1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Legendaarisen ketjun uudelleen avaaminen

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by Xounari, May 26, 2016.

1. Whatta Heck

Whatta Heck Senior member

Trophy Points:
    243
    Peace jäsenet.:)

Tuostahan voisi käydä jonkinlaisen äänestyksen halutaanko jotain vastaavaa ketjua. Vaarana on että rapa lentää liikaa. Itse näyttäisin peukaloa alaspäin ja toivoisin että muut ketjut silti pysyisivät asialinjalla huumoria unohtamatta. Mitetäämpäs tuollaisia juttuja.

2. rick79

rick79 Senior member

Trophy Points:
    193
    No olihan se ketju shaibaa. Ja tuskimpa modet sitä avaa vaikka äänestettäs kuinka. Ihmetyttää tällänen modejen haukkuminen, ihan niinkö kaikki ois niiden vika. Ne tekee kuitenki palkatta tätä omalla ajallaan joten ne tuskin kaipaa että aletaan paskaa syytämään niskaan jostain unohetusta ketjusta. Ja ketjujahan voi kuka tahansa avata vaikka miljoona tänne, näimpä jää ihmetyttään tuo kiima juuri tuota yhtä suljettua ketjua kohtaan.

3. Whatta Heck

Trophy Points:
    243
    Aivan, r.i.p. sille ketjulle. Olipahan esimerkki sekin. Äänestyksen tarkoitus ei olisi avata wanhoja "arpia" vaan tuumailla vastaavaa juttua. Mulle nyt sama kun ei tule fanaattisesti suhtauduttua näihin vekottimiin. Taitaa vain olla noissa pelivehkeissä niin että uusin, paras ja tehokkain on se minkä perässä juostaan ja kannetaan lippua kovaan ääneen laulaen asian puolesta. Kun tulee ikää ja asiat menevät tärkeysjärjestykseen alkavat muutamat touhut hieman hymyillyttämään. Toki muidenkin harrastuksien kanssa saattaa asia olla samalla mallilla. Näissä ei nyt kuitenkaan kymppitonneja pauku, toivottavasti. Kuunnellaan kuitenkin muidenkin mielipiteitä. Uutuudet saavat aina huomionsa, myös näissä vempeleissä ja kilpailu tai ainakin vertailu on väistämätöntä. Niin se vain menee.

4. Themu

Themu Active member

Trophy Points:
    78
    Näyttää siltä että taidetaan uhrata tämä ketju taas nahinalle :D On tämäki työmaa kun ei mistään voi olla erimieltä rauhassa.
    Modeille: Avatkaa uusi ''legendaarinen ketju'' nahinalle, mutta huolella annatte cooldownia KUN mennään henk.koht asioihin ja/tai aivan perusteettomiin väitöksiin jota ei suostuta takaamaan millään.

Whatta Heck likes this.
  5. *Trinity*

*Trinity* Senior member

Trophy Points:
    243
    Tänne, jos oli tarkoitus keskustella. Jos ei vaan tarkoitus oli vain valittaa, niin sitten ei kannata ihmetellä miksi sitä vanhaa ketjua ei avata.

rick79 likes this.
  6. rick79

rick79 Senior member

Trophy Points:
    193
    Juuri se mitä sanoin. Uuden ketjun voi avata, ilman että tarvii mitään muinaisjäännettä kaivaa kalmistosta.

Ps. Katoppa Trinity prokkiporukan ketjua jos sullois ohjetta mun kyssäriin

7. Whatta Heck

Trophy Points:
    243
    Hyvä että keskustelua käydään. Rohkeasti vain muutkin jäsenet. Oma mielipiteeni on hieman ristiriitainen... + ja - on vaakakupissa. Asiallinen juttu olisi ok mutta... you know...

8. pkaksp

pkaksp Moderator Staff Member

Trophy Points:
    128
    Tuo vanha amd vs nvidia vs jne jne ketju on ja pysyy kiinni. Se ei pysynyt asialinjalla useista pyynnöistä huolimatta, joten lopputulos on tuossa.

IlmoPJ and rick79 like this.
  9. Whatta Heck

Trophy Points:
    243
    Kuinka Ylläpito tulee vastaan viimeistään siinä kun Zenit tulevat markkinoille? Warmasti juttu rönsyilee ja puntaroimista on joissakin ketjussa usean (monenkymmenen) sivun verran. Jonkinlaista tilausta olisi asialle siinä vaiheessa.

Tuo wanha ketju saa pysyä kiinni. Kiitoksia.

Skenaario on kuitenkin helppo nähdä jo nyt.

@pkaksp

10. Xounari

Xounari Regular member

Trophy Points:
    38
    En tiedä mitä tähän sanoa. Tästä kaikesta saa syyttää persaukisia amd budjettikoneen ostajia jotka syystä tai toisesta eivät voi myöntää, että omistamansa rauta ei ole parasta tai edes lähellä sitä. Valitettavaa. Itse en muistaakseni koskaan kirjoittanut mitään amd intel ketjuun, vaan seurasin sitä keskustelua täältä kotisohvalta ja facepalmailin kerran päivässä amd budjettiraudan puolustelijoille.

Voimmeko kaikki olla yhtä mieltä siitä, että AMD on nimenomaan budjettirautaa, eikä koskaan markkinoiden tehokkainta ja parasta? Tämän jos kaikki myöntäisivät niin tuollaista ketjua ei olisi edes olemassa...

Whatta Heck likes this.
  11. *Trinity*

*Trinity* Senior member

Trophy Points:
    243
    No hei ihan oikeasti, onko se nyt niin vaikea aloittaa se leskustelu uudessa ketjussa?

pkaksp likes this.
  12. Whatta Heck

Trophy Points:
    243
    Ovatko kaikki täällä pelaajia?

13. Xounari

Xounari Regular member

Trophy Points:
    38
    Miten tämä liittyy mihinkään? Mindfuck?

14. Whatta Heck

Trophy Points:
    243
    Not mindfuck. Laitoin hieman kömpelösti tuon kysymykseni, tarkoitin että tarkoitukseen mikä se sitten onkaan niin kelpaa joillekin huokeampikin vaihtoehto. Kummasti kuumentaa keskustelua tällainen vastakkainasettelu. Tuskimpas kukaan omistaa Bugatti Veyronia kun se on maailman nopein... en ole varma tällä hetkellä...

Pointti lienee siinä että Toyotallakin pääsee duuniinsa tienaamaan elämässä kuluvaa valuuttaa. Kyllä sie hoksaat mitä tarkoitan. En ole jääräpää näissä asioissa. Rahalla saa parasta. Ugh.

15. Xounari

Xounari Regular member

Trophy Points:
    38
    Ok. Mun pointtini on just se, että mun toyta ei ole yhtä nopea kuin sun bugatti eikä tule koskaan olemaankaan vaikka miten halvalla ja kannattavana autoni sainkin. Se, että minä päätin ostaa toyotan ei tee siitä sen parempaa tai paskempaa autoa kuin jos olisin jättänyt ostamatta. Testit puhuvat puolestaan.

Ymmärsin pointtisi ja olen samaa mieltä.

16. ajaJako

ajaJako Active member

Trophy Points:
    93
    Mitäs mieltä sitten ollaan Broadwell-E prossuista , tarvitsevatko kaikki semmoista vai onko se vaan köyhien härnäämistä

17. Xounari

Xounari Regular member

Trophy Points:
    38
    Kaikki mikä on uutta ja edes % tehokkaampaa kuin vanha on positiivista. Kaikki eivät todellakaan sellaisia tarvitse. Tarvitseeko ostaa pihvi stockan tiskiltä vai voiko kenties ostaa sen elmukelmuun käärittynä Lidlistä? En minä tiedä? Miten paksu on lompakko ja haluaako maksaa pihvistä nyt tänään sen korkeamman hinnan vai 15-20v päästä vielä korkeamman hinnan?

18. Gereti

Gereti Senior member

Trophy Points:
    163
    Kyllä minä itse annan sanaseni tähän ja totean että ei hemmetissä enään tuota... ei sitä jaksa kukaan katsoa, se huomattiin jo ammoisina aikoina i3 2100 vs phenom II 960T kinan kanssa että eihän siitä loppua tule millään, eikä mitään järkiselityksiäkään aina asioiden pohjaksi, pelkkää suoranaista ruskeaa tauhkaa jota sitten valui itse kullakin lukijalla ulos niin korvista, kuin kämppiensä ovista sekä ikkunoista...

rick79 likes this.
  19. i9Extreme

i9Extreme Senior member

Trophy Points:
    113
  20. Xounari

Xounari Regular member

Trophy Points:
    38

Share This Page