Valitse se "Avaa korjauksen lisäaetukset vaihtoehto." Ja ota kuva niistä eri vaihtoehdoista sen jälkeen. Täytyy yrittää selvittää mikä päivitys koneen kaataa. Ongelma on vaan se että näytönohjainkaan ei tomi kunnolla.
Tälläistä sit, joka kerta kun käynnistän käy sama juttu ei singnaalia ja tuulettimet hörisee restart auttaa joskus
Kokeile käynnistyksen korjausta aluksi. Jos ei vaikutusta tule tähän saman valikkoon missä nyt ollaan.
Saatko nyt sen kuvan levynhallinnasta, ohjeeni mukaan? Kylljähän tuo siltä näyttäisi että näytönohjaimessa olisi vikaa. olin valmistellut juuri ohjetta tuon nvidian pois käytöstä ottamiseksi mutta se ilmeisesti on nyt windowsin toimesta pois päältä.
Ok eli levypuoli näyttää olevan kunnosssa. Vaikka windows aikisemmin laittamassasi kuvassa ilmoitti että käytetään perusnäytönohjainta. näytä miltä laitehallinta näyttää.
Odota hetki mun täytyy testata yhtä asiaa. Palaan ihan kohta ja muokkaan tätä viestiä. @Taavi5 Näyttäisi siltä että windows on ottanut nvidian uudlleen käyyttön. Haluan että windows ei tee sitä. eli varmsitetaan että se on pois käytöstä myös kun käynnistelet konetta uudelleen. Seuraavan ohjeen mukaan. Aukaise Laitehallinta. Laajena kohta näytönsovittimet kilkkamalla sitä hiirellä. Alla olevan kuvan mukaan klikkaa hiiren oikealla näytöohjaintasi (sinulla nvidia, kun minulla kuvassa AMD) ja vailtse poista käytöstä. Windows ilmoittaa "Laitteen käytöstä poistaminen lopettaa sen toiminnan. Halutako poistaa sen käytöstä?" Valitse kyllä. Näyttö saattaa välkkyä ja tuulettimien pitäisi ruveta hurisemaan kovempaa. Käynnistä kone uudelleen. Tämän jälkeen Katsele hetken aikaa vaikka videoita youtubesta selaa internetiä ja käynnistele konetta uudelleen. Näin nähdään varmasti aiheuttaako ajuri ongelmia.
Älä käynnistä uudelleen. Älä siis tee vielä tuota minkä ehdotin edellisessä viestissäni! Lisäys: Katson tietoa tuosta päivityksestä ja miten se saadaan estettyä.