Tää on liian monimutkasta tälläiselle tyhmälle ihmiselle otanko nyt ton keskimmäisen se poistaa kaiken mut sit saan koneen päälle Edit kun painoin sitä tuli tämmöinen
Ilmeisesti tuo viimeinen ajuri oli väärä (tai sitten muita vääriä ajureuta). Valitse tuo järjestelmän palauttaminen. Käytä emon mukan tullutta ajuria ensin ja päivitä myöhemmin uudempaan, kun kaikki ensin toimii.
Valitse nyt tuo näkyvissä oleva palautuspiste. Tuli mieleen, kun aikaisemmin Laitehallinnassa ei näyttänyt yhtään virhettä ajureissa, niin Windows 10 osaa päivittää nuo ajurit melko hyvin. Ainoa, mitä se ei osaa päivittää kunnolla on näytönohjhaimen ajuri, joka pitää yleensä itse asentaa, jos näyttö ei toimi kunnolla. Ilmeiseti joku noista asentamistasi turhista päivityksistä on sekoittanut konetta.
Kun vastausta ei tullut painoin jotain ja kone on nyt toimii silleen pitäiskö minun nyt eka poistaa täältä jotain ja sitten asentaa ajurit en oo ennen näin tehnyt johtuusko siitä
Nyt kun se toimii niin kannattaisi varmaan ihan kokeilla käyttää sitä normaalisti ja katsoa vieläkö tulee ongelmia. Turhaa varmaan säätää mitään ennenkuin ilmenee tarvetta.
Mun moka se gigabyten linkki niihin muihin emolevyn ajureihin. Olisi pitänyt varmistaa asia. Otin sen tiedon siis tästä viestistä. Jos tulevaisuudessa on ongelmia kerro koneen osat selvästi keskustelun alussa niin ne on kaikkien helppo löytää. Ja kysy vaikka apua tarvittaessa miten koneen tiedot saa. Noh nyt kun kone pelittää niin pelisessiot pystyyn vain.
Tämä olisi ollut kiva tietää, mitä painoit "painoin jotain". Tosiasia kuitenkin on, älä tee mitään muutoksia jos kone toimii. Lataa ja asenna noita pelejä vaan.
Yks ongelma vielä en saa nettia yhdistettyä alakerran kotboksiin mutta saan sen puhelimeen onko liian kaukana tarvitseeko ajurit kyseessä tämä asus pce-n15 wlan 802.11n 300mbps 2xantenni pci-e edit olin unohatanu laittaa antennit nyt yhdisty
Käytä sitä hetken aikaa sillä puhelimen yhteydellä. Kerro kuitenkin mikä emolevy malli sinulla on niin katsotaan valmiiksi emolevylle verkkoajureita.
Kysyit tätä jo aikaisemmin ja vastasin siihen. kerro nyt tarkemmin, mikä ongelma siinä on? Toinen kysymys, oletko asentanut koneesi WLAN kortin ajurin? edit: Mainitsit jo aikaisemmin tuosta antennijutuista, jotka olit unohtanut pois.
^ Tuskaista seurata rimpuilua, kun ei nuo antennit ole ainoita, jotka ovat unohtuneet.... Tuossa sulle muutama välimerkki varastoon: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ja .................. T: Vesku
Anteeksi parannan tapani. Olisi muutes yksi kysmys. Netti yhteys on aika huono johtuunee välimakasta kotiboksiin, voisiko sitä parantaa jotenkin? Esim laittamalla jonkun vahvistimen matkan varrelle? T: Taavi
Kesken netin selailun tuli ei singnaalia ja näytön ohjainmen- tuulettimet alko huutaa. ootin tällä kertaa tuli singnaali windows alko lataa ihmettelin ja sitten ei singnaalia ja taas huutaa viimestä päivää ei ois pitäny ostaa tätä
Sain toimii kun painoin restart nappia onko ajureista kiinni windossista vai onko vaan rikki koko kone
Onko näytönohjaimen virtapiuhat kunnolla kiinni? Mitkä mahtaa olla lämmöt näytönohjaimella? lämmöt näät esim tuolla: http://www.cpuid.com/downloads/hwmonitor/hwmonitor_1.33.exe