Oon kanssa hommaamassa korttia, joten mikä tulee/on MII seuraaja...? Tai minkä ylipäätään kannattaa ostaa?!? Ohjelmointilaitekin on hakusessa... Mikä näistäynamite USB Programmer, Infinity USB Phoenix Programmer vai Infinity USB Unlimited Programmer?!? Vissiin Dynamite ja Phoenix on samoja, mutta kuinka käytännössä...?
Hah hah. Ei muuta kuin tilaamaan Canal Digital kortti... Mun mielestä tämä on naurettavaa pelleilyä! Mä ainakin haluan olla varma, että kanavat näkyy eikä tarvi koko ajan olla ihmettelemässä millon uudet koodit saapuu...
Onks nyt kellään [bold]varmaa[/bold] tietoo siitä että m2:sella ei enää tee mitään?? Jos niin onneks mulla on kuluttajana oikeus purkaa "etä"kauppa 14 vrk:n sisällä.. Kun tosiaan viime pe vasta sain kortin. Jos tässä nyt mitään positiivista asian tiimoilta voi hakee
Sama juttu, viime perjantaina tuli kortti Saksasta =) No eipä tuo nyt konkurssiin vie, vaikka homma menisikin nyt reisille.
EI kortti ole roskis kamaa vielä,uudet koodit tulee mutta älkää nyt hätäilkö,kyllä ne kohta taas julkaistaa,jollei ole jo tänä maanantaina tullut(luvattu jo kohtapuoleen) Malttia ei roomaakaan rakennettu päivässä. nykynuorilla tuntuu kaikilla olevan sama tyyli"äkkiä kaikki mulle nyt heti ilmaseksi"eikä mitään jakseta odottaa,itse vaivata päätään.
Ei tässä MasaV ihan mitään nuoria enää olla Ja jos sattuu olemaan raha tiukalla (kuten allekirjoittaneella) niin ottaa kyl päähän 40€:n menetys.. jos kaiken lisäks rahat saa vielä takas niin ei varmaan kannata ottaa riskiä. Mut pitänee ootella vielä muutama päivä ennenkuin postitan ton takas, jos filut sattus vaikka tulemaan.
Vaikka joutus oottamaan viikon uutta koodia, on se aika pien murhe, ei kuitekaan tarvi maksaa 42e/kk, tai mitä se nyt onkin. Eikös tällänen nyt kuitenki kuulu piratismiin, välillä ootellaa!!?? Toivotaan että jossain vaiheessa taivas aukeaa.
heh,voi noita hätäilijöitä ei se m2 mihinkään häviä vielä,maanantainahan uudet jo taas julkaistiin eli aukesi niinkuin sanoin toisaalla ,ei se m2 kuole kovin helpostri
Harmi vaan, että uusi Cas7 salausjärjestelmä otetaan käyttöön aika piakkoin ja sitten loppuu ilmaiskatselu...