Windows 2000:nen boottidisketillä onnistuu jos sen vaan jostain löydät . Turvallinen XP ?? Ohhoijaa ..... ja just joo .
Niin tai jos sitten oikein ilkeäksi heittäydyt niin menet biosiin ja asetat sinne salasanan... sen jälkeen konetta ei yksinkertaisesti saa auki kukaan joka ei tiedä sitä salasanaa, eli ei pääse edes siihen vikasietotilaan. Mutta se salasana on sitten syytä muistaa itse ;-)
Muah muah. Menin vikasietotilaan ja pistin sinne salasanan. Nyt ei pääse pennut enää leikkimään. Muahahaha. Muuten, kannattaisiko minun laittaa itsenikin sitten rajatuksi käyttäjäksi? Koska kuulema tietoturva riski on aika suuri jos joku käyttäjistä on järjestelmänvalvoja ja netistä saatu troijalainan pääsee koko koneeseen käsiksi... Mutta sitten ei voi esim. laittaa kuvia tietokoneelle omasta käyttäjästä, eli sitten pitää kokoajan emnnä sinne järjestelmänvalvojan tilille :/
"Muuten, kannattaisiko minun laittaa itsenikin sitten rajatuksi käyttäjäksi? ." Nimenomaan kannattas ja juuri mainitsemistasi syistä. Järjestelmänvalvojan tunnus on järjestelmän valvomista ja ylläpitoa varten. Ei ole kovin kaksinen vaiva kirjautua järjestelmävalvojana sisään, kun latailet kuvia kamerasta koneelle. Et kai sitä kuitenkaan kaiken aikaa tee ja koneessasi varmasti on enabloituna nopea käyttäjävaihto