Varmaan harkinta kyvyn puute "tuli tehtyä Sulot". Itse laitteessa ei vikaa "tällä muutaman päivän kokemuksella". Vähän kun mietti niin tossa läjässähän on jo yksi dvd-soitin joka on tähän menessä toistanut kaikki viralliset levyt ja formaatit. Tällä millä pukkaan viestiä pelaa kyllä kaikki, Kotiteatteri/"HiFI"/Digi-TV/Tallennukseenkin on varattu ensihätään 250G. Silleen.
noniin. kummemmaksi menee. Kylmänä (päivän käyttämäti) näytti avaavan divx:siä levyn lopustakin. Mutta 45 minuutin päästä ei soittanut kun kokeilin välissä eri divx leffoja ja pari DVD-leffaa (viimeisin leffa alkoi palikoitua kun siirryin chaptereilla loppukohden). Sitten kun otin virrat poist laitteen kyljessä olevasta napista niin näytti lukevan taas. Mutta tämäkään ei näyttäisi aina toimivan. Että taitaapi mennä palautukseen tämä soitin.
Sain kyseisen laitteen joululahjaksi ja ensituntumalta laite vaikuttaa ihan pätevältä peliltä. Ainoa asia mikä soittimessa häiritsee on se että se ei ole aluekoodivapaa. Ainakaan itse en pysty katsomaan jenkkilästä tuotua leffaa mikä kyllä näkyi vanhalla aluekoodivapaalla soittimella. Eli onko 6509 malliin ohjetta millä saisi laitteen aluekoodivapaaksi?
Ilmoitelkaas jos tälle laitteelle tulee jotain päivityksiä tai tms. En oikeastaan selaile muita foorumeja , joten tälläistä tietoa kaivataan kun sellainen tulee. Aluekoodi vapautus oli hyvä ja uusi tieto. Kiitti!
Jep, toimii myös 6509:ssä, tuli kokeiltua. Kiitoksia vaan! 6508:ssa ja 6509:ssä on kai sama Zoran Vaddis 7 -piiri.
Lidlistä: Vahvistan omasta puolestani sen, mitä "jule100" edellä kirjoitti. Voin sanoa olevani Lidlin tyytyväinen kanta-asiakas, mutta mitään muuta suhdetta minulla ei yhtiöön ole. Kun paljon ostaa, sattuu viallisiakin tuotteita kohdalle. Omat takuu- ja palautuskokemukseni ovat tällaiset: 1) Yhden joululahjaksi ostamani tuotteen palautin avaamattomana, kun se ei vastannut lahjan saajan toivomuksia. Sain kauppahinnan kassalta käteisenä takaisin. 2) Yhden tuotteen, jolla ei ollut takuuta, palautin sen mentyä rikki ensimmäisenä varsinaisena käyttöpäivänä, joka oli vasta muutamia viikkoja oston jälkeen. Sain kauppahinnan kassalta käteisenä takaisin. 3) Yhdessä laitteessa oli 3 vuoden takuu ja mukana ohjeet, että ongelmatapauksissa pitää ottaa yhteys valmistajan tukipalveluun Saksaan, missä on ainakin arkisin suomenkielinen palvelu. Heiltä sain Helsingissä olevan yhdysmiehen osoitteen, jolle vein laitteen edelleen Saksaan toimitettavaksi. Takaisin se tuli kuriiripostina kotiovelle. Kun laitteessa oli kuitenkin korjauksen jälkeen toisenlaista vikaa, käännyin Lidlin puoleen, joka purki kaupan ja sain koko kauppahinnan takaisin, noin vuosi oston jälkeen. 4) Toisessa laitteessa oli myös 3 vuoden takuu ja ohje, että ongelmatapauksissa pitää ottaa yhteys Kompernass -nimisen yhtiön http://www.kompernass.de edustajaan Raumalle. Heiltä sain ohjeen lähettää tuotteen Raumalle Matkahuollon kautta siten, että vastaanottaja maksaa rahdin. Viikon kuluttua sain Matkahuollosta tekstiviestin, jonka mukaan minulle on paketti noudettavissa. Sain noin 1 vuoden ajan käytetyn laitteen tilalle uuden samanlaisen. Niissä edellä mainituissa tapauksissa, kun olen saanut Lidlin kassalta kauppahinnan takaisin, se on maksettu seteleinä käteen ilman minkäänlaista painostusta, kehotusta tai edes suositusta ostaa sillä rahalla heiltä jotakin. Näin siinäkin tapauksessa, kun samassa liikkeessä oli parhaillaan myynnissä vastaavan laitteen uudempi versio aiempaa halvemmalla hinnalla.