Mut siis mvoinks pelkästään jättää windows ssd.lle ku must tuntuu ettei ku se social club jutut on mun ssd.llä ja mun gta v on kovalevyllä
Sehän on tuon linkin idea, ohjelma kuvittelee tallentavansa softan vaikkapa kansioon c:/steamapps vaikka tosiasiassa kirjoittaa e-asemalle polkuun e:/steamapps.
Ei ehkä kannata tehdä tuota jos komentokehoite ei ole tuttu. En ole nyt koneen ääressä, joten en uskalla testaamatta tehdä tarkempia ohjeita.
Osaan mä tehä cmd oon kyl jonku verran käyttäny mut oisko niiku suomenkielistä ku ei oo mikään paras englanninkieli
http://www.hongisto.info/wp/2011/08/linkitys-mklink/ Tuossa on ainakin joitain ohjeita symlinkkaamiseen.
C:stä e:lle, source on se mihin halutaan tallentaa ja target minne tallennus oikeasti menee. Edit: Turvallisinta olisi luoda c:n juureen kansio steamapps, e:n juureen toinen steamapps ja luoda symlink niiden välille. Tällöin et vahingossa symlinkkaa mitään tärkeää kansiota ja jumita järjestelmää.
Pitäisi riittää että siirrät pelin tuonne c:\steamapps-kansioon ja määrität steamissa ohjelman asetuksista polun kuntoon. Voi kyllä olla että asennus on jo rikki ja peli pitää ladata uudelleen.
Mulla ainakin kysyy kun asennan peliä,että mihin asemaan haluan sen asentaa.En kyllä muista pitikö olla joku asetus päällä. Edit.Siis steam kysyy.
Jos teit sillä ohjelmalla symlinkin, ei tarvitse enää tehdä komentorivillä mitään. Kokeile onko siinä c:n kansiossa tilaa, eli onko sisältö e:llä.
Viimeksi tehnyt symlinkkejä osx:llä ja linuxilla, en muista miten tuo menee windowsilla. Kotikoneella pääsen testaamaan tuota aikaisintaan huomenna.