Hyvä idea, itsekkään en sitten millään saa tuota toimimaan, tosin en ole edes varma että onnistuuko tuo minun puhelimellani.
Kaikille vinkiksi jotka haluavat kännykkään ilmaiseksi elokuvia niin SUPER on ohjelma jonka saa ilmaiseksi ja sillä pystyy muuttamaan 3gp muotoon ja on aika helppo käyttöinen.
Osaatko siirtää musiikkia ja jos osaat nii millä siirrät? mikä puhelin sulla on? Ja onks sulla Nokia Pc suite asennettu koneelle?
heitä PC suite järveen ite siirän tiedostot että otan muisti kortin irti ja laitan sen pc:een muistikortin lukijaan siirän kaikki haluamani sinne sitten kortti takas kännykkään helppoo
Ei oo helppoo jos on 5500 tarvii ottaa taka luukku irti kolikon kanssa ku se on hieno systeemi. ja eipä se nyt vaikeeta oo tökkästä sitä usb kaapelii puhelimeen kiinni ja siirtää tiedostoja. mä oon ainaki ihan hyvin pärjänny sillä. Ja en sit tiiä kuinka monella on muistikortin lukia. mut en oo ite tommosesta kuullukkaa.
ei se vaikeeta ole mut aikaa vievää jokun leffan siirtäminen pc->kännykkä usb kaapelilla vie tosi tosi kauan aikaa jaa et ole kuulutkaan muistikortin lukijasta heh he joopa joo ohan näitä useita merkkejä joka makuun itellä on tää koska kuukaaan täys järkinen ei jaksa odottaa esim digi kameran kuvien siirtymistä kamerasta -> pc jollakin usb kaapelilla kun kännykän ja kameran ym siirto nopeudet on liian hitaita yritin kerran siirtää digi järkkäristä 10mt kuvaa törkeen hidasta mut kun otin muisti kortin irti kortin liukijaan niin kesti jotain 30 secunttia
Joo no ei mulla ainakaa koskaa mihinkää oo ollu sellasta kiirettä ettenkö olis pystyny siirtelee kuvii tai musaa tai leffoi eipä siihen kauaa mee jos siirtää 3gp muotoon muutetun leffan kestää joku minuutti. Ja eiks toi oo muka yhtä nopeeta siirtää muistikortin lukijalla joka on USB2.0 ku siirtää kaapilla mikä on USB2.0? ja jos ei nii miksei muka olis?
niin mut mikä on kännykän tiedon siirto nopeus jossakin kännykässä on kiintolevy nokia N91 ja muissa on flash muisti esim CF (extreme 5) kortin siirto nopeus on 40MB\s
jos 40mb sekunnissa siirtää nii eiks se aika nopeeta touhuu oo jo? leffa menis jo kolmessa sekunnissa tolla nopeudella... Jos nyt oikein käsitin... oot sä kyl kiireellinen hemmo jos 3 sekunttii ei oo aikaa
No tee vaikka näin... pistät puhelimen koneeseen kiinni avaat pc suiten otat sieltä kohan tiedonhallinta sit etit muistikortiltas onkohan se videos kansio ja laitat sinne kaikki leffat ja videot mitä haluut. Niinku periaatteessa toimii samallalailla ku resusrssienhallinnassa kansiolta kansiolle siirtely. Jäikö epäselväks?
Siis missä vaiheessa se sanoo ettei tiedostoa voi avata? kone sanoo vai puhelin sanoo? ja muunnatko sitä videoo jotenki?
Millä yrität sit kattoo? koska jos yrität ihan realplayerilla nii se ei pyöritä avi tiedostoi... sun pitää muuttaa 3gp muotoon tai sit hommaa joku muu ohjelma millä kattoo