Tässä on edullinen paketti. Kotelo: Coolermaster Stacker 831 musta 199,00€ Emolevy: MSI Eclipse SLI Intel X58 DDR3 LGA1366 / Intel X58 318,85€ Näytönohjain: GeForce GTX295 1792MB 475,00€ Prosessori: Intel Core i7-965XE Box LGA1366 / i7 x 3,2GHz 951,90€ Kovalevy: 1TB 7200rpm 97,40€ Muisti: 12GB -Triple-Kit DDR3 CL9 Low Voltage / DDR3 1600MHz 269,00€ Optinen asema: LG GGW-H20L ( Polttava Bluray 6X ) 179,80€ Virtalähde: Antec True Power Quattro 1000W 214,15€ Äänikortti: Creative SB X-Fi Titanium Fatal1ty Champion Series 179,00€ Hiiri: Logitech Laser Mouse G9 99,00€ Kaiuttimet: Logitech Z-5500 Digital 5.1 289,00€ Näppäimistö: LOGITECH G15 99,00€ Näyttö: BENQ V2400W DVI-D,HDMI / 24" 359,00€ Käyttöjärjestelmä: Windows Vista Ultimate 32bit 199,00€ Yhteensä: 4073,10€
OK! Ajattelin ostaa Aquacomputer Aqueduct 360 XT mark II vesijäähdytysjärjestelmän mutta onko se suunniteltu TIETOKONEEN jäähdyttämiseen? Jos on niin aika kunnioitettavan kokoinen laite!
varmista vielä jostai yhteensopivuus! olisi ikävää jos ei pelittäisikään. ja btw zalmaniin ei tuu gpun vesi blockkia, semmonen pitää erikseen ostaa jos semmotteen haluu. kysy lisää koneen kasaajalta.
Kuinka niin kasaajalta? Minä kasaan koneen itse! Hommaan jonkun GPUn vesiblokin mutta olisi harmi jos ei toimi!
Eikös 32bittinen vista tue vain 3gigaa muistia. Lisäksi 7 on vistaa kevyempi. joten minusta 12:sta jää aika paljon hukkaan?? Jos rahaa kerran on niin osta myös parempi näyttö.
Bhidda, LUE ENSIN: Keskustelualueiden säännöt - Älä kirjoita uutta viestiä oman viestin perään vaan muokkaa viestiä. Viestiä saat muokattua tälläisen napin kautta - ÄLÄ KIRJOITA KAIKKEA ISOLLA SILLÄ SITÄ ON ERITTÄIN HATTUMAISTA LUKEA!
Tämä juttu löyhkää kyllä niin pahasti että nenästä joutuu pitämään kiinni monitorin vieressäkin. Bhiddan jutuissa ei ole päätä eikä häntää. Ensinnäkin tilaa koneeseen kasauspalvelun mutta kasaa koneen siltikin itse. Tilaa koneeseen Intel Core i7-965XE prossun vaikka kotona vaihtaa siihen "vaatimattomasti" Xeon W5580 prosessorin. "Halpa ratkaisu" kun se ei maksa edes 3500 euroa... Saa i7 prossusta vähän turhan kalliin kirjahyllyn koristeen. Eikä kukaan osta yhtä tuollaista Xeonia vaan niitä ostetaan kerralla kaksi. Jos yhdellä prossulla pärjää niin voi ostaa ihan tavallisen core i7 prossun. Ja jos joku panostaa tuollaisen summan koneeseen niin ei se osta mitään tn-paneelilla olevaa näyttöä. Rahaa kun riittää paljon parempiin ratkaisuihin. Turha tälläisille on mitään neuvoa kun mitään ei ole edes ostamassa.
SYY 1 En toki jätä I7 kirjahyllyyn. Sillä myöhemmin kun kokoan toisen tietokoneen voin käyttää sen. Ja tiedoksesi minä MYYN Kasattuja tietokoneita. Se jossa lukee Tietokoneen kasaus on pelkkä kopioitava alusta. Minä muokkaan myöhemmin tietokoneet kunkin asiakkaan tarpeiden mukaan. Eikä ole mitään syytä myydä kaikkia tietokoneita I7lla niiden hinnat on niin kalliit että menen vararikkoon vuodessa kun kukaan ei pysty maksamaan niitä. Sori vaan mutta olen ostamassa tietokonealustan jota voi muokkailla. SYY 2 Viesti jossa mainitsen Applea niin se on minun henkilökohtaiseen käyttöön. USKOKAA TAI ÄLKÄÄ EI SE MINUA HAITTAA! Budejettini on 1000-10000 Oma tietokone ja alusta mukaan lukien.