kirjoita hakuun levynhallinta ja katso näkyykö siellä e: levynhallintaan pääsee myös klikkaamalla oikealla käynnistysvalikkoa ja siitä levynhallinta
Kerro mikä on samankaltainen ja mistä lähti toimimaan, mitä siis teit. edit: onko virusturva ohjelma ladattuna jo?
niin tuohan on levynhallinta... itse suosittelisin avastia: https://www.avast.com/fi-fi/index nämä toki makuasioita, kun joku tulee kuitenkin kohta sanomaan että joku muu on omasta mielestä parempi ja esittää sen faktana
Tuo on "Levynhallinta" sivu. Se mitä olen kokeillut, niin Bitdefender vaikutti helpolta ja pelkistetyltä, on testeissä menestynyt ihan positiivisesti.
Painoin joo kaksi kertaa, sitten tulee käynnistetään peliä se katoaa eikä enään tapahdu mitään muuta kun hiiri lataa se sininen rinkula you know
Anteeksi että sotken ylimääräisellä, mutta @Taavi5 . Käytä jatkossa sitä muokkaa nappia. (#13 & #14) Huomatkaa paintilla tehy älyttömän tyylikäs nuoli, näin tulevan itsenäisyyspäivän kunnniaksi Suomen lipun väreissä.
Käynnistin uudelleen windos päivitti kirjuduain steamiin ja pum se ei aukee. Mä en jaksa tätä säätöö enään. Puuttuuko ajureita vai onko joku taas rikki
Ihan niin kuin jotain ongelmaa olisi vieläkin Laita nyt kuitenkin Virusturvat ja muut kuntoon ensin. Kuten Trinity sanoi, käytä todella tuota muokkaa toimintoa niin kauan, kun kukaan ei ole vastannut. edit: tämä homma vaatii toisinaan paljon kärsivällisyyttä.
Joo käytän. Mutta mitkä muut ajuritko en haluu sotkee tätä. Poistin kaikki cs tiedot steam käynnistyi lataan nyt csgo uudestaan katotaan jos toimii aamul