Kiitos, luin vertailunne ja ollasn vissiin aika samaa mieltä. Vein 605sen takaisin. Meillä kuitenkin 143 neliömetrinen omakotitalo. Nyt mietin sellaista kun Roomba 966 mallista, onko siitä tehty joku testi tai vertailu? Teddi
Kahta kokeiltu 75 neliöisessä asunnossa eka hajosi heti kun söi hapsumaton hapsut, toinen sammui aina sängynalle ja piippas. Siinä vissiin jokin kamera ja sekos onko valot päällä vai ei, kyllä pitää kehittyä vielä paljon ennenku kolmas ostetaan. Tämä viimeinen meni vissiin kaksikertaa latausasemaan itse, ihan leluja ovat vielä.
Aika erikoiselta kuulostaa kokemus kyllä. Olen nyt puolentoista vuoden ajan noita testaillut, kolmessa eri kohteessa, pahimmillaan kolmea eri mallia yhtä aikaa. Onhan niissä omat ongelmansa, mutta en nyt aivan tuon tason ongelmia ole edes halvimmissa ns. merkkilaitteissa löytänyt. Kerrotko tosiaan valmistajaa ja mallia, niin saa vähän osviittaa ongelmista?
En mäenää muista kuin Samsungin, se oli se joka jäi sängyn alle piippailemaan. Kumpikaan ei ollut ns. halpismalli, neliöitä oli juuri suositusten mukainen määrä.
Alrighty, tässä on nyt tuollaiset 15 roboimuria testattuna 2,5v sisään niin uskalsin vihdoin kirjoittaa tällaisen: https://fin.afterdawn.com/uutiset/artikkeli.cfm/2020/11/17/paras-robotti-imuri Eli mun mielestä parhaat roboimurit jokaiseen hintaluokkaan. Toki, nippu eri malleja ja valmistajia edelleenkin testaamatta, mutta toiminee jonkinlaisena pohjana keskustelulle. Mielipiteitä?