Mutta kuka ihme nyt hankkii ensinnäkään uutta virtalähdettä vain siksi, että saa johdot siistimmin koneen sisään ^^.
On muissakin powereissa, kuin modulaarisissa, sellainen punossysteemi piuhojen ympärillä. Kuinkas paljon on 'useampi tarpeellinen lähtö per piuha'? Edit: Laitetaas ny uus kuva tähän, kun olen näköjään edellisen kuvan poistanut :/
Laitanpa omankin projektin tänne vaikka prossu,muistit ja cuuleri ei ole vielä paikallaan. Sekä näytönohjain ja käyttis on tulossa. Päivitän kuvia sit kun kaikki on saapunut ja kerkeen laittaan kiinni.
Kylläpäs sitä nyt takerrutaan yhteen kommenttiin. Unohtakaa kuule koko juttu. Se oli vain minun ehdotukseni minkä itse tekisin. Huomasin vanhassa koneessa et piuhat on paremmin ja niitä on vähemmän kun ostin uuden powerin. Ei muuta kiitos!
itse asiassa juuri ostin uuden virtalähteen ja vain siksi että kyseessä oli modulaarinen poweri. ja oli tarjouksessa ja on hiljanen (14cm flekti)
Mjaa-a, omasta mielestäni olen saanut ne melko hyvin jemmaan ilmankiertoa haittaamasta. Jos siitä ottaisi valoputket pois, niin heti vähenisi näkyvät johdot. Eniten tuossa auttaisi se että vaihtaisi SATA DVD-aseman, niin saisi sen läskin kaapelin pois. Tosin tuo näyttis teki jonkinlaisen kolon rahavarastoon, että ei tekisi mieli ostaa osaa joka ei kuitenkaan vaikuta koneen suorituskykyyn.
Parhaiten saat johdot piiloon, kun pistät ne 5,25" kehikon reunaa pitkin menemään.. Vaikea selittää. Nyt ne menee tuosta keskeltä rumasti, mutta jos menisi tuolla syrjässä niin ei pistäisi silmään. Eli siis johtonippu powerilta menee tuohon hdd-kehikkoon saakka ja lähtee siitä ylöspäin.
Itse asiassa yritin sitä heti ekana, mutta johdot ovat hitusen liian lyhyitä joten ei pysty. Etenkin lattakaapelin olisin naulinnut takaseinään kiinni, mutta sitten se ei yletä DVD asemalle ellei noita kaikkia mööpeleitä tiputa pykälällä tai parilla (siitä taas olisi ihan kohtuuttomasti vaivaa, sillon kun kasasin tuon koneen niin laitoin vanhasta tottumuksesta aseman tuohon ylös). Kun nopeasti tarkistin nuo niin emon lisävirtapiuhan saisi vielä vähän paremmin, tosin ero olisi niin mitätön että olkoon. Ai niin, siellähän menee jo nippu noita piuhoja (kovoille powerista ja emosta koneen etupaneeliin). Edit: poistin vahingossa ImageShackista tuon kotelon kokonaiskuvan. Uppasin uuden ja huomasin tuon noten taulussa.. tulee kohta kiire katsastukseen.
http://my.afterdawn.com/kokki99/show_image.cfm/22183 Siin on kuva koneesta huomatkaa hieno näyttisjäähy viritys.
Joo lämmöt on 35C idlessä ja ei oo kertaakaan noussu yli 55 rasituksessa, ekaks oli kyllä hieman ongelmia virransyötön lämpöjen kanssa myt nyt nekii kestää 60C. Ja veikkaan et on hieman tehokkaampi ku twinturbo
Mulla on idlessä 40~ twinturbolla ja rasituksessa siinä 60~ (tietysti vähän kellotettu kortti) Mutta hyvin pysyy lämmöt kurissa tolla sun viritelmällä edit: typo
Tollasta nykyään ja edelleen ;D Alatuulettimella ja ilman... Piirisarjan coolerin oon vaihtanu tollaseen zalmanin kultaseen pikkucooleriin. Ja liimannu orkkis tuulettimen vielä siihen lisäks kiinni. Kävi vähän lämpösenä toi piirisarja