joo mulla on se periaate että ensin peli läpi ja sitten koodeja jos vaan jaksaa kiinnostaa(yleensä en ees jaksa kattoo niitä)
Yleensä peli läpi ja sitten koodeja. Toisaalta, on tyhmää pelata jotain räiskintä peliä jos voi sietää rankaisua loputtomiin ja niitata kaikki mikää liikkuu. Ei hauskaa. Tietenkin on olemassa pelejä joille koodit antaa lisää ikää. Ed: Lause muotoiltu uudestaan.
Kyllä sitä koodeilla vedellään, mutta pikemminkin sen takia että haluan pitää hauskaa. esim. gta:ssa teen asekoodin ja alan heittelemään molotovin koktaileja ympäriinsä kuin hullu. ihmeen hyvin se pää tyhjenee siinä touhussa.
Harvoin käytän. Jos on joku peli mihin olen jo kyllästynyt ja haluan selvittää kaikki salaisuudet. Muuten en.
empäs muista milloin viimeksi oon koodeja käyttäny. noi moninpeli cheatterit vois kyl tunkea sinne missä ei aurinko paista
Ainoostaan gta vc ja sa oon käyttäny asekoodeja, kun muuten ei ees jaksas pelata.. sit jossain heroes IV kun en keksiny yhtään miten ois päässy sen mapin pelattuu, niin vaan siks että pääsis etiä päin
Käytän joskus jos testailen pelin rajoja,että miten voi oikeen kunnolla " rälläillä ",mutta muuten läpäisen pelit läpi ilman koodeja,jos läpäisen =)
En lähde helposti koodei laittamaan paitsi viimeks farcry pelis kun meni niin vaikeeks ettei tietyst kohdast päässy etenemään moneen päivään niin siin vaihees hain kuolemattomuus koodin...
Yksinpelissä kyllä tullu käytettyä, mutta moninpelissä ei, koodien käyttö moninpeleissä on heiman kyseenalaista koska se vaikuttaa muittenkin pelaamiseen.