Mul on sama emo, katsoin ettei sulla ole dualina muistit. Korjatkaa jos olen väärässä. Emon ohjekirjasta lainattua: Tarvikos muuten päivittää biossi ku laitoit Phenomin kiinni?
BIOS:sissa näkyy RAM:in määränä 4096 MB, joten on oikein? Käsitin tuon lauseen niin, että pitää laittaa vihreisiin jos haluaa dual channeliin (2x 2Gt kampaa) Ja joo piti päivittää bios Itse päivitin Sempron 3600+:lla laitoin tän viestin myös yksityisviestillä hutulle ettei täyty tää kysymyksistä
Otahan besserwisseri ihan rauhassa. Ei tuota tuuletinta ole koristeeksi tuohon laitettu, vaan jäähdyttämään jos et sattunut älyämään.
Arvelinkin että älykkyytesi ei riitä ymmärtämään moista. Kasva ikää muutamia vuosia ja katsellaan sen jälkeen uusiksi. Ja jottei mene OT:ksi kokonaan niin säästetään avautumiset muualle tämän jälkeen.
ikkunalliset jättimäiset kotelot valoineen on ehkä nolointa mitä on, heittäkää ne perkeleen joulukuusenne nyt jo jorpakkoon lol
fullatx-kokoista on nykyään vaikeaa saada ilman ikkunoita ja ledituulettimia... melkein kaikkiin ne nykyään lykätään.
Ja BAldAngel se vaan jatkaa perseilyään. Onko lapsuudessasi kenties tapahtunut jotain ikävää, kun pitää purkaa internetissä paineitaan ja yrittää lievittää pahaa oloaan?
Kiitos tästäkin tiedonjyväsestä. Ulosantisi on kyllä viime aikoina ollut täysin turhaa. Itsehän olen sitä mieltä, että on helvetin tyhmää itkeä sellaisesta, mitä muut tykkää tehdä ja josta et itse pidä.
joo siis se johtuu ihan täysin mun surkeesta lapsuudesta et ikkunalliset vilkkuvat kotelohirvitykset on mun mielestä rumia ja lapsellisia
Selvästi karkaa väittelyksi ja OT:ksi tämä ketju. Koittakaa keskittyä niihin kuviin kokoonpanosta ja koittakaa myös kestää se jos joku ei ole samaa mieltä neonvalo virityksistänne Lyhyesti: asiallisia postauksia ja asiallisia kommentteja ja vastauksia niin ei tarvitse lukottaa tätä ketjua. Säästytte myös yllätysmatkoilta banaanisaarille.
Noniin pari uutta kuvaa projekti 4870 hiljennnyksestä. Eli pistin toxic- vakioheatsinkkiin ensin vakiosirkkelin tilalle noctuan nf-b9:n ja siihen päälle vielä twinturbon tuuletinmoduulin. Kyseessä siis varsinainen tri-turbo. Kuvia: http://oma.afterdawn.com/saal/all_images.cfm
No ei ole paha ääni idlessä kun on tuulari autolla, mutta jostain syystä tässä mun näyttiksessä se automaatti toimii niinkin hyvin että ensin se pyörii jotain alle 20%, mutta sitten kun lämmöt luonnollisesti nousee yli jonkun rajan (jopa idlessä), tää heittää suoraan 80% nopeudeks, ja sillon ei jaksa kuunnella. Ja kyllä manuaalisäädettynä 20-30% tätä kuuntelee, mutta halusin vielä hiljaisemman, joten otin turhan noctuan ja turhan twinturbon ja tein tollasen omavirityksen. Vielä vois leikata tohon aukon tohon noctuan päälle, jotta se sais kanssa paremmin happea. Edit. Leikkasin siihen sen aukon, ja myös otin uudet furmark-lämmöt. Rasitin furmarkilla yli 2000 sekuntia, ja lämmöt jäivät siihen tasaseen 75 asteeseen maksimissaan. Mielestäni todella hyvät lämmöt furmarkissa, meinaan ei todellakaan kuumene noin paljoa peleissä.. Kuva
sori jos on kysytty mutta löytyiskö mistään antec 300:sen sivupaneelia missä ois ikkuna? ois katos kiva säädä koneen sisus näkyviin ku meinasin sinistä johtua ja neonia sinne pistää ku ei muuhun nyt rahaa viitti käyttää.... edit: en tiä oisko pitänyt tänne laittaa vai tehä uus viestiketju mutta ... no jaaa