Jotain tuolla on jo aikaisemmin sekaantunut pahasti, koska HHD:llä on tuo sama järjestelmä varaama kuin C:llä. Ilmeiseti jossain vaiheessa asennettu käyttöjärjestelmä myös HDD:lle, joka päivityksessä taisi sotkea homman. Eikös sun koneessa ole UEFI bios, miksi asennutikku on lecasy muodossa, tuon perusteella? Jotain ihan hölmöä koneellesi on tapahtunut, eikä tuo ole windows päivityksen aikaansaannoksia. Nyt en jaksa keskittyä asiaan enempää, kun minun pitää mennä, ehkä wwallu jatkaa jelppiä
Jelppisihän sitä jos osaisi. Ei ole tuollaista ennen vastaan tullut. Itse poistaisin d-osion ja pistäisin biosiin default-asetukset.
eli jatkan nyt normaalisti koneen käyttöä enkä stressaa mitää, (pitääkö silti poistaa edes tuo d osio)
Voit tietysti antaa olla noin kunnes tarantellalla on paremmin aikaa. Hän kuitenkin on enemmän guru windows-hommissa.
miten saan nuo pelit jotka on tallentunu kovalevylle niin ulos sieltä että voin käynnistää steamin tai fortniten
Asenna steam, mene asetuksiin, siellä lataukset, asennuskansiot, lisää asennuskansio ja siihen valitset vanhan kansion missä pelit ovat. Itse en ole noin koskaan tehnyt mutta pitäisi toimia.
laitoin että asenna e levylle ja siihen tulle jokun himputin kolmio missä ainut vaihtoehto on painaa ruksia
En halua hommaan mitenkään puuttua, mutta katso Taavi5 HDD:ltä, onko siellä Windows kansio? Tästä selviää onko windows asennus tehty aikaisemmin myös HDD:lle.