Eli se ei johdukaan päivityksistä ettei kone välillä käynnisty. Huriseeko näytönohjaimen tuulettimet parhaillaan? Niiden pitäisi kun ja jos poistit nvidian käytöstä.
Hmm no voi olla että mun nuhapmppu näytönohjain tekee niin kun AMD on poistettu käytöstä. Testaapa muutaman keran koneen uudelleen käynnistystä. Kyllähän tuo yhä enemmän viittaa näytönohjain vikaan. Katsellaan vielä niitä lämpötiloja joita lyyri aikaisemmin ehdotti, niin nähään että onko kuumeneminen ongelma. Pistän kohta ohjetta. Käynnistele sinä konetta uudelleen sillä välin. Ok @Taavi5 Lataa Hwmonitor alta. siinä on kaksi linkkiä. Ylempi on exe eli asennettava versio ja alempi on pakatu tiedosto jota ei tarvitse asentaa, riittää kun purat paketin ja aukaiset ohjelman. Päätä itse kumpaa käytät. Asennnettava versio. http://download.cpuid.com/hwmonitor/hwmonitor_1.33.exe Pakattu versio. http://download.cpuid.com/hwmonitor/hwmonitor_1.33.zip Aukaise ohjelma ja ota kuva sen näyttämistä tiedosita. Voi olla että tarvitset 2 kuvaa, kun kaikki tiedot ei välttämättä näy kerralla. Kysy jos tarvitse tarkempaa ohjetta.
Alempi oli se mitä haettiin. Lämmöt ja muutkin näyttää mun silmiin ok:lta. Odota kuitenkin jos jollain enemmän niistä tietävillä on niistä sanottavaa. @lyyri Kyselit aikaisemmin niitä lämpöjä. vilkaisetko ja kerro miltä näyttää.
cpu lämmöt on viimisen päälle gpu lämpötila/kellot löytyy kun scrollaat vielä alaspäin sitä hw monitoria, ota siitä myös kuva
On se käytössä. Se ei vain käytä nvidian ajureita tällä hetkellä. Mene laitehallintaan ja ota se käyttöön uudelleen. Näyttö saattaa mennä hetkeksi mustaksi mutta sen pitäisi palautua. Ja sitten uudet kuvat. Muok: lyyri ehtikin jo.
nuo idle kellot nyt ovat ihan ok, olettaen että kopan ilmankierto ei ole parhaimmasta päästä, mutta ne nyt ei paljoa kerro. Onko sulla ladattuna mitään peliä koneelle? saisi vähän noita näyttiksen kelloja ylöspäin
Ei ole kun tää kone tuli torstain ja töhn päivään asti pelkkää sätöö, mut onko jotain näytönohjaintesti hommaa.