En oo laittanu ku pelaan "kunnon pelejä" Xbox 360:sella, mutta jos tästä jostain saan hommattua niin voin testata et miten pyörii...Nyt kokeilen et miten cs pyörii täysillä asetuksilla
Tuolla samalla sivustolla mistä laitoin linkin. http://www.notebookcheck.net/Computer-Games-on-Laptop-Graphic-Cards.13849.0.html GTA neljässä 9600GT kortilla low asetuksilla saadaan keskimäärin 30fps. Tuohon kun otetaan joku heikompi näyttis niin ei paljoa naurata.
Onko tuon koneen välttämättä oltava läppäri? Meinaan vaan että jos pelikonetta etsit, hanki osat ja kasaa itse (EI OLE VAIKEAA) + Tietokone tulee huomattavasti halvemmaksi + Tiedät mitä tietokone sisältää + Helpompi vaihtaa esim. emolevy koska olet itse kasannut koneen
No eiköhän jo tolla koneella lähe pelejä menemään.Jos jotain crysista haluu, niin sitte vaan alienwaree tilaamaan.Eiköhän toi Gigantin Aceri kelpaa.
Katsotaan niitä linkkejä mitä tänne laitetaan. Sen mukaan Crysistä voi pelata tuon kannettavan näyttiksellä. No tuota tehottomampaa ei pelikäyttöön kannata ostaa. Kannettavaksi kohtuu tehokas.
Nyt on sitte aika rahat kasassa 900€ ja kolme vaihtoehtoa 1.Acer, Aspire 8930G T6400 18,4" 2.Acer, Aspire 7730 17" 3.Acer 16" Mikä näistä kolmesta pelikäyttöön?"!
http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=19651&compartmentId=20152&categoryId=31156 Tämä noista kolmesta on paras.Näyttömuistia puolet enemmän ja parempi resoluutio näytössä.
Puolet suuremmasta näyttömuistista ei ole mitään hyötyä. Näyttöhän tuossa on isoin kuten myös konekkin joten mielipidekysymys on mitä arvostaa...
Ei tos HP:n koneessa oo bluetoothia Luulin aluks ite myös, kun kaikki valikot löytyy mutta valittaa että tarvittavaa laitteistoa ei löydy. Pitää siis ostaa kaupasta bluetooth kortti tai tikku että saa toimimaan...
Minulla on tälläinen Acer Aspire 5535 pyörii cs hyvin, mut tolla mokkulalla on hermojaraastavaa pelata jotain cs:sää.Pingit on aina yli 200, vaikka olisitki 3g verkossa.
Paras kannettava mitä 900€ saa?? Ja käyttö tarkoitus on se pelaus Ja paikka toiveen mukaan olisi joku tälläinen gigantti,markantalo,anttila ettei tarvitsisi tilata. Ei tilauskaan mahdonton ole.