Tilasin tuossa toissapäivänä Famikosta gigan verran muistia. Maksoin nettipankista j eilen tuli perille ja toisttaiseksi käy ja kukkuu, eli ei pahaa sanottavaa tämänhetkisen kokemuksen perusteella.
tommar: Viesteistäsi (ainakaan tässä ketjussa) ei kyllä kukaan ulkopuolinen voi arvioida, kummassa osapuolessa vaiko molemmissa vika on. Jos haluat, että mielipiteesi otetaan jotenkin todesta, perustelut ja/tai vähän tarkempi kuvaus tapahtumista olisi paikallaan - varsinkin kun toinenkin osapuoli tuntuu lukevan tätä ketjua, ja voi halutessaan kertoa oman näkökantansa.
Tässä sulle wipe2000, ja muille epäilijöille. Asiasta löytyy kuulustelupöytäkirja, ja esitutkinnan päätös elinkeinoelämän arvostelusta, eli ts. asiakaspalautteesta. Tästäki voit tehdä jonkin päätelmän syytteestä, että oma lakimieheni nauroi tälle jutulle niin, että meinasi jakkaralta pudota, eikä juttu lopulta mennyt edes esitutkinnasta läpi. Kertonee varmasti, oliko syytteelle perusteita???!!! 19. artikla Jokaisella on oikeus mielipiteen- ja sananvapauteen, tähän sisältyy oikeus häiritsemättä pitää mielipiteensä sekä oikeus rajoista riippumatta hankkia, vastaanottaa ja levittää tietoja kaikkien tiedotusvälineiden kautta.
No tuo ei kyllä todista ainakaan Famikoa vastaan mitään, päinvastoin. Harva ihminen syytteitä palautteesta saa...
sama käytöntö se on muillakin verkkokaupoilla! Ei kannata olla päässilmänen vaa käytä järkeäs! Ei missään tuotteita aleta varaamaan tilausten mukaan etenkin kun kyse on tuhansista tilauksista vaa totta hemmetis ne maksun mukaan varataan vasta
Jep, etenki jos ko. henkilö on samaa sukua ton krossin kaa, nii en kyl yhtää ihmettele syytteen perusteita. Mulla ei ole männä vuosina ole ollut tilausten kanssa mitään ongelmia Famikossa. Ainoa ongelma on niiden sivujen tuoteluettelojen selaus, joka on turhan sekava ja sen voisi nykyaikaistaa jolloin heräteostosten teko helpottuis.
Omalla kohdalla ei kyllä ole muuta kuin hyvää sanottavaa Famikosta. Tilaamani tavara käsiteltiin ja lähetettiin luvattuna aikana sekä oli mitä tilasin. Tarjosivat myös linkin seurantakoodiin. Hinnatkin ovat kohdallaan, ja kun tilaa kerralla enemmän niin postikulutkaan eivät tunnu suurilta.
Paljon netin kautta ostaessani eri firmoista voin vain sanoa että kaikki toimii hyvin.Tilaukset on tullu perille omalla tahdillaan(2päivää-2viikkoa). Edellinen tilaus myöhästy 1päivän,koska posti laittoi tuotteen "maailma kiertueelle". Pitäisi ymmärtää,että tilatun tuotteen kotiin saantiin vaikuttaa moni asia(valmistaja,maahantuoja,kaupat,kuljetus...),ei syy(?) ole aina vain yhden yrityksen työntekijöissä.Ja tuotteen ostaja,mene kauppaan jos on kiire saada,tai tilaa huomioiden että joutuu odottamaan ja tee tilauksesi se huomioiden. Niin kaupoilta kuin asiakkailta,kummaltakin,odotetaan asiallinen käyttäytyminen toistansa kohtaan.
Ihan asiallinen kauppa mielstäni. Sähköpostiviesteihini on ainakin vastattu nopeasti ja asiallisesti. Tilasin sieltä näytönohjaimeni vaikkakin tilaus myöhästyi hiukan päälle viikon. Mutta niinkuin on jo sanottu lähetyspäivämäärä mikä famikon sivuilta löytyy on vain arvio. Negatiivista palautetta laitan sen verran että famiko voisi nettisivuilleen laitta hieman tuoteselosteita ettei lue vaan tuotteen nimeä ja hintaa.
pahempaa käsittelyä en ole ennen nähnyt...tilasin yhden osan ja maksoin heti Solon kautta. Tuotteita tukkurilla oli runsaasti ja arvioitu toimitusaika oli 3 pv. 3 päivää ei kuulunut mitään,kunnes 4 päivänä tilauksen jälkeen he lähettivät paketin postiin...ja siitä meni vielä 2 päivää postissa,ei näin! En suosittele!
Tuotelistauksessa näkyvä toimituspäiväarvio (Heti/1-3pv/4-7pv/1-2vk/Ei tietoa) kertoo kuinka monen arkipäivän päästä tuote lähetetään asiakkaalle. Tarkemman toimituspäiväarvio näet ostoskorista sekä tilauksen eri vaiheissa. Kyseinen päivämäärä näkyy myös saamassasi tilausvahvistuksessa. Mikäli olet tehnyt tilauksen sunnuntaina, on toimituspäiväarvio saattanut olla juurikin keskiviikkona, joka on neljäs päivä tilauksesta, mutta kolmas arkipäivä. Toisena vaihtoehtona toki on, että tilauksen toimitus on voinut viivästyä. Kuten sana "arvio" tarkoittaa ei tämä ole 100% lukkoon lyöty päivämäärä. Tukkuri ei välttämättä saa tuotetta lähtemään normaalin aikataulun mukaisesti, tai kuljetus tukkurilta on postin hellässä huomassa odotettua kauemmin. Tässä tapauksessa tilauksen toimitus on siis mahdollisesti viivästynyt yhdellä päivällä tai tilaus on toimitettu juuri arviomme mukaisesti. -Famiko
Siis ymmärsinkö nyt oikein että teit oikeusjutun tästä? Onko se kommentti famikon puolelta tässä ketjussa tai jossain muualla mistä hyvästä tämän oikeusjutun nostit? Mää ostin mei mamman tietokoneeseen tilauksen noudon yhteydessä famikolta 80mm Nexus real silent 16db tuulettimen. No, kokoamisen yhteydessä huomasin että emossa ei ole kuin yksi 4-pin liitin. Laitoin sen sitten 3-pinnisee ja se veivas täydet 2800rpm/min hirveellä metelillä. Lähetin famikolle sähköpostia ja he suostuivat tekemään vaihtotilauksen että pisteet siitä famikolle. Muutenkin famikon asiakaspalvelua haukuttu kun ei vastata puhelimeen. Eikö nämä nykymaailman ihmiset tajua että ne vastailee sähköpostiin nykyään toisin kun puhelimiin. Muutenkin mukavampi kauppiaankin kannalta lukea fiksu sähköposti jossa kysytään mitä nyt tehdään kun emo hajosi ja takuuta 1v vielä jäljellä kuin se että vihainen asiakas soittaa ja huutaa kurkkunsa kuivaksi siihen puhelimeen että prkl kun uudet tavarat hajoo. Ei se ole kauppiaan vika vaan valmistajan! Kaverit on tilaillu sieltä tavaraa ja itsekkin jotain 3 kertaa eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia. Eikä se ole kaupan vika jos posti toimittaa paketin vahingossa väärään paikkaan.
Mulla on kanssa pelkkiä hyviä kokemuksia Famikosta, uusi kone tuli viimeksi 7 päivän päästä tilauksesta ja kaikkiin sähköposteihin koneen osista vastattiin samana päivänä, yleensä parin tunnin sisällä.
Niin no, ihan normaalilta käytännöltä tuo minusta tuntuu, puhdasta mutua tämä tosin. Useastihan laitteissa onneksi on myös jokin sinettitarra tms. jossa lukee, että sen rikkomalla takuuoikeus menetetään tms.
onko joku tilannut esim. peliä tai jotain ohjelmaa jossa olisi serial key? Ihan vaan kysyn että toimivatkot serialit >
Tilasin näytön, ei valittamista. Lähinnä hyvin paljon kehuja: niinkin iso paketti tuli ennätysajassa kotia (sunnuntaina 14.12 tilasin, tiistaina eli tänään kotona). /edit: lisäsin päivämäärän -.-