Ainakin tuo dx12 näyttis testi on tehty ihan vastikään, kun siinä on 1080ti mukana, joka menettää 20 fps kun siirrytään dx12
AMD: stä puhuttiin. Dicen pelimoottori on kyllä muutenkin AMD: lle tuttu jo vuosia kestäneen yhteistyön takia.
Toi säikeistysasia käytiin jo läpi tuossa pari sivua takaperin ja muu on lähinnä mututuntumalla heittelyä höystettynä kaiken maailman salaliittoteorioilla, joten on todettava että tää keskustelu on täysin pimeä. Miks siun dioissa verrataan aina1800x:n joka maksaa suomessa 600 euroa? Oon oikeesti yrittäny saada tästä keskustelusta objektiivisen, mutta on se pakko todeta että se ei vaan oo siun kanssa mahollista.
Olisikonhan tämä vähän väärä alue tuolle väittelylle, jota mennään jo sivukaupalla. Ilmeisesti kyselyn aloittajakaan ei enää tohdi keskeyttää kysymyksillään jos hänellä niitä olisi.
Minä en päätä millä prossuilla saitit testaa. Eroa prossuissa on tasan 200MHz, siitä voi päätellä jotakin. Tämä turvonnut inttäminen on tosiaankin täysin turhaa. Sulla selvästikin on vahva näkemys siitä että hieman kovemmat kellotaajuudet korvaa puolet ytimistä, itse olen eri mieltä. Eikä siinä mitään - et varmaan tartte minun apua oman koneesi kasaamiseen.
Nojoo ei se ollu miun näkemys, vaan ne testitulokset... ja siitä turhasta inttämisestä mainihin jo sivuja sitten. Mut joo eiköhän tää keskustelu oo taputeltu. Hyvää kevättä!
Eiköhän ole parempi, että keskityt omassa kyselyssäsi prosessorivalintaan. http://keskustelu.afterdawn.com/threads/pelikone.765693/ Eikä sotketa muiden kyselyjä noilla.