Siis enkö ilmoittakkaan systemaan ja jos se on näyttiksest kii niin vaadin korvauksia olen saanut koneen torstain enkä vieläkään pääse pelaamaan vaik on ostettu sitä varten
Systemaanhan se on ilmoitettava jos haluat toimivat osat tilalle. En tiedä pystyykö paketista perumaan pelkän näyttiksen jos ajattelit että ostat muualta toisen. Vika saattaa olla emolevyssäkin joten Systemalle vaan kone korjattavaksi.
Koska ja kun tämän pitkän pähkäilyn ulkopuolelle on jäänyt se alkuperäinen asennustikku , niin voitko vastata pariin kysymykseen Onko taloudessa toista konetta käytössä ? Jos niin millä tuo asennusmedia luotiin ? Onko käyttövalmista DVD poltinta ? Sinulla on irrallaan DVD soitin - onko se SATA liittimellä ? kuva sieltä piuhapuolelta Tuliko paketin mukana emon ja GPUn asennuslevyt ?
Iskän koneella tein asennustikun @tarantella ohjeistuksella ja ne dvd ajurit niitä en oo voinu asentaa koska puuttuu dvd asema, mut eiks ne saa netistä ja muutenkin systemas sanoi yks koneen kasaaja ettei oo tarvinnu dvd asemaa 4vuoteen.
Soittele pois , mutta joudut lähettämään koneen huoltoon. Ennen olisi vielä ilta aikaa kokeilla alusta uusiksi Kipaise kauppaan ja osta 8GB USB 2 tikku Lataa isän koneelle Win 10 asennusmedia Tee eheystarkastus ( esim Z-zip ohjelmalla ) Kytke tikku ja luo Rufuksella asennusmedia Irrota tikku Kytke se USB 3 tikkusi ja tyhjennä se sekä alusta uudelleen lataa emon valmistajan sivuilta ajurit ja siirrä tikulle Lataa NVidian sivuilta kortin ajurit ja siirrä tikulle irroita tikku Poista isäsi koneelta nuo lataukset Vai joko pakkaat konettasi postitusvalmiiksi
en jaksa enempää säätää oli ongelmia ennen kuin latasin win 10 uskon että on raudasta kyse, en kuitenkaan mitenkään epäile tai aliarvio sinua Pi-Mu mutta alkaa tästä koko hommasta lähtee pikkuhiljaa maku ja epäilen et siel tulee kestää kauan kun ne säätää systemas
https://murobbs.muropaketti.com/thr...oo-totaalisesti-windowsin-asennuksen.1381847/ Naapurifoorumilta löytyi vähän samantyylistä ongelmaa
Piti sitten pakottaa meikäläinen tuolla paskafoorumilla käymään... Tuolla ongelma oli lämmöt (kaiketi viallinen emolevy), täällä se että näyttis ei toimi.
iskä kyseli systemast missä mennään ja ne sanoi: Mystinen vika ollaan testatta kahessa eri kotelossa ja toimii hyvin mutta mun kotelossa ei toimi?
Muistit ei ole mitenkään koteloriippuvaisia. Sen sijaan emo riippuvaisia ne on. Siis vielä kerran, muisteja ei testata kotelossa, vaan emossa.
??? Ei kai ne pelkkiä muisteja ole kokeilleet toisessa kotelossa, vaan emolevyä komponentteineen? Muoks. Pitipäs minun mennä sekaantumaan tähänkin keskusteluun, mutta tulikohan tarantellalla tuolla edella lukuvirhe?
Muoks. Pitipäs minun mennä sekaantumaan tähänkin keskusteluun, mutta tulikohan tarantellalla tuolla edella lukuvirhe?[/QUOTE] edit: taisi mystisestä tulla muisti tällä kertaa, näin joskus käy lukivirheelliselle, kiitos huomautuksesta.