1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Jimm's PC Store

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Mythic, Dec 20, 2007.

  1. joopa_joo

    joopa_joo Regular member

    Joined:
    Sep 20, 2009
    Messages:
    378
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    26
    ja riippii ihan mitä ostaa, kannattaa varmistaa ne varasto tilanteet ettei tarvitse sitten odotella, ELI älä osta sellaista jota ei ole turussa valmiina...
     
  2. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Joined:
    Mar 9, 2006
    Messages:
    2,319
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Hmm jos on SSD kovosta kyse niin niiden saatavuus on yhtä huono kuin Atin 5**** sarjan näyttiksen

    Tänään kävin työn jälkeen hakemassa vesi blokin toiseen koneeseen niin kysyin saako palauttaa jos ei sovi niin asiakas ystävällinen myyjä sanoi saat

    En yhtään puolusta Jimms storea mut

    Jos hyllyssä ei ole tilaamaasi tavaraa niin sitä ei ole

    Se että lähettää kiukkuisia S-posti 3x päivässä tai soittaa 10x ei auta jos ei ole niin ei ole

    Tänään kun kävin niin kolme myyjä oli tiskillä ja silti oli n:6min jono kuulin et puhelin soi mut myyjät oli tiskillä koska oli jonoo

    Olen kyllä joutunut odottaa esim Ati 4870 X2 vesi blokkia melkein 1kk kävin 2-viikon jälkeen kysymässä mis mun tilaamani blokki on niin myyjä sanoi et maahantuojalta loppu ja näytti sen myös pc näytöltä

    Ei auttanut kuin odottaa

    Sit kun vihdoinkin sain ja mainitsin et kestipä kauan niin vastaus oli ei ole heidän vika et maahan tuoja \ valmistajalla loppu

    Eli EI ole huonoo asiakaspalvelua jos varasto tyhjä

    Mitä tossa viikonloppuna kun ostin DVD Anttilasta jollakin oli Digi boxi ongelma ja haukui myyjä lyttyyn

    se haukkava asiakas oli mun edessä kun sen vuoro tuli niin aloitti myynyt mulle paska ym pitkään joten mitä luulet myyjän asenteen muuttuvan


    Jos on ite ystävällinen saa ystävällistä vastauksia
     
  3. sir_kar

    sir_kar Member

    Joined:
    Sep 11, 2007
    Messages:
    32
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Jimmssistä tilannut tavaraa useampaan otteeseen, kalliilla ja vähemmälläkin rahalla. En kyllä sanoisi, että vaikuttaa tilauksen loppusumma toimitukseen mitenkään. Kaikki tullut ajallaan, mieluummin positiivisiä yllätyksiä toimitusajoissa, kuin negatiivisia. Kannattaa siis katsoa varastosaldot ja tilata sen mukaan. Valitettavasti on jo RMA:kin testattu, mutta homma toimi niin hyvin kuin voi, vaikka tuote oli parinkympin hintainen. Muutenkin hintataso yleensä halvimmasta päästä ja tavaraa löytyy omien kokemuksien mukaan parhaiten. Jimms jakaa mielipiteitä hyvinkin voimakkaasti, mutta itse en voi muuta kuin suositella!
     
  4. xbmwy2

    xbmwy2 Member

    Joined:
    Jan 11, 2010
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Jos on itse ystävällinen, ovat muutkin kuten myyjät ystävällisiä - joskus. toisinaan taas ei. Tässä mun tilauksessa nimenomaa tarkastin varastosaldot ja kamaa oli varastossa. Sitten vaan yhtäkkiä ei ollutkaan...ettei kyllä mun käsitys asiakaspalvelusta ole sellainen , et saldot ovat totta tai sitten eivät.

    Mielenkiintoista se, että viimein kun vastaavan sain kiinni, hän sivulauseessa vilauttikin olevansa yhtenään tekemisissä kuluttajaneuvojan kanssa. Firma, joka hommansa hoitaa, ei siihen joudu.
     
    Last edited: Jan 14, 2010
  5. MaRc0oLi0

    MaRc0oLi0 Regular member

    Joined:
    Sep 5, 2009
    Messages:
    443
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Vein näyttiksen jimm'ssiin takuuseen n 2kk sitten no 2 ja puol viikkoa meni ja sillon (marraskuu) totes myyjä et konepaketteja on 10 kunta vielä syyskuulta kattomatta. Heillä on aivan liian vähän resursseja suhteessa myyntiin, no ymmärtäähän sen kun on myynti kasvanu niin räjähdysmäisesti...

    ja jos netistä tilaat stadin myymälään siellä jo olevaa tuotetta, menee 3 päivää ennen kuin se on valmis noudettavaksi...
     
  6. toope

    toope Regular member

    Joined:
    Apr 28, 2004
    Messages:
    595
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Jokunen vuosi sitten tilailin tavaraa tuosta puljusta ja homma toimi niin kuin pitikin.
    Viime kesänä tilasin sieltä kovalevyn ja toimitus viivästyi aika paljon. Onneksi silloin ei ollut mikään kiire kun vasta tilailin muitakin osia koneeseeni. Eilen tilasin taas kovalevyn nyt PS3:n. Tuotteen varasto saldo oli ja on edelleen yli 25 kpl mutta tänään heiltä tuli viesti ettei tuotetta ole heidän varastossa. Ajattelin että olisin hyvällä säkällä päässyt viikonloppuna asentamaan kovalevyä mutta nyt ei ole mitään tietoa milloin he tuotteen pystyvät toimittamaan. Ärsyttää kun vartavasten valitsin tuotteen jota heillä on varastossa reilusti että varmasti saan omani.
     
  7. toope

    toope Regular member

    Joined:
    Apr 28, 2004
    Messages:
    595
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Edit. Sehän tuli tuplana :)
     
    Last edited: Jan 20, 2010
  8. teme2

    teme2 Active member

    Joined:
    Jun 21, 2006
    Messages:
    3,469
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Mitäs tuossa toi meinaa, kun noin vuosi sitten vein takuuseen samasungin kovon ja sain vaihdossa uuden seagaten kovon joka meni kait nyt sitten rikki ja se pitäisi takuuseen viedä. niin tuossa takuuvaihto kuitissa lukee samsungin kovolla takuu 3 vuotta ja saegaten kovolla takuu 5 vuotta. niin siinä toi seagaten 5 takuu on yliviivattuna.
     
  9. lauri_lr

    lauri_lr Regular member

    Joined:
    Mar 31, 2006
    Messages:
    3,401
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Se tarkoittaa sitä, että takuuta on Samsungin kiintolevyn ostopäivästä 3 vuotta eteenpäin. Seagaten 5 vuoden takuu on yliviivattu, sillä tuotteelle ei ole sitä 5 vuoden takuuta myönnetty.
     
  10. Suomin3

    Suomin3 Regular member

    Joined:
    Sep 27, 2008
    Messages:
    350
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Hyvin tuo kauppa pelittää. Tilaushistoria on jo 5000 euroa, eikä mitään valittamista...
     
  11. mmiika

    mmiika Regular member

    Joined:
    Sep 19, 2009
    Messages:
    417
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    *edit:Quiote*
     
    Last edited: Mar 15, 2010
  12. aqq

    aqq Regular member

    Joined:
    Aug 16, 2008
    Messages:
    1,483
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Huippu kauppa. Tilaushistoria kans jotain 4000e ja kaikki tullut nopeasti sekä kestänyt.
     
  13. joopa_joo

    joopa_joo Regular member

    Joined:
    Sep 20, 2009
    Messages:
    378
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    26
    Hyvä kauppa. Tilaushistoria 1000e luokkaa ja vielä aion sieltä monella tonnilla tilailla.
     
  14. kaz3kag3

    kaz3kag3 Regular member

    Joined:
    Jun 13, 2008
    Messages:
    128
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    On todellakin hyvä kauppa. Hieman vajaalla 6400 eurolla on sieltäkin tullut osteltua tavaraa.
     
  15. Porshe

    Porshe Regular member

    Joined:
    Dec 1, 2006
    Messages:
    1,111
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Hyvä kauppa! Asiakaspalvelu pelittää hyvin sähköpostin kautta. Puhelimitse en ole kamalasti asioinut siellä. Saldoa ostoksille varmaan lähemmäs 3000e. Takuu on pelannut.
     
  16. Suomin3

    Suomin3 Regular member

    Joined:
    Sep 27, 2008
    Messages:
    350
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Sen verran on pakko moittia että kerran tilatessani komponentteja, kaikkea oli varastossa paitsi sigun maximus III Geneä. Sille toimitusajaksi oli 2-5 päivää. Tilauksesta seuraavalla viikolla (tiistaina) soitin Jimmssiin ja kysyin että milloin maximusta tulee varastoon, sillä halusin päästä kasaamaan konetta viikonloppuna. Sieltä sanottiin, että keskiviikko-aamulla. Saavat koko paketin postiin keskiviikon puoleenpäivään mennessä. Lähetysilmoitusta ei tullut sähköpostiin vielä torstainakaan, joten soittelin torstai-illalla uudelleen. Tällä kertaa tuli selityksiä että on kiireitä, paketti lähtee ensi viikolla...

    Liian myöhään siis meni ja koneen kasaaminen siirtyi viikolla lupauksesta huolimatta.

    Lisäksi on pakko sanoa siitä etteivät he saa milloinkaan ATI 58xx kortteja varastoon, vaikka se on tuskin heidän oma vika. Ne on ollut loppu suunnilleen julkaisusta asti.
     
  17. teme2

    teme2 Active member

    Joined:
    Jun 21, 2006
    Messages:
    3,469
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Sunnunttaina tein tilauksen, eikä ole vieläkään saapunut, vaikka saatavuus oli hyvä.

    Tilauksen tilana on ollut jo pari päivää keräilyssä.

    aina ennen on tullut 1-2 päivässä tilaus jolla ollu hyvä saatavuus.
     
    Last edited: Apr 14, 2010
  18. Suomin3

    Suomin3 Regular member

    Joined:
    Sep 27, 2008
    Messages:
    350
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Kävin viemässä yhden näytönohjaimen takuuseen ja jonottaa sai yli puoli tuntia. Samalla tuli ostettua uusi kotelo jos tingattiin jopa 2€! ei hyvä.
     
  19. Lerppu86

    Lerppu86 Active member

    Joined:
    Jan 7, 2008
    Messages:
    3,489
    Likes Received:
    6
    Trophy Points:
    68
    Noiden tilauksien seuranta voisi toisinaan olla hieman tarkempaa. Olin tuossa viime viikolla hieman reissussa ja tilasin keskiviikko iltana muutamia komponentteja.

    Nyt maanantaina 19.4 sain sen seurantakoodin. PERIAATTEESSA paketin pitäisi tänään olla noudettavissa myöhemmin iltapäivällä mutta vielä tällähetkellä sitä ei näy edes vastaanotettuna kuljetettavaksi.

    Tuntuu että usein käy niin, että nuo kuljetuksen tiedot näkyvät täysin puutteellisina ja kaikki tapahtumatiedot tulevat näkyviin vasta kun paketti on jo perillä.

    Sinänsä pulju on toiminut omalla kohdallani varsin mallikkaasti. Toisinaan vain nuo seurannat tuntuu hieman puutteellisilta. Oma kalenteri on yleensä aika täynnä ja sen takia olisi kiva tietää missä mennään.

    Tämä "puutehhan" ei tietysti ole Jimsin vika vaan tavaroita kuljettavan firman syy.
     
    Last edited: Apr 20, 2010
  20. Suomin3

    Suomin3 Regular member

    Joined:
    Sep 27, 2008
    Messages:
    350
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Nyt on 22 tilausta tehty joista 1 toimittamaton, joka kerta seurantakoodi on tullut sähköpostiin postituspäivänä ja toiminut oikein. Näin täällä. Toivottavasti matrixin seurantakoodi lähetetään pian ;))

    Hyvä että saa aina koodin pyytämättäkin. Haen paketit mielellään ennen kuin saapumisilmoitus kolahtaa postilaatikkoon, eli täälläpäin neljältä saa hakea postista.
     
    Last edited: Apr 20, 2010

Share This Page