MBnet kunniaan siis! Niinpä näyttääkin, hintavertailua kun käytän niin käytän lähinnä Hintavertailua.. Täytyypä siirtyä MBnetin käyttäjäksi
Joo. Sclek, voisit muuten muuttaa ton otsikon vaikka ''Konepaketit 400-1300e'' koska tässä on jo halvempia ja toi olis vähän kuvaavampi otsikko tälle, vai kuinka? Sen otsikon nimenhän voi vaihtaa siitä alanurkasta muistaakseni. Näin vinkkinä, sopis mun mielestä paremmin ja itsekasatut koneet kuulostaa ehkä vähän siltä että täällä tyypit hifistelee itse kasaamillaan omilla koneillaan
vai että puoli villainen... Puolivillaista tällaisen topicin pitäminen on joka tapauksessa koska kukaan ei kuitenkaan hanki konetta suoraan täältä, vaan jokainen kuitenkin perustaa oman keskustelun omaan projektiinsa. Keskustelua joka vertailisi esim. kantojen eroja voisi olla myös fiksumpaa kuin tämän kaltainen keskustelu Modet lähestyivät minua perustamani keskustelun tiimoilta mutta itse en ole halukas tällaista ketjua perustamaan. Sanotaanko vaikka näin ettei minun tietämys vielä tällaiseen riitä että saisin riittävän kattavasti tekstiä kasaan. Aihe: "Näkisimme että eri hintaisten kokoonpanojen miettimisen voisi jättää normaalien ketjujen sisällöksi, mutta yleisluontoisempi sticky missä käydään läpi USB standardien yms. erot olisi erittäin tervetullut." Tässäpä pähkinä asiasta enemmän kiinnostuneelle. Tällaista on pyydetty ja jos joku haluaa tällaisen kirjoittaa niin olisi se hieno homma. Toivon vain itse, näin asiata välittävänä että kirjoittaja olisi perehtynyt asiaan perinpohjin eikä kirjoittelisi jotain dippadai teksiä jonka me kaikki tällä tiedämme. Itse lopetin keskuteluni pitämisen juuri tämän viestin pohjalta. Joten sellasta villaa...
Sori lerppu, mä kirjotin vissiin taas epäselvästi. Se sun ketjushan oli hyvin toteutettu, pakettejakin päiviteltiin ja keskustelua riitti, mutta silti se tippu. Puolivillaseksi moitin tätä ketjua ennen näiden pakettien päivitystä, kun oli useampaa emolevyä ja ide-asemia yms sattunut sekaan. Sitä oon yrittänyt sanoo. Koetetaan nyt kuitenkin, jos tänne vois neuvoa sitten apua tarttevat ja sitten keskustella asiasta heidän perustamilla ketjuilla. Ja puolivillanen tällänen toteutus muuten on aina, jos tätä ei liimata ylös ja tehdä kunnon paketit joka hintaluokkaan perusteluineen, ja vielä erilaisia variaatioita joka bujdettiin (pelikäyttö, videoeditointi yms) mikä taas pudottaa viimeisenkin järjen rippeen tästä. Koska joka tarkotukseen on erilainen paketti, pitäs joka ketjuun perusteluineen ehdottaa vähän erilaista konepakettia.
Ei noi USB:n eroista jne kertominen paljoo kummiskaan auta. Porukka ku ei kummiskaan jaksa sitä lukee. Vaikka lukiski, jotain itsestäänselvää jää kummiski epäselväls. Ja sit kuitenki kysytään joka ketjussa sitä asiaa. Sama ku tää joka on tullu ainaki 100 kertaa vastaan: "Sopiiko Asrockin 890GX:n 2000 MHz muistit ku emo tukee vaan 1800 MHz." Siks toisekseen, netistä löytyy miljoona opasta jo valmiiks. Miks pitäs kirjottaa yks lisää? Se on tietty et vois tehä ketjun jossa sanotaan asia lyhyesti, mukaan linkki oppaaseen muualle.
Tosson aika hyvä esimerkki. En kyl aatellu ihan tollasta ku puhuin USB eroista. Tarkotin et lyhyesti erot ja sit linkki oppaaseen jossa kerrotaan just se asia. Tossa neuvotaan just uuden koneen ostajaa. Tollastakin vois tietty harkita.
Ehkä niin, mutta näen tommosessa ketjussa kaksi ongelmaa: Afterdawnissa toi on hoidettu tällä foorum-osiolla, jossa voi aloittaa uuden ketjun uudesta koneestaan. Eli tommonen yksi ketju olisi hieman vastoin tätä nykyistä "politiikkaa" Ja toisekseen tommonen ketju menee hyvin helposti sekaisin, kun tulee paljon uusia viestejä ja sitten joutuu kaivamaan tietoja parin sivun takaa.
Kattelin tos niin 1000 ja 1200 paketeis on emolevyssä integroitu näyttis. Senhän ei pitäisi haitata toimintaa mitenkään?
Kiva se. Ja jos näytönohjain hajoo niin voi vaihtaa . Voi antaa lapsien pelata ku laittaa integroidun näyttiksen toimimaan niin ei raa'at pelit toimi
Hahaa, mikä ovela ehdotus Jos päästää nassikan prklt koneelle niin integroitu käyttöön. Ei 12v Jonne-Petteri rupee codeja pelaamaan, sims kakkosta vaan mitä iskä antaa pelata No niin, ipanoiden syrjiminen sikseen. Esim. jos näyttis hajoaa tai ajureita päivittää niin se integroitu tuo turvallisuutta.
Ja onhan se hienompi kun siellä koneen takana on enemmän reikiä mihin sorm.. johtoja voi tunkea. Paljonkohan tollasella integroilla oikeesti pelailee?
Aika vähän. HD4200 pyörittää COD1 ja Allied Assault ihan kauniisti, samoin kun Mafian ja muut vanhat. Väittäisin hyvinkin että MW2 pyörii myös (loweilla ainakin). Sekä BC2. Mutta ihan surkeita ne on, ei niillä siis kunnolla pelaa. Huutavatkin kuin **** jos niillä pelaa raskaampaa.
No eihän näis paketeis tarvi olla erillistä. Kaikkiin vaan integroitu ku eihän muuta tarvita kun vain että mafia toimii <3