1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Konetta pelaamiseen (400-500e)

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Naattija, Sep 20, 2011.

1. Coot

Coot Regular member

Trophy Points:
    26
    Kyllä tuolla Axunkin paketilla vanhoja pelejä pyörittää, tässä kuitenkin huomattavasti parempi vaihtoehto, joka pyörittää jo uudempiakin pelejä:

Jos et itse halua kasata (osaat kyllä jos olet joskus leegoilla leikkinyt) niin voit vaihtaa koteloksi tämän, jolloin hinnaksi tulee kasauksen kanssa tasan 500€.

Näytön ostat vaikka käytettynä (Itse ostin juuri 17" litteän näytön kakkosnäytöksi 15€)

Last edited: Sep 21, 2011
  2. ropsu44

ropsu44 Regular member

Trophy Points:
    26
    Tarkotin amd x4 955 ja 50 emo uutena saa 160e.

500 saa rakennettua jo tehokoneen, jolla pelaa crysis 2 korkeilla graffoil. Ite ainakin pystyisin.. Käytettynä kalleimmat osat eli prossu jä näyttis...

Koneen rakentaminen käytetyist osist ei oo mitään säätöö. Ite oon rakentanu ja hyvin sain ostettuu osat.

3. sidrend

sidrend Regular member

Trophy Points:
    46
    :D Riippuu peleistä joita pelaa. Näyttö on oheislaite, mutta monet laskee sen mukaan koneeseen, samakos tuo sitten miksi.

ps. Hyvä kun tunnukses on suljettu.

4. BPVest

BPVest Senior member

Trophy Points:
    173
    Vastaushan tuli jo. Kummiskaan et oo asentamassa AM2+ kannalle, ethän? Sen takia lause ei koske sua. Tällä kertaa toi kaupan lause jopa pitää paikkaansa.

Nvidia ei tee enää piirisarjoja. Ton piirisajan ajurituki voi olla aika surkee tulevaisuudessa.

Share This Page