mettala: hyvä kun muistutit asiasta lisäsin topiikin alkuun että pitäisi olla vähän perusteluja myös. parempi myöhään kun ei milloinkaan ? tuo lisäys tuli ilmiselvästi myöhässä ja pahoittelut siitä (myös ylläpidolle) kuin muillekkin. joten olisi hyvä jos vähän perustelisi asiaa.
Postal 2 on aivan kakka. Niin turha keksintö kuin vaan voi olla, tulee pääkipeäksi ku pelaa sitä. Ykkönen oli mun mielestä paljo parempi. Americas Army on kans ihan liirum laarumia, koska alussa pitää tuhlata monta tuntia vammasten harjoitusten tekemiseen. Sama pelata TC:Eliteä joka on melko samantapainen, muttei tarvitse opetella joidenki helikoptereiden malleja ulkoa jne. The Godfather, huono peli. Luulin Tv mainoksien takia että se ois joku tosi mullistava peli, mutta ku veli ton haki ja pelas sitä, huomasin että onpa ykitoikkoinen peli. Runescape, en tajua miksi totaki jotku pelaavat. Sitten GunZ, jonka voi ladata netistä ilmaiseksi. Se on niin yksinkertainen ja ei tarvi olla mikään taitava että saa leveliä ja muutamia tappoja, muutenkaan koko pelissä ei oo haastetta. Ja ois vieläki, mutta ei jaksa selittää enempää tulee vaan niska kipeäksi.
Serious Samin pelattavuus on kyllä kiitettävällä tasolla. Sam liikkuu tasan tarkkaan niin kuin näppis ja hiiri käskee.
Ite oon pelannu kyseistä peliä kaverilla ja tykkäsin tosi paljon. Tosin se oli Xboxilla, mutta PC:llä se olisi vain parempi, mutta jos et pidä sen lajityypin peleistä, niin minkäs sille voi ^^ Mikko, olet kaimani (mikä ei liity tähän) ja et MYÖSKÄÄN pidä Postal 2:sta. Olemme kuin veljekset. Ainoa on etten itse ole koittanut Postal 1:stä, koska 2:sen saatuani ja sitä 15 min kokeiltuani en viitsinyt edes pissata koko pelisarjaa kohti.
Hehe mielenkiintoisia kommentteja kaikilla jotkut tykkää ja jotkut ei.. ja tässä taas minun mielipiteeni ns. "paskoista peleistä" että mun mielestä kaikki nää sotapelit cs ja battenfied vai mikä onkaan js sitten nää halo ja half lifet just niitä paskoja, ja mitä EA peleihin tulee niin mä ainakin pelaan EA:n urheilu pelejä suuren osa ajastani koska muilta peli firmoilta ei tule parempiakaan. niin mutta tää oli taas mun mielipide ja te saatte olla ihan mitä mieltä vaan =)) että en oikein vois mennä jollekkin sota hullulle sanomaan että älä vittu osta sitä Half lifea koska se on ihan paska peli ku ite ei vain tykkää. mutta tässähän nähdään mistä peleistä ihmiset eivät tykkää :=)
no siitähän tässä ketjussa ilmeisestikkin on kyse että sano kaa pelejä joista ette itse pidä. Nimittäin joku voisi pelata sellaista peliä 24/7 minlä päälle en itse edes kusisi vaikka se olisi tulessa. joten eiköhän kannata lopettaa tämmösten ketjujen mietintä sillä maku asioista ei voi kiistellä. Itse inhona urheilu pelejä, ja enkä paljoa muuta pelaakkaan kun cs:sourcea ja bf2:sta.
joo todellakin mielenkiintoisia ja nuo kommentit ovat osoittaneet että tälläistä topiikkia ei ad:n sivustoilla tarvita. kukaan sivustojen käyttäjä ei hyödy mitään näistä tiedoista. sitä haukutaan esim half-life pelejä, counter strike- pelejä jne. eli juuri niitä jotka ovat olleet kaikkein myydyimpiä ja pelikriitikoiden ylistämiä. ja lisäys (topiikin alussa) ei ole juurikaan toiminut, sitä vaan haukutaan pelejä joita ei olla koskaan edes pelattu. ei tiedetä mistä puhutaan, mutta kuitenkin pitää jotain kirjoittaa.
Pelasin joskus lapsena (varmaan 8-11 v.) jotain Postalia joka oli kyllä tosi pelottava ja raaka. En tiedä, että tuntuuko enää niin hirvittävältä, mutta sillon se ainakin oli jännää
Se on kyllä ihan totta, ettei tällätteestä topicista ole mitään hyötyä, koska jotkut ovat tänne vastanneet mistä peleistä he eivät pidä, ja jotkut toiset taas sanoneet tykkäävänsä niistä peleistä. Itse en välitä hirven pieremän vertaa pelikriitikoiden kommenteista, eikä mua haittaa jos täällä haukutaan jotain peliä minkä saattaisin ostaa, sillä peli ohjelmistakin katson vain sitä peliä, että minkälainen se on pelattavuudeltaan ja näin. Jos ne peliarvostelijat haukkuu sitä niin minkäs sille voi, mutta jos itse tykkään siitä pelityypistä ja huomaan, että se on hyvännnäköinen peli ja pelattavuus ja tällätteet asiat on OK, niin varmasti ostan sen [tai käsken kaverin lataamaan] mutta anyway. Oon samaa mieltä xXx:n kanssa, tälläiset topicit on kaikin puolin ihan turhia, eikä nämä auta varmasti ketään.
Tämäkin topic olisi hyvä jos tänne laitettaisiin oikeasti huonoja pelejä , eikä vain haukuttaisi CS ja muita myydyimpiä pelejä. Kyllähän täältä pari ihan hyvääkin arvostelua löytyy, mutta löytyy myös niitä "CS ja WOW on ihan surkeita"- kommentteja
no onneksi topiikkiin tulee sentään fiksuja vastauksiakin. mutta toisaalta on muitakin topiikkeja joissa on joskus huonoja vastauksia. mutta tämä kuitenkin on mielestäni hyvä olla, koska vastaavaa topiikkia ei ole ad:n sivustoilla. edelleen peräänkuulutan että viestit olisivat sellaisia, että niistä olisi jollekkin hyötyä & iloa, eli pitäisi vähän perustella peliä joka on jonkun mielestä huono.
enpä tiiä.. mut suurin pettymys jatko-osasta tuli kyllä CoD gagosest EDIT: Täälähän möllätään Lätkäpelejä ja Serious Sameja. Ne parhaita aivon nollaus pelejä mitä tiiän
Itse ainakin ymmärsin topicin käsittelevän epäonnistuneita pelejä, oli se sitten pelimekaniikka, suunnittelu, toisto tai mikä tahansa joka pelistä tekee kehnon tekeleen. Tässä ei niinkään ole kyse mielipide asioista mielestäni vaan puhtaasti toteutukseltaan huonoista peleistä.
yleensä olen tykännyt medal of honor peleistä (pc) mutta, moh pacific assault on poikkeus. se poikkeaa liiaksi edellisistä moh peleistä ja kaikenkaikkiaan se on huono peli. kaikki on liian kontrolloitua ja vapaasti sitä on vaikeampi pelata kuin aikaisempia moh pelejä.