1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Kellotus väylällä - tuumailuja

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by Whatta Heck, Feb 26, 2014.

1. IlmoPJ

IlmoPJ Moderator Staff Member

Trophy Points:
    193
    OT: Olen Lounais-suomen murrealueella tottunut ymmärtämään tuo "huilata" sanan merkityksessä "levätä". Nyt ymmärsinkin, että pohjoisella murrealueella se todellakin tarkoittaakin päin vastaista, eli kiristää tahtia.:)

2. Kuunmies

Kuunmies Senior member

Trophy Points:
    143
    Samaa itekin olen mielessäni naureskellut kun Karin prossut "huilailee" yli 4 gigaherzin taajuuksilla :D

Last edited: Mar 1, 2014
  3. Gereti

Gereti Senior member

Trophy Points:
    163
    Niin no, eikös se ole lepäilyä kun se on siellä +4Ghz, ainakin minun mielestäni :D

Mjoo ookei, pitää katsella tuota emo paremmin, itsellä vielä kytkemättä laisinkaan mm: pci-e väylien molex lisävirta sekä tuo 4pin atx12V lisävirta, jonka kytkemiseen tosin olisi mahdollisuus kun on tuo toinenkin poweri tuossa ettätuota,

4. Whatta Heck

Whatta Heck Senior member

Trophy Points:
    243
    Suomen murteet ovat kyllä jonkinlainen rikkaus. :D Jos prossu ylikellottuu hyvin niin se oikein "sinkuu".

Aika pitkälti pidän kellot normaaleissa ja cool´n quiet päällä näin nettikäytössä. Hw monitorin mukaan prossukulutus on 20,5W. Vähän turhaa pidellä jatkuvasti tuollaisia 4.4 kelloja kun prossukulutus tällöin 117W, on hieman kuin polttelisi valoja huoneissa joissa ei ole porukkaa. Saattaa vuodessa säästää muutaman euron. Mutta välillä pitää polkaista nilkka suoraksi ja kokeilla paljonko prossu kulkee. :))

Last edited: Mar 1, 2014

Share This Page