliisin kanssa, niin ei voi sanoa muuta kuin että kyllä suomen laki on täynnä bugeja...

ja näin jälkiviisaana sanon, että olisi pitänyt ottaa vaan turpiinsa ja soittaa poliisit...

8. Adder_78

Adder_78 Guest

Suomessa kun laki on hieman kummallinen. Aloittaja pääsee yleensä pälkähästä jos se saa itse turpaan. Eli paras tapa on vain seistä ja antaa toisen murtaa kaikki luut omasta kropastaan. Silloinkin voi toki käydä niin että se joka hakkasi sinut saa parin euron sakot, jos niitäkään, ja päähän silittelyt, koska on kuitenkin hakannut sinut pienessä mielenhäiriössä eikä tiennyt mitä teki. Näin se vaan menee täällä Suomessa... :eek:)

Share This Page