*nauraa sykkyrässä* Aivan mieletön juttu, kiitos threadista. Mulla pyöri aluks vain myötäpäivään, mut sit kun luin muiden kommentteja niin pitihän se pakottaa ittensä näkemään vastapäiväinen pyörintäkin. Kummatkin siis onnistuu, myötäpäivään tuntuu vain olevan se mun default. Aijai olen siis laskelmoiva nainen ^^ edit: Niin sitä pitää, kirjoitetaan vaan suoraan käymättä sivuilla. Heidän mukaansa siis myötäpäivään pyöriminen on merkki luovasta ja taiteellisesta ihmisestä. Varmaan sitten oma kielitaitoni on kuitenkin niin vahva, että pystyn näkemään sen toisenkin liikkeen - ken tietää.
Eei, vaan jos se pyörii mielestäsi myösäpäivään, olet laskelmoiva, jos taas vastapäivään, luotat tunteisiin. E: Argh, olit oikeassa.
Minä saan ainakin kuvan vaihtamaan haluaamaani suuntaan kun vaan katsoo alalaidassa olevaa jalkaterän varjoa ja keskittyy ajattelemaan kumpaaan suuntaan se pyörii
Sama täällä, ainakin pienen harjoittelun jälkeen. Ihan aluksi kyllä kuva pyöri jonkin aikaa vain myötäpäivään. Oli muuten johonkin Metro-lehteen tms. (nyt ei muista mihin) tehty muutaman rivin kokoinen juttu tästä.
Itellä aluksi pyöri myötäpäivään, mutta kun tuijotin naisen takamusta puoli minsaa sain sen kääntymään vastapäivään
Randomisti rullailee molempiin suuntiin. Kun luin tekstiä alkoi tuo pyörijä luistelemaan kuin NHL-tähti konsanaan.
joo kyl sen sain pyörimään ihan kumpaakin suuntaan, kun ekana vähän mietti et se menee toiseen suuntaan ni sit se menikin toiseen suuntaan
Toivottavasti ette pidä ilonpilaajana, mutta aivopuoliskoista tässä tuskin on kyse. Ennemminkin silmän toiminnan vajavaisuudesta. Purin animaation ja tällaisista harmaasävyjen yhdistelmäkuvista se muodostuu. Kuvassa on kaksi perättäistä ruutua. Edit: Täältä voi käydä katsomassa vähän toisenlaisia illuusioita: http://www.ritsumei.ac.jp/~akitaoka/saishin-e.html
@Kasavuori Eihän näihin kukaana oikeasti usko, mutta onhan nämä ihan kivaa ajan kulua... Joten en pidä sinua ilonpilaajana ;DD