1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Joko kannattaisi mennä kuluttaja-asiamiehen luo? (case closed)

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by teme565, Apr 18, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pclekuri

    pclekuri Regular member

    Joined:
    Nov 30, 2005
    Messages:
    311
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    vähä mikä kakka firma.. äijä saanu vissiin vähä uutta sponssi rahaa.. eiku vaan liikkeeseen asioimaan..:)
     
  2. MadMaxMel

    MadMaxMel Regular member

    Joined:
    Dec 20, 2004
    Messages:
    238
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
  3. Drizzt^^

    Drizzt^^ Active member

    Joined:
    Sep 20, 2004
    Messages:
    1,599
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Aika käsittämätöntä, että firmaan haetaan työharjoittelijaa, paremminkin otettaisiin, jos joku haluaa.
     
  4. V-kos

    V-kos Regular member

    Joined:
    Mar 13, 2005
    Messages:
    1,345
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Sääliksi käy sitä joka tuonne erehtyy lähtemään "ilmaiseksi" huhkimaan.
     
  5. juppe22

    juppe22 Active member

    Joined:
    May 27, 2002
    Messages:
    2,660
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Jeps ja vaatimuksetkin on aika kovat...

    Huoltotyöt:

    Olet reipas, ahkera ja oppiva etkä jätä aloittamaasi työtä kesken. Teet välillä tarpeiden mukaan pidempiäkin päiviä. Olet asiakaspalveluhaluinen, ystävällinen ja [bold]tiedät tietokoneista kaiken.[/bold]


    Eipä taida löytyä... :D
     
  6. Drizzt^^

    Drizzt^^ Active member

    Joined:
    Sep 20, 2004
    Messages:
    1,599
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Ja tuohan täytyy ymmärtää täysin kirjaimellisesti, täytyyhän?
     
  7. juppe22

    juppe22 Active member

    Joined:
    May 27, 2002
    Messages:
    2,660
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    No tässä tapauksessa [bold]KYLLÄ[/bold]!! :)
     
  8. V-kos

    V-kos Regular member

    Joined:
    Mar 13, 2005
    Messages:
    1,345
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Tietääkseni työharjoittelussa ei saa edes tehdä kuin 6 tuntia päivässä. Muutenhan se on jo työtä eikä harjoittelua, ja "palkka" (=päiväraha) pysyy samana vaikka painaisit 24/7. Huh huh mitä hommaa.
     
  9. Anga

    Anga Member

    Joined:
    Feb 23, 2005
    Messages:
    87
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Yläasteella tehdyssä tet:ssä raja on varmaankin 6h. Mutta sitä ylemmissä kouluissa taitaa olla työnantajan päätettävissä 6-8h. Ja palkkaahan ei ole mitään velvollisuutta maksaa, jos ei halua.
     
  10. Behemot

    Behemot Member

    Joined:
    Jul 5, 2005
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle, että minkä maahantuojan kautta hs-computers myi tavaraansa? Itseltäni meni juuri näytönohjain paskaksi, mutta takuuta olisi vielä voimassa. Ajattelin koittaa saada uuden ottamalla suoraan yhteyttä maahantuojaan. Sinervoon ei ole luottoa, että hän asiassa avittaisi yhtään.

    Eli Teme tai joku muu, voisitteko ystävällisesti kertoa?
     
  11. teme565

    teme565 Active member

    Joined:
    May 10, 2002
    Messages:
    3,306
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Käsittääkseni aika paljon hän tilaili GNT:ltä, mutta jonkin verran myös SMG:ltä ja ilmeisesti myös Daccolta.
    Mutta eikös tuo GNT ja SMG ole nykyään yhtä ja samaa joten GNT:hen kun otat yhteyttä ja kerrot tilanteen niin he varmaan auttavat.
     
  12. Behemot

    Behemot Member

    Joined:
    Jul 5, 2005
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Juu, sain selvitettyä tuossa eilen asian. Kiitoksia kuitenkin.

    Soitin gnt:lle ja he pyysivät mailaamaan viasta ja tuotteen sarjanumeron. Odottelen vastausta tässä. Takuuta viel onneks huimat 2vkoa jäljellä.

    Sain Sinervoon sen verran yhteyttä tässä takuuasiassa, että hän pyysi ottamaan suoraan yhteyttä gnt:lle.
     
  13. Kaakatus

    Kaakatus Regular member

    Joined:
    Jun 29, 2005
    Messages:
    1,776
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Kyllä tätä lukiessa voi vain todeta kuinka hyvin nämä suuret pakettikoneiden valmistajat hoitavat hommansa. Koneen ostaessani oli siitä Realtec:in äänipiiri jo valmiiksi sökönä. Ei siinä mitään, soitin huoltoon. Kyselivät tyhmiä (kuten, oletko varma että kaijuttimet toimivat? Ovathan äänet varmasti päällä?) ja lupasivat tulla maanantaina hakemaan (perjantaina soitin). Maanantana tuli asiansa osaava roudari, vei koneen ja jo saman viikon torstaina palauttivat, kuten oli sovittu. Raportissa luki että emolevy vaihdettu ja lisäksi vielä näyttiskin, vaikkei siinä mielestäni mitään vikaa ollut. Takuuhan näissä Fujitsuissa on 3v. ja ihan tyytyväinen olen, vaikkei mikään armoton pelijuhta olekkaan.
     
  14. Narraaja

    Narraaja Member

    Joined:
    Jan 2, 2006
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Huh huh mitä toimintaa...

    Repesin tälle:

    Tuethan myös alla olevia yhteistyökumppaneitamme:


    Lolz :D
     
  15. teme565

    teme565 Active member

    Joined:
    May 10, 2002
    Messages:
    3,306
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Mihinköhän tuo liike taas muuttaa? Näkyy nykyinen toimipiste olevan ihan tyhjä. En kyllä paljoa menisi ostelemaan kun ei paikallaan pysy ollenkaan.
     
  16. onsekumma

    onsekumma Regular member

    Joined:
    Aug 30, 2005
    Messages:
    405
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Olisko huono veri AD:n sivuilla kiirinny muidenkin salolaisten korviin ja asiakkaat kaikonnu se siliän tien:). Jospa olis menny viimein lopullisesti konkkaan?
     
  17. Behemot

    Behemot Member

    Joined:
    Jul 5, 2005
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Noniin. Nyt tuli näyttis takaisin gnt:ltä viestin kera. Näyttis ei ole gnt-finlandin toimittama, vaikka Sinervo niin väitti. Pistää miettimään, että mistä hän sen alunperin on hommannut. Ja miksi hän väitti minulle, että gnt:ltä.

    Asia sii omalta osaltani vaikeutuu. Ensi viikolla menen kuluttaja-asiamiehen juttusille ja käräjille asti jos muu ei auta. Olen sen verran mulkku, että vaadin korvausta tavalla tai toisella, varsinkin kun takuuta vielä oli hajoamishetkellä jäljellä. Voitte vain kuvitella kuinka paljon allekirjoittanutta vituttaa tällä hetkellä.
     
  18. teme565

    teme565 Active member

    Joined:
    May 10, 2002
    Messages:
    3,306
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Ikävä ettei sinua Behemot onnistanut niin kuin minua. Itse sain viikolla paketin GNT:ltä ja sieltä löytyi Gainwardin Geforce 6600GT, eli ei samanlainen tuote mutta vastaava.

    Nyt vissiin voi sen kuluttajavalituksenkin perua, kun homma on selvä?
     
  19. Drizzt^^

    Drizzt^^ Active member

    Joined:
    Sep 20, 2004
    Messages:
    1,599
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Hmm...kuulostaa jotenkin kummalta, jos ilmoittamatta lähettivät eri tuotteen? 6600GT on sitä paitsi halvempikin kuin 6800LE.
     
  20. Jonisti

    Jonisti Member

    Joined:
    Aug 12, 2005
    Messages:
    11
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Täytyy todeta heti alkuu, että kummallista toimintaa.
    Tilasin itse muistin Verkkokaupasta ja soitin sinne, kun se ei ilmeisesti sopinutkaan koneeseen koska se hajotti toisen kiintolevyn (?!). Pirautin sitten verkkokauppaan, mainitsin sieltä ostetusta kiintolevystä ja muistista (Muistilla siis 14pv palautusoikeus). Niin lähetin paketin sinne --> Pari päivää ja muistista oli rahat tilillä ja uusi kiintolevy ovelle tuotuna. Olivatpahan laittaneet myös pienen työkalulaatikon mukaan =)

    Vähän offtopiciks meni taas.. Mutta tuossa esimerkki kunnollisesta palvelusta.
     
    Last edited: Jan 20, 2006
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page