No ne on sellasia ruuveja joissa on omat kierteet koteloa varten ja sitten reikä toisella puolella missä on sisäkierteet emon ruuveille.
No se on mahdollista. Kyllä se on ainakin koneen kannalta terveellisempää kun ei ole suorassa kosketuksessa kopan kanssa.
uskotko että loppuu jos on jo toisellakin virtalähteellä koetettu ja silti sammui? koska liitokset on tarkastettu ja komponentit on paikallaan.
No siihen on iso mahdollisuus sanotaan näin. Varmaks ei pysty sanomaan kun ei ole ite päässy koneeseen kiinni jne.
yksi kaveri tarkasti sen, ja luotan hänen tietotaitoonsa, koska hän on alan miehiä ja jopa itse tekee omat piirilevynsä ja kuulosti tietävän koneesta "kaiken" mutta näitä ruuvijuttuja hän ei tarkastanut, liitokset sun muut komponentit tarkastettu, ja eri osilla silti sammunut, joten kaippa tämä tästä näillä ruuveilla hoituu
Siis eihän se emo edes pysy siellä jos niitä ei ole ruuvannut niihin standeihin kiinni? Miten ihmeessä se on kasattu jos niitä ei olla laitettu?
Eli mikähän tässä on vikana? tosiaan mä taisin pelkillä emon ruuveilla eka laittaa emon kiinni, mutta nyt on standit alla, ja olen katsonut että ei ota kosketusta runkoon. Tässä tilanne.. : jos kone on ensin rauhassa jonkun 12h, se pysyy päällä sen about tunnin pari ennen kuin sammuu. voin tehdä koneella tällä välin mitä vaan, ajoin furmarkin ja 3dmark08 ja pelasin just cause 2, mutta kone ei siitä välittänyt, joten rasituksessa tämä ei sammu. oli idlenä viimeksi windowsissa kun sammui... ja sitten jos yrittää käynnistää niin kone ei reagoi viiteen minuuttiin yhtään mitään, vaikka kuinka virtanappia hakkaisi
Viisaammat voivat kommentoida, jotta voiko joku komponentti esim. emossa ottaa osumaa, kun emo oli ilman korokkeita kotelossa ja nyt lämmetä pikku hiljaa ja lopulta sammuttaa koneen? Kone ei tietysti lähde päälle niin kauan kun ko. komponentti on liian lämmin toimiakseen.
Tottakai ilman korokkeita oleva emo voi ottaa alapuolen juotoksista kontaktia ja aiheuttaa jopa totaalisen kärähtämisenkin, pelkän sammuilun sijaan.
Tottakai ilman korokkeita oleva emo voi ottaa alapuolen juotoksista kontaktia ja aiheuttaa jopa totaalisen kärähtämisenkin, pelkän sammuilun sijaan.
Oikosulku on tietysti mahdollinen, mutta harva komponentti sen kestää, joten ihmettelen lähinnä voiko joku komponentti vain vaurioitua täydellisen kärähtämisen sijaan. Tietääkö joku lakataanko emon pohja juotusten suojaamiseksi?
Mutta jos tätä on ollut ekasta käynnistyksestä asti? eikä emon kantaruuvvien laitto vaikuttanut yhtään asiaan?
Olen, laadukasta Vx450w corsairia, jonka laskin riittävän pitämään konetta pitkään päällä idlenä, ja kyllä se jakso puolentunnin pelisessiotaki pitää yllä.
Mutta miten tämän ongelman kanssa? mitään mahdollisuutta testata jollain ohjelmalla jos piirit ovat kärsineet tai jotain muita ongelmamahdollisuuksia? onko RAMissa vikaa? voiko näyttis olla rikki? tai muita ehdotuksia.